Przetargi.pl
Budowa(przebudowa) parkingu i drogi wewnętrznej przy ul. Zamojskiej 20 w Biłgoraju.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa(przebudowa) parkingu i drogi wewnętrznej przy ul. Zamojskiej 20 w Biłgoraju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa (przebudowa) parkingu i drogi wewnętrznej zlokalizowanych przy posesji Zamojska 20. Ilościowy zakres i charakter robót przedstawia załączony do niniejszego opisu przedmiar robót i uproszczona dokumentacja projektowa. 1. Ze względu na budowę miejsc parkingowych zakłada się konieczność rozbiórki i istniejących nawierzchni chodników na podejściach do budynku oraz późniejszą ich odbudowę w zmienionej, węższej szerokości. Powyższe nie dotyczy istniejącego chodnika po stronie wschodniej projektowanych miejsc południowych, z którego rozbiera się i odbudowuje pas o szerokości 0,40 cm na styku z projektowanym krawężnikiem. Analogicznie, w związku z wymianą krawężników na wjeździe zachodnim uwęględniono przełożenie części nawierzchni istniejących chodników. 2. Nowe i przebudowywane nawierzchnie chodnika: Kostka betonowa szara pochodząca z rozbiórki - kostka Inwestora grubości 6 lub 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 5 cm i podbudowie z chudego betonu 10 cm. Adaptacja podłoża gruntowego do G1 poprzez warstwę odsączającą grubości 20 cm z kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/2 f3 wg PN-EN 13242+A1:2010 o udokumentowanych parametrach jakościowych. 3. Nawierzchnie miejsc parkingowych: Kostka betonowa szara pochodząca z rozbiórki - kostka Inwestora grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 5 cm i podbudowie z chudego betonu 12 cm. Adaptacja podłoża gruntowego do G1 poprzez warstwę odsączającą grubości 30 cm z kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/2 f3 wg PN-EN 13242+A1:2010 o udokumentowanych parametrach jakościowych. W ramach inwestycji Wykonawca dostarcza kostkę betonową, nową, typu Holland koloru grafitowego na pasy segregacyjne miejsc parkingowych. 4. Nawierzchnia bitumiczna: Mieszanka mineralno-bitumiczna wykonana wg WT-2010 z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 o właściwościach AC 11 S. Warstwy wyrównawcze z betonu asfaltowego go jw. o parametrach AC 16 W KR-3. 5. Obowiązek stosowania krawężników łukowych zgodnie z częścią graficzną opracowania i przedmiarem robót. Układy kostki betonowej wyłącznie wg części graficznej opracowania tj. prostopadle dłuższym bokiem do osi podłużnej chodnika i osi podłużnych miejsc parkingowych. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w kosztach realizacji robót nakłady na docinanie kostki betonowej wraz z fazowaniem krawędzi ciętej, w przypadku braku kostek połówkowych. 6. Wszystkie krawędzie połączeniowe, pionowe nawierzchni bitumicznej starej z nową muszą być przed ich wykonaniem zalane asfaltem drogowym. Dodatkowo asfaltem drogowym należy zalać spoinę poziomą na połączeniach nawierzchni bitumicznych. Analogicznie krawędzie urządzeń obcych i krawężniki betonowe. 7. Informacje dodatkowe: 1.Przed przystąpieniem do robót wykonawca opracuje na własny koszt projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska zezwolenie od zarządcy drogi decyzję zajęcia pasa drogowego. 2.W czasie prowadzonych robót, wykonawca dokonywać będzie na bieżąco korekty urządzeń usytuowanych na placu (studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, skrzynki wodociągowe i gazowe) i dostosuje wysokościowo do niwelety układanej nawierzchni. 3.Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót drogowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunków wynikających z projektu tymczasowej organizacji ruchu obowiązującego na czas prowadzenia robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowuje, uzgadnia i zleca wykonawca robót. Na czas realizacji zadania, wykonawca zatrudni kierownika budowy branży drogowej, którego oświadczenie o przyjęciu obowiązków dostarczy inwestorowi w celu zgłoszenia do PINB. 4.Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. Po zakończeniu prac budowlanych wykonany obiekt należy zainwentaryzować geodezyjnie na koszt wykonawcy robót. 5. Wykonawstwo robót bitumicznych wg WT-2/2008 i WT-2/2010 dla betonu asfaltowego. 6.Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do zarządu drogi oraz zgłoszenie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót drogowych, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów -(tłuczeń, krawężnik, mieszanka betonu asfaltowego, mieszanka mineralno - bitumiczna,), oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót, dziennik budowy, księga obmiaru i inne. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł(dwa tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bilgoraj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach