Przetargi.pl
Budowie świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn - etap III: stan wykończeniowy

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6416390 , fax. 025 6416390
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 025 6416390, fax. 025 6416390
    REGON: 00055128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowie świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn - etap III: stan wykończeniowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie III etapu budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Zbuczyn, polegających na wykonaniu robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych, instalacji elektrycznych i sanitarnych, zagospodarowania terenu, tj.: część nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej w Maciejowicach - etap III: stan wykończeniowy część nr 2: Budowa świetlicy wiejskiej w Łęcznowoli - etap III: stan wykończeniowy część nr 3: Budowa świetlicy wiejskiej w Smolance - etap III: stan wykończeniowy Ogólna charakterystyka obiektów: Wszystkie budynki świetlic (jednakowe), wolnostojące, 1-kondygnacyjne, niskie, niepodpiwniczone, z nie użytkowym poddaszem o prostej zwartej funkcjonalnej architekturze przykryte dachami wielospadowymi. W chwili obecnej wszystkie budynki zrealizowane w stanie surowym otwartym. Zestawienie powierzchni budynku świetlicy: Powierzchnia zabudowy: 214,6m2 Powierzchnia całkowita: 178,9m2 Powierzchnia użytkowa: 214,6m2 Kubatura: 955,0m3 Szczegółowy zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa - załącznik Nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik Nr 9 do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy, poglądowy i nie stanowi podstawy wyceny oferty Wykonawcy. Projekt budowlany ma charakter nadrzędny - wszelkie prace ewentualnie nie uwzględnione w przedmiarze, ale ujęte w dokumentacji projektowej należy uwzględnić (wycenić) w ofercie. Wyjątki: 1. Wyprawę elewacyjną systemu docieplenia ścian zewnętrznych (BSO) stanowić będzie cienkowarstwowy tynk silikonowy, a nie akrylowy (jak określa projekt budowlany), ponadto do wysokości 2 m od poziomu terenu należy zastosować dodatkową warstwę siatki zbrojącej 2. Podbitkę dachową na zewnątrz budynku wykonać należy z blachy stalowej na ruszcie drewnianym, zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR (brak określenia w projekcie budowlanym) 3. Warstwy konstrukcyjne i sposób oporowania krawędzi utwardzenia podestów, pochylni i opaski dookoła budynku należy wykonać tak jak określone zostało w przedmiarze robót i STWiOR 4. Należy zwiększyć grubość podkładów betonowych pod posadzki (szlichta betonowa) z 4 cm do 6 cm i dodatkowo wykonać zbrojenie siatką 15x15 cm z drutu stalowego ? 4 mm 5. Cokół z płytek gresowych wykończony listwą aluminiową zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR 6. Sufity podwieszone ocieplone w budynku wykonać należy z dwóch warstw płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych impregnowanych 12,5mm na konstrukcji metalowej w określonym systemie zapewniającym uzyskanie klasy odporności ogniowej tego elementu od dołu REI30 7. Na wszystkich podłożach ścian wewnętrznych należy wykonać tynki cem.-wap. kat. III, ponadto na wszystkich wewnętrznych powierzchniach malowanych wykonać należy gładzie gipsowe 8. W pomieszczeniach nr 1 i 2 wykonać malowanie ścian technologią natrysku kropelkowego - tapety natryskowe np. Dialkolor z lakierem; pozostałe wewnętrzne podłoża gipsowe malować należy farbą lateksową zgodnie z przedmiarem robót i STWiOR 9. Warstwy konstrukcyjne i sposób oporowania krawędzi utwardzeń powierzchni gruntu z kostki betonowej przy zagospodarowaniu terenu tak jak określone zostało w przedmiarze robót i STWiOR 10. Instalacje elektryczne należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Przy wycenie instalacji elektrycznych należy uwzględnić również koszt wykonania linii zasilającej z istniejącego złącza kablowego do tablicy rozdzielczej w budynku (zgodnie z opisem w projekcie) 11. Jako kocioł centralnego ogrzewania na opał stały należy uwzględnić kocioł na ekogroszek z podajnikiem 12. Przy wycenie instalacji sanitarnych należy uwzględnić koszt budowy przyłącza wodociągowego z gminnej sieci wodociągowej (zgodnie z warunkami przyłączenia) i przyłącza kanalizacyjnego do szamba i budowy zbiornika na ścieki (szmba) zgodnie z projektem budowlanym. 2. Wykonawca przedmiot zamówienia z materiałów własnych - materiałów w I gatunku jakości, dopuszczonych do obrotu w budownictwie. 3. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. W celu właściwej oceny warunków budowy oraz wyceny kosztów budowy Wykonawca (przed złożeniem oferty) powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych budów, zapoznać się z miejscem i warunkami prowadzenia robót i oświadczyć, że nie wnosi żadnych uwag. 4. Zamawiający dopuszcza wbudowanie innych materiałów niż opisane w dokumentacji przetargowej pod warunkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz uzyskania zgody autora dokumentacji projektowej i akceptacji zmiany przez Zamawiającego na zastosowanie innych wyrobów budowlanych. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36-60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru technicznego robót (w zależności od okresu uwzględnionego w ofercie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej w Maciejowicach - etap III: stan wykończeniowy 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 2: Budowa świetlicy wiejskiej w Łęcznowoli - etap III: stan wykończeniowy 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) - dla części nr 3: Budowa świetlicy wiejskiej w Smolance - etap III: stan wykończeniowy 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na roboty objęte zamówieniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach