Przetargi.pl
„Budowy budynku świetlico-remizy wiejskiej oraz boiska do piłki nożnej w Małych Walichnowach”

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, Plac Grunwaldzki 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    Plac Grunwaldzki 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    REGON: 191675333
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowy budynku świetlico-remizy wiejskiej oraz boiska do piłki nożnej w Małych Walichnowach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowy budynku świetlico-remizy wiejskiej oraz boiska do piłki nożnej w Małych Walichnowach”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:• opracowanie dokumentacji projektowej „Budowy budynku świetlico-remizy wiejskiej oraz boiska do piłki nożnej w Małych Walichnowach” wraz z niezbędną infrastrukturą i elementami towarzyszącymi w oparciu o wytyczne programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnienia z Zamawiającym, aktualne przepisy i normy, instrukcje producentów, warunki przyłączenia do sieci uzbrojenia terenu oraz zapisy decyzji lokalizacyjnej celu publicznego; wykonawca winien zapewnić zespół projektantów i sprawdzających o zakresie uprawnień i w specjalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji prac projektowych,• wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji, ustanowienia kierownictwa budowy we wszystkich branżach, udziału w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót budowlanych oraz prawidłowym prowadzeniu dokumentacji budowy; wykonawca winien zapewnić zespół kierownictwa budowy o zakresie uprawnień i w specjalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych.Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego tj. - wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do dokumentacji projektowej,- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,- realizację robót budowlanych w oparciu o zaakceptowaną dokumentację projektową,- wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych robót,- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu / dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w PINB.Szczegółowy zakres przedstawia załączony do przetargu Program Funkcjonalno-Użytkowy.Dokumenty posiadane przez Zamawiającego.Gmina Pelplin posiada – dla celów realizacji zadania- mapę do celów projektowych, decyzję lokalizacyjną inwestycji celu publicznego, opinię geotechniczną wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego, warunki przyłączenia do sieci wod- kan., warunki przyłączenia do sieci energetycznej.Zamawiający posiada również projekt budowlany (bez pozwolenia na budowę) na oświetlenie drogi dojazdowej do świetlicy- wykonawca może wykorzystać projekt lub wykonać odrębne opracowanie.Elementy zagospodarowania terenuPowierzchnia terenu działki nr 131/26: 10648,0 m2Powierzchnia zabudowy budynku świetlico-remizy (z podcieniem): ok. 259,5 m2Powierzchnia zabudowy boiska wraz z obszarem rekultywacji: ok. 2400,0 m2Powierzchnia zabudowy płyty boiska ze strefą bezpieczeństwa: ok. 924,0 m2Powierzchnia tarasów, schodów zewnętrznych i podjazdów: ok. 81,2 m2Powierzchnia parkingów dla samochodów osobowych: ok. 130,8 m2Powierzchnia ciągów pieszo-jezdnych z placem manewrowym: ok. 523,7 m2Powierzchnia ciągów pieszych, chodników, opasek: ok. 253,8 m2Powierzchnia zjazdu z drogi wewnętrznej na działkę 131/26: ok. 23,4 m2Powierzchnia utwardzeń drogi wewnętrznej z płyt YOMB: ok. 360,0 m2Powierzchnia utwardzeń drogi wewnętrznej z tłucznia: ok. 340,0 m2Powierzchnia wyprofilowania zjazdu z drogi wojewódzkiej: ok. 15,8 m25.2. Zakładane parametry techniczne budynkuDługość maksymalna: 20,15 mSzerokość maksymalna: 14,45 mWysokość maksymalna: 6,72 mPowierzchnia zabudowy: 259,49 m2Powierzchnia użytkowa: 208,48 m2Kubatura brutto: 1396,01 m3Kubatura netto (ogrzewana): 716,31 m3 Kąt nachylenia dachu: 20OPoziom posadzki parteru: 10,60 m n.p.m.Zakładane powierzchnie zabudowy elementów boiska do piłki nożnejPowierzchnia płyty boiska: ok. 800,0 m2Powierzchnia strefy bezpieczeństwa: ok. 124,0 m2Powierzchnia obszaru rekultywacji: ok. 1476,0 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ofertę w okresie związania ofertą, określonym w rozdziale XVII. Pkt 1 SWZ, zabezpiecza się wadium w wysokości 5 000,00 zł, które należy wnieść w terminie do składania ofert, tj. do dnia 18.05.2023 r. do godz. 9:00.2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2080 z późn. zm.).W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Miasta i Gminy Pelplin: 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Miasta i Gminy Pelplin (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek).Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, z dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy Pzp.5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane:- 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 1.300 m3- 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska trawiastego o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2Dla powyższego należy załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach