Przetargi.pl
BZP.271.1.2016 wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Harenda Wyciągi w Zakopanem.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2016-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.1.2016 wykonanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Harenda Wyciągi w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego HARENDA WYCIĄGI , dla obszaru określonego w załączniku graficznym nr 1 do Uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego HARENDA WYCIĄGI w Zakopanem Nr XI/167/2015 z dnia 30 lipca 2015 r. Powierzchnia zmienianej części graficznej planu wynosi około 95 ha. - zwanego w treści umowy projektem planu oraz wykonania czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 t. j. z późn. zm.), a także innymi przepisami odrębnymi. Projekt planu składać się będzie z części tekstowej i graficznej, prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu 3.1.Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). 3.2.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych w pkt.3 opracowań, uczestniczenie w czynnościach oraz przygotowanie pism i opracowań szczegółowo określonych w harmonogramie prac i płatności stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w umowie i specyfikacji, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. 3.3.Wykonawca ma wykonać projekty planów i opracowań w tradycyjnej formie maszynopis i planszowych rysunków oraz cyfrowej. Część cyfrowa, graficzna ma być sporządzona, jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Opracowanie cyfrowe, graficzne winno być dostarczone w programie, który umożliwia wymianę danych w standardach GIS. Projekt planu zgodnie z § 3. ust.1. Rozporządzenia z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz 1699) winien być sporządzony w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany zapisów powyższego rozporządzenia w trakcie sporządzania projektu planu, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzanym projekcie planu. 3.4.Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest przekazanie planu końcowym protokołem zdawczo - odbiorczym, w następującej formie: 1)analogowej (papierowej) planu , w tym: a.1 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu jako odpowiednio oprawionej mapy ściennej na twardym podkładzie , sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, b.6 egz. rysunku planu w kolorze, stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu, w formie luźnej sporządzonych w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, c.2 oprawione egz. wydruku uchwały w formacie XML w sprawie uchwalenia planu, d.2 oprawione egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, 2)Cyfrowej, w tym: a.1 egz. płyt CD zawierające materiały wymienione w ust 1, 3)1 Teczki w twardej okładce , zawierającej oprawione opracowania: a.w formie analogowej 1 egz. tekstu w formacie XML i rysunku planu stanowiący załącznik do uchwały w sprawie uchwalenia planu w kolorze, w formie luźnej sporządzony w skali zgodnej ze skalą rysunku zmienianego planu, b.w formie analogowej 1 oprawiony egz. prognozy oddziaływania na środowisko, z rysunkiem, c.w formie analogowej 1 egz. opracowania ekofizjograficznego, z rysunkiem , d.1 egz. płyt CD zawierającej w formie cyfrowej wymienione w niniejszym punkcie materiały. 4)1 egzemplarz dokumentacji formalno - prawnej (oryginał ). 3.5 Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji za wady nie krótszych niż 5 lat. 3.6.Uchwała Rady Miasta Zakopane znajduje się na stronie www.zakopane.eu w zakładce Rada Miasta - Uchwały Rady Miasta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 700,00 zł( słownie: siedemset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 08 lutego 2016 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.08 lutego 2016 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 24.2. Okres rękojmi i gwarancji za wady przedmiotu zamówienia - (Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach