Przetargi.pl
Budowę odcinka II ulicy Przemysłowej w Czyżewie wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową Nr 63 ( ul. Nurska ) w km 192+095 oraz odwodnienie i utwardzenie powierzchni działki nr 360.

Gmina Czyżew ogłasza przetarg

  • Adres: 18-220 Czyżew, ul. Mazowiecka 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2755036 , fax. 86 2755063
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czyżew
    ul. Mazowiecka 34 34
    18-220 Czyżew, woj. podlaskie
    tel. 86 2755036, fax. 86 2755063
    REGON: 00053139300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umczyzew.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę odcinka II ulicy Przemysłowej w Czyżewie wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową Nr 63 ( ul. Nurska ) w km 192+095 oraz odwodnienie i utwardzenie powierzchni działki nr 360.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowę odcinka II ulicy Przemysłowej w Czyżewie wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową Nr 63 ( ul. Nurska ) w km 192+095 oraz odwodnienie i utwardzenie powierzchni działki nr 360. Zakres prac obejmuje budowę II odcinka ulicy Przemysłowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową Nr 63 ( ul. Nurska ) w km 192+095 oraz odwodnienie i utwardzenie powierzchni działki nr 36 . Na przedmiotowej drodze planuje się : - wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna gr.4cm - wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej, warstwa wiążąca gr.4 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego, stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm (10+20) - wykonanie warstwy odcinającej z pasku gr. 25 cm, - wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm i podypce piaskowej gr. 2x 5 cm, - wykonanie odcinka rowu krytego oraz renowacji istniejącego rowu otwartego - nawiązanego do wykonanego odcinka odwodnienia wg projektu zamiennego do projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją nr 1/11 z dnia 17.01.2011r. w zakresie wykonania odwodnienia kanalizacją deszczową ? 40 obejmującego ustalania w zakresie sposobu rozwiązania odwodnienia nawierzchni jezdni i ciągu pieszo-rowerowego oraz odwodnienia terenu przylegającego do korpusu drogowego ulicy, - wykonanie zieleńcy poprzez humusowanie gr. 10 cm wraz z obsianiem trawą. Odwodnienie projektuje się poprzez powierzchniowy spływ wody otwartym rowem przydrożnym oraz istniejącą i projektowaną kanalizacją deszczową ( rowem krytym ) Parametry techniczne drogi - szerokość pasa ruchu - 3,00 m, - szerokość chodnika - 2,50 m, - spadek poprzeczny jezdni 2%, - spadek poprzeczny chodnika - 2%, - szerokość zieleńcy zmienna w granicach pasa drogowego, - klasa drogi - ulica miejska, - długość projektowanego odcinka ulicy - 74,00 m - obciążenie ruchem KR-2 Konstrukcja i technologia nawierzchni Wykonanie nawierzchni jezdni o konstrukcji : - nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 4 cm - nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno - asfaltowej warstwa wiążąca gr. 4 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35 % łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 25 cm, Wjazdy : - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego gr. 30 cm Chodniki : - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm - podsypka cementowo - piaskowa 5 cm - podsypka piaskowa - 2x5 cm Krawężniki ( wszystkie wyokrąglenia oraz łuki należy wykonać z gotowych elementów bez cięcia ). - krawężnik betonowy 15x30 cm - podsypka cementowo-piaskowa 5 cm - ława betonowa z oporem z bet. C8/10 ( B-10) Obrzeża : - obrzeże betonowe 6x20 cm - podsypka cementowo-piaskowa 5 cm - ława betonowa z oporem z bet. C8/10 ( B-10 ) Obrzeża - obrzeże betonowe 8x30 cm - podsypka cementowo-piaskowa 5 cm - ława betonowa z oporem z bet. C8/10 ( B-10 ) Zieleńce : - humusowanie gr. 10 cm wraz z obsianiem trawą. Odwodnienie Odwodnienie projektuje się poprzez powierzchniowy spływ wody otwartym rowem przydrożnym oraz istniejącą i projektowaną kanalizacją deszczową ( rowem krytym ). W celu poprawienia odprowadzenia wód opadowych zaprojektowano oczyszczenie i wyprofilowanie rowu przydrożnego. Aby zapewnić możliwość odprowadzania wód opadowych z terenów położonych przy ulicy Przemysłowej w m. Czyżew zaprojektowano kanał deszczowy ?400 o łącznej długości 55,50 mb. Projektowany kanał deszczowy grawitacyjny zostanie włączony do projektowanej studni rewizyjnej ( D3) w ulicy Nurskiej . Trasa kanału w ulicy Przemysłowej zlokalizowana została w pasie drogowym str. P . Projektowany kanał ? 400 o długości 55,50 m należy wykonać z rur strukturalnych PP, odpowiadających parametrom klasy T atestowanych stosowanych do kanalizacji zewnętrznej o ściance jednorodnej łączonych za pomocą gumowych pierścieni uszczelniających, gwarantujących absolutną szczelność. Rury winny cechować najwyższą wytrzymałość na nacisk gruntu, najwyższa klasa sztywności oraz wysoka odporność chemiczna. Rury należy układać na wyrównanym podłożu piaskowym grubości 10 cm oraz wykonać obsypkę z piasku gr. 30 cm. Należy wykonać wymianę gruntu na całej szerokości i głębokości wykopu. Ziemię wymienioną na piasek należy wywieźć na miejsce wskazane przez Inwestora . Na trasie kanału zaprojektowano 2 szt. typowych studni rewizyjnych ? 1200 z kręgów betonowych. Zaprojektowano również osadnik przy wlocie do studni D1 z kratą boczną. Projektowany odcinek kanalizacji deszczowej należy docieplić keramzytem. Przed zasypaniem wykonanej kanalizacji deszczowej należy zgłosić do odbioru do Urzędu Miejskiego w Czyżewie. Skrzyżowanie kanałów z uzbrojeniem podziemnym Projektowany kolektor deszczowy krzyżuje się z trasami sieci wodociągowej oraz siecią telekomunikacyjną. W miejscach skrzyżowań projektowanych kanałów roboty ziemne należy wykonywać ręcznie z jednoczesnym zabezpieczeniem uzbrojenia zgodnie z przepisami branżowymi oraz uzgodnieniami branżowymi. Wytyczne realizacji Projektowany kanał należy wyznaczyć w terenie przez wytyczenie osi studni rewizyjnych. Przed rozpoczęciem robót ziemnych w pasie drogowym należy uzyskać pozwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym, oznakować rejon robót w pasie drogowym oraz powiadomić mieszkańców o możliwym utrudnieniu w ruchu mechanicznym. Projektuje się ułożenie sieci w wykopie o umocnionych ścianach pionowych. Złącza powinny pozostać odsłonięte, z pozostawieniem wystarczającej przestrzeni po obu stronach połączenia do czasu przeprowadzenia próby szczelności. Rurociąg z rur kanałowych PP poddaje się próbie szczelności. Wykop należy zasypać gruntem niewysadzinowym G 1 do istniejącej rzędnej terenu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inwestorowi wyników badań zagęszczenia gruntu przy każdej studni kanalizacyjnej. Do wszystkich robót używać atestowanych materiałów i rurociogów. Kolidujące uzbrojenie Telekomunikacja i energetyka : 1)prace ziemne w promieniu 2 m od kanalizacji kablowej należy wykonać ręcznie po uprzedniej lokalizacji ich przebiegów próbnymi przekopami poprzecznymi 2)zagęszczenie gruntu należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkodzić urządzeń telekomunikacyjnych i energetycznych, 3)przed rozpoczęciem prac powiadomić Grupę Techniczną TP S.A oraz Grupę Techniczną Zakładu Energetycznego. W przypadku odkrycia kabli telekomunikacyjnych lub energetycznych należy powiadomić odpowiednie służby. Przejście poprzeczne linii telekomunikacyjnej pod jezdnią należy zabezpieczyć rurami AROT ( dwudzielne ) lub ławą betonową. SKRZYŻOWANIE UL. PRZEMYSŁOWEJ Z UL. NURSKĄ ( DROGA KRAJOWA Nr. 63) Budowa skrzyżowania ulicy Przemysłowej przeznaczona będzie dla ruchu wszelkiego rodzaju pojazdów. Projektowane chodniki przeznaczone będą dla ruchu pieszego. Inwestycja ma na celu poprawienie standardu obsługi mieszkańców miejscowości Czyżew. Niweletę skrzyżowania ul. Przemysłowej i drogi krajowej nr 63 dostosowano do istniejących rzędnych drogi krajowej, zjazdów i przyległego terenu. Konstrukcja i technologia nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni : a)na ul. Przemysłowej od km 1+024,00 do km 1+030,00: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 wg WT-2 2010 dla KR-2 grub. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16P 50/70 wg WT-2 2010 dla KR-2 grub. 7 cm , - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub.20 cm , b) na ul. Nurskiej - droga krajowa Nr 63: od km 192+083,00 do km 192+107,00, - frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokości 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 wg WT-2 2010 dla KR-4 grub. 5 cm , c) na chodnikach : - betonowa kostka brukowa grub. 6 cm , - podsypka piaskowa grub. 5 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub.10 cm. Sposób uszczelnień połączeń i krawędzi : Uszczelnienia styków projektowanych elementów z istniejącymi nawierzchniami, z projektowanymi krawężnikami i wpustami należy wykonać poprzez uszczelnienie tiksotropową masą asfaltową. Roboty ziemne Roboty ziemne na omawianej inwestycji wynikają z konieczności wykonania koryta pod projektowane warstwy konstrukcyjne, wykonania nasypów i wykopów. Zaprojektowano zdjęcie humusu średniej grub. 20 cm . Odwodnienie Odwodnienie skrzyżowania ulicy Przemysłowej zaprojektowano powierzchniowo do projektowanych wpustów ulicznych. Woda z wpustów ulicznych będzie płynęła rowem krytym a następnie do istniejącego rowu drogowego w ciągu drogi krajowej. Istniejący rów drogi krajowej posiada szerokość dna ok. 0,5 m oraz głębokość od 0,6 do 1,1 m . Przed wlotem do osadnika oraz na wylocie do rowu należy wykonać oczyszczenie istniejących rowów drogowych wzdłuż drogi krajowej na długości 20 m. Dodatkowo przewidziano oczyszczenie istniejącego rowu krytego. Budowa przepustu ? 40 cm wraz z przebudową istniejących rowów w celu poprawy odwodnienia działki Nr 360. Celem opracowania jest poprawa odwodnienia na działce Nr 360 poprzez : - budowę przepustu poprzecznego ? 40 cm w km. 0+050 o długości 10,00m ( zastosowano rury PEHD ) - przebudowy istniejącego rowu otwartego o średniej głębokości około 0,40 - 0,80m i szerokość dna około 0,30 - 0,60m na rów o parametrach : gł. 0,55 - 0,65; szerokość dna około 0,30 - 0,60 m na rów o parametrach: gł. 0,55 - 0,65; szerokość dna 0,40m, o łącznej długości 123,00 m ( działka Nr 360 łącznik ulicy Kusocińskiego z ulicą Przemysłową ) - wykonanie 2 szt. przepustów pod zjazdami o łącznej długości 14,00 m ( rury PEHD ? 40 cm ) - rozbiórka istniejącego przepustu ? 40 cm w km rob. 0+024 ( niespełniającego swojej roli w istniejącej lokalizacji ). Projektowane przekroje normalne i konstrukcja Rów otwarty : - szerokość dna: 0,40m ; głębokość zmienna - nachylenie skarp 1:1,5 Przepust: - długość przepustu poprzecznego ? 40 cm - 10,00 m - spadek podłużny - 1% Zjazdy: - łączna długość przepustów ? 40 cm - 14,00m (7,00m +7,00m) - spadek podłużny - zgodny ze spadkiem rowu. Odwodnienie Odwodnienie odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód do przepustu ? 40 cm oraz przydrożnych rowów. W celu poprawienia odwodnienia wód opadowych zaprojektowano wykonanie przełożenia przepustu ? 40 cm oraz przebudowę istniejących rowów poprzez oczyszczenie i wyprofilowanie rowów. Utwardzenie terenu na części działek 661, 360 i 637/62 Projektowane konstrukcje nawierzchni Nawierzchnia i zjazdy : - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm, Chodnik : - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 5 cm, - podsypka piaskowa - 2x5 cm Obrzeża : - obrzeże betonowe 6 x 20 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 5 cm , - ława betonowa z oporem z bet C 8/10 (B-10). Obrzeża: - obrzeże betonowe 8x30 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 5 cm - ława betonowa z oporem z bet C8/10 ( B-10 ) Odwodnienie Odwodnienie projektuje się poprzez powierzchniowy spływ wód, ściekiem przykrawężnikowym z obniżonej koski brukowej betonowej do zaprojektowaniu w odrębnym opracowaniu przepustu i rowów .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 9.000,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy złotych ) 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie; - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Czyżewie ul. Mazowiecka 34 18-220 Czyżew Nr konta : 75874700080000008420000020 z adnotacją ,, wadium- Budowa odcinka II ulicy Przemysłowej w Czyżewie wraz ze skrzyżowaniem z drogą krajową Nr 63 ( ul. Nurska ) w km 192+095 oraz odwodnienie i utwardzenie powierzchni działki nr 360. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ) , sposób przekazania : dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postepowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umczyzew.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach