Przetargi.pl
BUDOWY PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO (2)

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2021-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWY PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Miejskiej Koło” w systemie zaprojektuj i wybuduj, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne, dostarczone przez mieszkańców Gminy Miejskiej Koło oraz prowadzone będą działania towarzyszące, np. działania edukacyjne. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, wybudowania i wyposażenia punktu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), normami i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. 3. Łączna powierzchnia terenu przeznaczona do przekształcenia w związku z realizacją przedsięwzięcia wynosi do ok. 2 500 m2. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno- Użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (tj. z 10.05.2013 r., Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 2) uzyskania na etapie przygotowania projektu budowlanego akceptacji Zamawiającego, 3) zapewnienie koordynacji między wszystkimi branżami zarówno na etapie projektowania, jak i wykonawstwa, 4) uzyskania wszelkich ostatecznych zezwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii wymaganych przez prawo niezbędnych do pełnego wykonania Umowy i poniesienie kosztów ich uzyskania w ramach wynagrodzenia, określonego w ofercie, 5) uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno- budowlanych określonych we właściwych przepisach, o ile są wymagane, chyba że stanowią one część Dokumentacji Zamawiającego. W przypadku nieuzyskania odstępstw od przepisów techniczno- budowlanych Wykonawca ma obowiązek wykonać Prace Projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi i budowlanymi, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, 6) pełnienie nadzoru autorskiego, 7) wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej, 8) sporządzenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznych/-ej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy i jego użytkowania, 9) dostawa niezbędnego, kompletnego wyposażenia, rzeczy, sprzętu i urządzeń wraz z ich montażem, zainstalowaniem i uruchomieniem, 10) montaż wyposażenia i rzeczy, 11) przedstawienie Zamawiającemu wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do rozliczenia Inwestycji zgodnie z klasyfikacją środków trwałych – z jednoczesnym sklasyfikowaniem tych środków w formie odrębnego zestawienia. 5. Przewidywany zakres robót budowlanych: 1) powierzchnie utwardzone PSZOK betonową kostką brukowa lub powierzchniami betonowymi, z odpowiednią podbudową, a także utwardzenie pod ruch pieszy z betonowej kostki brukowej, 2) kontener socjalno-biurowy wraz z wyposażeniem; 3) magazyn na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz odpady niebezpieczny, wraz z wyposażeniem; 4) magazyn odpadów oraz przedmiotów do ponownego użycia wraz z warsztatem, i wraz z wyposażeniem; 5) wiata magazynowa; 6) boksy magazynowe; 7) wiata – zadaszenie boksów magazynowych; 8) ogrodzenie, z bramą wjazdową; 9) zieleń ozdobna i izolacyjna; 10) infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: a) instalacja wodociągowa z przyłączem (a w razie potrzeby fragmentem sieci) oraz niezbędna infrastrukturą oraz instalacjami, w tym infrastrukturą ppoż. (nie przekraczająca 1 km, inna niż magistralna) b) instalacja elektryczna wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami, w tym system oświetlenia placu oraz monitoring, instalacje PV, c) niezbędne instalacje i urządzenia kanalizacyjne, d) ścieżka edukacyjna (ławki, powierzchnia utwardzona oraz tablice informacyjne i edukacyjne), e) waga samochodowa; f) sprzęt i wyposażenie PSZOK: kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne, ładowarka, rębak do gałęzi, tj. (Wymagane wyposażenie przyjęte na etapie opracowania PFU); - ładowarka kołowa z osprzętem (zamiatarka, podnośnik palet, łyżka, krokodyl), - kontenery 10 m3, - kontenery 7 m3 - 2 otwarte, 3 zamknięte, - pojemniki 1 m3 HDPE, - pojemniki 240L HDPE, - waga samochodowa z montażem i oprogramowaniem (min. 50 t) najazdowa, - rębak do gałęzi, - tablice informacyjne i edukacyjne, - zestaw tabliczek na kontenery i pomieszczenia, - ręczny wózek magazynowy, - platformowa waga magazynowa, - pojemnik na świetlówki, - pojemnik na baterie, - pojemnik na akumulatory, - beczki na odpady płynne, - pojemniki na odpady medyczne, - pojemniki na odpady niebezpieczne, - wanny odciekowe, - kosze siatkowe, - regal ocynkowany, - wyposażenie warsztatu, - przyczepki lekkie. 6. Wymagania w zakresie zatrudnienia. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracę, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zadania: a) roboty wykonywane w zakresie budowy utwardzonych nawierzchni na obiekcie PSZOK: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z betonu i kostki brukowej betonowej; b) roboty branży instalacyjnych: wod.-kan. i elektro-energetycznej; c) roboty montażowe w zakresie wyposażenia. 2) Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 3) W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 4) W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży poniżej wskazane dokumenty w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności wskazane w pkt 1): a) oświadczenie złożone odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę lub b) poświadczoną odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/ umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z osobami skierowanymi do wykonywania czynności o których mowa w pkt 1), (wraz z dokumentami regulującymi zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika/ów. Do zidentyfikowania powinny być możliwe dane takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika; i/lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy dla którego upłynął termin wniesienia składek; i/lub d) poświadczoną odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika/ów. 5) Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. 7. Nazwy i kody robót wg CPV. Kod główny – 45.20.00.00-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Kody uzupełniające: 1) 71.22.20.00-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni; 2) 71.32.00.00-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania; 3) 45.21.32.70-6 Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu; 4) 42.90.00.00-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. 8. Wykonawca wskazuje odbycie wizji lokalnej w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami na terenie objętym przedmiotem zamówienia, na którym będzie wykonywał roboty budowlane. 9. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą Programu Funkcjonalno- Użytkowego, który stanowi załącznik do SIWZ. 10. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 11. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na: 1) roboty budowlane - minimum 5 letniej gwarancji; 2) dostarczone i zamontowane wyposażenie - minimum 5 letniej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach