Przetargi.pl
Budynek sanitarny na ścieżce edukacyjnej - Szkółka Leśna -Grzybno, realizowany w ramach projektu finansowanego z WRPO 2007 - 2013

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-053 Pecna, Konstantynowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8137791 , fax. 061 8132238
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo
    Konstantynowo 1 1
    62-053 Pecna, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8137791, fax. 061 8132238
    REGON: 63001143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konstantynowo.lasypanstwowe.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budynek sanitarny na ścieżce edukacyjnej - Szkółka Leśna -Grzybno, realizowany w ramach projektu finansowanego z WRPO 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy przeprowadzenia robót budowlanych budynku z węzłem sanitarnym oraz pomieszczeniem technicznym na działce ewid. 416 (Obr. Nowinki), w zakresie robót: - ogólnobudowlanych, - instalacyjnych wod-kan., - instalacyjnych elektrycznych. Z
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych). Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego: BZ WBK SA I O/Poznań: 29 1090 1463 0000 00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych b) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP, e) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. f) Inne podstawy wykluczenia wykonawców: - niewykazanie wykonania w sposób należyty minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym zamówieniem, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż cena ofertowa niniejszego zamówienia złożona przez oferenta, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - brak polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), - brak dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać funkcje kierownika budowy, posiadają uprawnienia budowlano-konstrukcyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (odpis z decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz odpis z aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby gospodarczej); - brak oświadczenia o udzieleniu - na okres 36 miesięcy od daty przekazania obiektu do użytkowania gwarancji jakości wykonania przedmiotu zamówienia, zabezpieczonej kaucją gwarancyjną w wysokości 3000,00 zł, która zostanie ulokowana na koncie zamawiającego, (jej zwrot nastąpi po upływie terminu gwarancji, po corocznej kapitalizacji o średnioroczny wskaźnik inflacji) - niezłożenie oświadczenia o całkowitej odpowiedzialności Wykonawcy: za szkody w infrastrukturze i uprawach szkółkarskich, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót budowlanych, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za zabezpieczenie placu budowy, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - jeżeli w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, b. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty), c. dowód wniesienia wadium, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, f. oświadczenie o udzieleniu - na okres 36 miesięcy od daty przekazania obiektu do użytkowania - gwarancji jakości wykonania przedmiotu zamówienia, zabezpieczonej kaucją gwarancyjną w wysokości 3000,00 zł, która zostanie ulokowana na koncie zamawiającego (jej zwrot nastąpi po upływie terminu gwarancji, po corocznej kapitalizacji o średnioroczny wskaźnik inflacji), g. oświadczenie o przyjęciu przez Wykonawcę o całkowitej odpowiedzialności za szkody w infrastrukturze i uprawach szkółkarskich, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót budowlanych, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za zabezpieczenie placu budowy, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wymagane dokumenty określone w punkcie IX, w języku polskim. W miejsce dokumentów określonych w punkcie IX.pkt.1 ust. d, oferent składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty urzędowe wystawione w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski, a ich kopie potwierdzone notarialnie. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Oferta winna zawierać dokumenty dotyczące wpisu do rejestru sądowego lub do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne wymagane dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać funkcje kierownika budowy, posiadają uprawnienia budowlano-konstrukcyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (odpis z decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz odpis z aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby gospodarczej), (zał. nr 8) - wykazanie wykonania w sposób należyty minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym zamówieniem, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż cena ofertowa niniejszego zamówienia złożona przez oferenta, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 7), 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę(osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konstantynowo.lasypanstwowe.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach