Przetargi.pl
Budowa zespołu trzech pawilonów handlowych

Targowiska Miejskie SA ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Targowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 735 33 71 , fax. 0-62 735 25 69
  • Data zamieszczenia: 2013-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Targowiska Miejskie SA
    ul. Targowa 1 1
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 735 33 71, fax. 0-62 735 25 69
    REGON: 25056575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowiska.ostrow-wielkopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu trzech pawilonów handlowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa zespołu trzech pawilonów handlowych wraz z zadaszeniem 1. Zadanie obejmuje budowę trzech murowanych pawilonów handlowych oraz drewnianego zadaszenia przed pawilonami, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej, kanalizacji deszczowej oraz instalacji gazowej. 2. Roboty obejmują między innymi: a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) budowę zespołu trzech murowanych pawilonów handlowych, c) budowa zadaszenia pomiędzy pawilonami, d) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, e) wykonanie instalacji wodociągowej, f) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej, g) wykonanie instalacji ogrzewania gazowego. 3. Szczegółowy zakres robót opisują następujące dokumenty: a) przedmiar robót- architektura i konstrukcja- załącznik nr 9, b) przedmiar robót - instalacja elektryczna- załącznik nr 10, c) przedmiar robót- instalacja gazowa - załącznik nr 11, d) przedmiar robót - instalacje sanitarne i przyłącza - załącznik nr 12, e) projekt - architektura i konstrukcja - załącznik nr 13, f) projekt - instalacja elektryczna - załącznik nr 14, g) projekt - instalacje sanitarne - załącznik nr 15, h) projekt - przyłącza wod-kan - załącznik nr 16, i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.- architektura i konstrukcja- załącznik nr 17, j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.- instalacja elektryczna- załącznik nr 18, k) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.- instalacje sanitarne- załącznik nr 19, 4. Istnieje możliwość przekazania wykonawcy SIWZ z załącznikami w formie papierowej. Koszt powielenia i przesyłki wynosi 50,00 zł i obciąża wykonawcę. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 6. Zamawiający informuje, że w dniu ogłoszenia postępowania nie posiada jeszcze ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 7. Zamawiający nie zapewnia na placu budowy dostępu do następujących mediów: wody i energii elektrycznej 8. Na dzień odbioru końcowego zamawiający wymagana dostarczenia oświadczenia o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej powykonawczej potwierdzonego przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej. 9. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji materiałów rozbiórkowych w sposób przewidziany w art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) o odpadach (należy przedstawić dokumenty z utylizacji) 10. W ramach dokumentacji powykonawczej wykonawca dostarczy zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej (o którym mowa w art. 5 Prawa Budowlanego) 11 Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego 12. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 13. W związku z faktem, że część robót budowlanych (przyłącze i instalacja kanalizacji sanitarnej) wykonywana będzie na terenie sąsiedniej nieruchomości wykonawca zobowiązany jest wykonać przyłącze i instalację kanalizacji sanitarnej poza działka nr 4 (dotyczy w szczególności wewnętrznej drogi dojazdowej do obiektu Intermarche) z zachowaniem następujących warunków: a) zapewnić bezpieczne przejście dla pieszych i przejazd pojazdów mechanicznych o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 tony do obiektu handlowego Intermarche w trakcie wykonywania przyłącza i kanalizacji sanitarnej na odcinku poza działką nr 4, b) wykonanie przyłącza oraz kanalizacji sanitarnej na odcinku poza działką nr 4 w sposób i w czasie nie utrudniającym ponad przeciętną miarę dostępu do obiektu handlowego Intermarche, c) uzyskać pisemną zgodę zamawiającego na termin rozpoczęcia robót oraz proponowany przez wykonawcę sposób zapewnienia przejścia i przejazdu w trakcie budowy przyłącza i kanalizacji sanitarnej poza działką nr 4. 14. Zalecany termin rozpoczęcia robót budowlanych do 2 września 2013 roku 15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. UWAGA: Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Wadium składa się z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym-Budowa zespołu trzech pawilonów handlowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.targowiska.ostrow-wielkopolski.pl/index.php?strona=start&gr=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach