Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 919 w miejscowości Babice i Nędza - I Etap

Urząd Gminy Nędza ogłasza przetarg

  • Adres: 47-440 Nędza, ul. Sobieskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 410-20-18, 410-20-93
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nędza
    ul. Sobieskiego 5 5
    47-440 Nędza, woj. śląskie
    tel. 032 410-20-18, 410-20-93
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nedza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 919 w miejscowości Babice i Nędza - I Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 919 w miejscowości Babice i Nędza - I Etap 1. Odcinek A : -Strona północno - zachodnia ul. Rudzkiej od km 8 + 471 do km 9 + 224 -Strona południowo - wschodnia ul. Rudzkiej od km 8 + 627 do km 9 + 329 Zakres robót : - ROBOTY DROGOWE I. Mechaniczne rozebranie nawierzchni II. Frezowanie nawierzchni bitumicznej III. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego IV. Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm V. Urządzenia odwadniające - ścieki z pref. betonowych VI. Urządzenia odwadniające - sączki podłużne z PCV VII. Warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny VIII. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem IX. Humusowanie z obsianiem - O DWODNIENIE DROGI I.Rozebranie przepustów rurowych II.Podłoża pod kanały III.Kanały z rur PCV 300 mm IV.Kanały z rur PCV 400 mm V.Studzienki kanalizacyjne systemowe 425 mm VI.Studzienki kanalizacyjne systemowe 600 mm VII.Montaż separatora związków ropopochodnych VIII.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1000 mm IX.Studzienki ściekowe uliczne - ORGANIZACJA RUCHU I.Oznakowanie na czas budowy - pionowe i poziome II.Organizacja ruchu docelowa 2. Odcinek B : -od km 11 + 124 do km 11 + 588 Zakres robót : - ROBOTY DROGOWE I.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych II.Wywiezienie gruzu III. Roboty ziemne wykopy IV.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego V.Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm VI.Urządzenia odwadniające - ścieki z pref. betonowych VII.Urządzenia odwadniające - sączki podłużne z PCV VIII.Warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny IX.Humusowanie z obsianiem - O DWODNIENIE DROGI I. Rozebranie przepustów rurowych II.Podłoża pod kanały III.Kanały z rur PCV 300 mm IV.Studzienki kanalizacyjne systemowe 425 mm V.Studzienki kanalizacyjne systemowe 600 mm VI.Montaż separatora związków ropopochodnych VII.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1000 mm VIII.Studzienki ściekowe uliczne - ORGANIZACJA RUCHU I.Oznakowanie na czas budowy - pionowe i poziome II.Organizacja ruchu docelowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 60000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 29 listopada 2007r - tekst jednolity z późn. zmianami ), 5 ) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami lub zaświadczeniami, 6)dostarczą prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.odpowiednio wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, 6.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi wpis osób do Izby Inżynierów Budownictwa 7.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - NA DRUKU MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI KRK (nie figurowanie w Krajowym Rejestrze Karnym) 9.oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -NA DRUKU MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI KRK (nie figurowanie podmiotów zbiorowych w Krajowym Rejestrze Karnym) 10.wykaz osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia 11.Informacja o wartościach robót Wykonawcy 12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót drogowych 13.propozycje zlecenia robót podwykonawcom 14.zaświadczenie banku o zdolności kredytowej 15.aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nedza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach