Przetargi.pl
Budynek nr 6 w JW. przy ul. Wojska Polskiego 16 w Morągu. Remont budynku w zakresie wymiany instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz wymiany stolarki wewnętrznej drzwiowej, posadzek i podłóg, okładzin ściennych – postępowanie nr 37/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48261321600 , fax. +48261321689
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48261321600, fax. +48261321689
    REGON: 510698342
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budynek nr 6 w JW. przy ul. Wojska Polskiego 16 w Morągu. Remont budynku w zakresie wymiany instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz wymiany stolarki wewnętrznej drzwiowej, posadzek i podłóg, okładzin ściennych – postępowanie nr 37/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o nazwie: Budynek nr 6 w JW. przy ul. Wojska Polskiego 16 w Morągu. Remont budynku w zakresie wymiany instalacji sanitarnej i elektrycznej oraz wymiany stolarki wewnętrznej drzwiowej, posadzek i podłóg, okładzin ściennych – postępowanie nr 37/RB. W ramach zamówienia należy wykonać następujące roboty: roboty rozbiórkowe i demontażowe; roboty betonowe; roboty posadzkowe, roboty w zakresie robót murarskich; roboty w zakresie tynkowania; roboty w zakresie okładzin ściennych; roboty malarskie; wymiana stolarki drzwiowej; wykonanie ścianek G-K; prace transportowe; pozostałe drobne prace budowlane; ułożenie krawężników; wykonanie podkładów drogowych i nawierzchni; wymiana instalacji wod.-kan. z armaturą sanitarną; wymiana instalacji c.w.; wymiana elementów instalacji c.o. wraz z grzejnikami; wymiana elementów wentylacji w pomieszczeniach sanitariatów i łazienek; wymiana instalacji hydrantowej; wymiana przyłącza wodociągowego; demontaż WLZ, tablic rozdzielczych, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd 230V; wymiana instalacji oświetlenia ogólnego z oprawami jarzeniowymi; wymiana instalacji gniazdowej 230/400V; wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych; wykonanie głównego wyłącznika p.poż, WLZ i modułowych tablic rozdzielczych bezpiecznikowych; wymiana instalacji teletechnicznej w zakresie instalacji telefonicznej, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 14-300 Morąg, ul. Wojska Polskiego 16, budynek nr 6 – kompleks wojskowy Morąg, , 21 WOG w Elblągu; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 3 – maksimum 5 lat; 4. Okres rękojmi: 5 lat – wg art. 568 § 1 K.C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 48 700,00 PLN (słownie: czterdzieści osiem tysięcy siedemset złotych 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego – pok. 24 w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w dniu składania ofert do godziny 12.30. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach