Przetargi.pl
Budowa żłobka gminnego w Głowaczowie w systemie „zaprojektuj i buduj”

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26903 Głowaczów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 231 075 , fax. 486 231 217
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35
    26903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 486 231 075, fax. 486 231 217
    REGON: 67022364600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka gminnego w Głowaczowie w systemie „zaprojektuj i buduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. „Budowa żłobka gminnego w Głowaczowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania Prawa Polskiego podczas projektowania, realizacji i ukończenia robót zgodnie z normami, prawami dotyczącymi budowania obiektów budowlanych, ochrony środowiska i będzie się stosował do prawa regulującego warunki i wymogi w zakresie celu, jakiemu roboty objęte zamówieniem mają służyć. Wymagania ujęte w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ mogą nie obejmować wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektu dlatego też przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu na którym planowana jest budowa żłobka. 2. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: a) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, b) zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. c) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. d) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż. i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. e) zabezpieczenia napotkanych urządzeń podziemnych. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt. f) udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na budynek, wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały i wyroby budowlane, natomiast na wyposażenie ruchome pomieszczeń – gwarancje producenta sprzętu. g) wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych, h) uzyskania decyzji administracyjnej dopuszczającej obiekt do użytkowania zgodnie z art. 55 ustawy Prawo budowlane. i) przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, j) po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót, 3. Zgodnie z art.29.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności związane z realizacją robót budowlanych i instalacyjnych wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w umowie stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Podwykonawstwo: 4.1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. 4.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (wg załączonego wzoru formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ). 4.4. Informacje o formalnościach (w tym związanych m.in. z korzystaniem z podwykonawców) jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty zostały zawarte w ROZDZIALE XVI pkt 7 SIWZ. 5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego - 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - 71248000-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją - 45000000-6 - roboty budowlane - 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 45210000-1 - roboty budowlane w zakresie budynków - 45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach - 45310000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne - 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r, poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a „ustawy Pzp”. 4. Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Gwarancje wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału Urzędzie Gminy – pokój nr 10 . 6. Do oferty należy dołączyć kserokopię wniesionego wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. b) Formularz oferty – zał. 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. d) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach