Przetargi.pl
budynek mieszkalny przy ul. Reymonta 28 w Gliwicach, wykonanie dobudowy przewodów kominowych

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392900 , fax. 032 3392962
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3392900, fax. 032 3392962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budynek mieszkalny przy ul. Reymonta 28 w Gliwicach, wykonanie dobudowy przewodów kominowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budynek mieszkalny przy ul. Reymonta 28 w Gliwicach, wykonanie dobudowy przewodów kominowych. Zakres robót należy wykonać zgodnie z: - Projektem budowlano-wykonawczym - załącznik do SIWZ - Decyzją administracyjną nr AB-7353/1217/2007- załącznik do SIWZ - Specyfikacją techniczną - załącznik do SIWZ - Przedmiarem robót - załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:1.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22.1 ustawy PZP o uprawnieniu do udzielania zamówienia. 2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.24 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu. 3. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie. Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w ciągu ostatnich 5 lat, oraz wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (kadra kierownicza i techniczna) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji - informację należy sporządzić wg wzoru dołączonego do niniejszego SIWZ. 4. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według oryginalnego druku zamawiającego (załącznik do niniejszych SIWZ). Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Kosztorys ofertowy - sporządzony metodą uproszczoną - ceny jednostkowe, w układzie zgodnym z przedmiarem robót. Kosztorys winien zawierać wyłącznie następujące kolumny: liczba porządkowa, opis pozycji, jednostka, ilość jednostek, cena jednostkowa netto wraz z narzutami, wartość pozycji netto. Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót określonych w danej pozycji przedmiarowej, zgodnie z opisem pozycji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, łącznie z kosztami i pracami dodatkowymi. Kosztów dodatkowych nie należy wyceniać osobno. Przedstawione w przedmiarach pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określający zakres robót objętych daną pozycją przedmiarową, wymagany do wykonania przez Zamawiającego. 3.Projekt umowy - zaparafowany (wszystkie strony).Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszych SIWZ. 4.Szczegółowe Warunki Umowne prowadzenia i odbioru robót - Zaparafowany załącznik do SIWZ i umowy (wszystkie strony). 5.Wpis do ewidencji działalności gospodarczej/ odpis z KRS - Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego względnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający (za zgodność z oryginałem) i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku Spółek z o.o. , do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, a w przypadku S.C załączyć umowę oraz stosowne upoważnienie. Upoważnienia winny posiadać dowód opłaty w wysokości obowiązującej na dzień złożenia oferty. 6.Zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatków US - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7.Zaświadczenie o braku zaległości - ZUS - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu 5 lat - Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia co do zakresu, charakteru i złożoności oraz wartości. Oferent musi wykazać zrealizowanie - jako główny wykonawca co najmniej 3-ch zamówień o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (dobudowa przewodów kominowych). 9.Dokumenty potwierdzające wykonanie robót - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie jw. zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te powinny zawierać dane zawarte w wykazie zrealizowanych zamówień, o którym mowa w punkcie j.w. 10.Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku wskazania podwykonawców, ich dokumenty potwierdzające wykonanie robót, będą uznane w zakresie jaki będą wykonywać. Druk stanowi załącznik do niniejszego SIWZ. 11.Uprawnienia zawodowe - Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel oraz kierownika robót z co najmniej 5-letnim stażem pracy, w tym 3 letnim stażem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia (załączyć kserokopie) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tzn. wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów -Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załączyć dowód opłaty składki).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach