Przetargi.pl
Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych.

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2010-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych. 2. Lokalizacja montażu wiat przystankowych: 1. ul. Świerkowa (pierwszy od ul. Kolejowej w kierunku Osiedla Północ) - wymiana, 2. ul. Świerkowa (pierwszy od ulicy Kolejowej w kierunku centrum miasta), 3. Krzywólka (pętla) 4. ul. Mieszka, 5. ul. Powstańców Wielkopolskich (w kierunku centrum miasta k/Lotniczej), 6. ul. 1 Maja (NOT), 7. ul. Wojska Polskiego (PBO), 8. ul. Wojska Polskiego (Laktopol), 9. ul. Jana Pawła (przy rondzie z ul. Świerkową), 10. ul. Piaskowa (PEC), 11. ul. Szpitalna (Szkoła Podstawowa nr 11), 12. ul. Buczka (k/Lotniczej), 13. ul. Sikorskiego (Zespół Szkół Zawodowych), 14. ul. Grunwaldzka (bazar po stronie cmentarza), 15. ul. Sikorskiego (koło ronda z E. Plater), 16. ul. Kościuszki (Dom Nauczyciela), 17. ul. Północna (Fabryka Mebli), 18. ul. Noniewicza (Wigry), 19. ul. Wojska Polskiego (Malow) - wymiana, 20. ul. Szafirowa (Mispol), 21. ul. Reja (Biedronka) - wymiana, 22. ul. Reja (k/Daszyńskiego)- wymiana, 23. ul. Buczka (IMBUD - w kierunku centrum miasta), 24. ul. Pułaskiego (J.W.- w kierunku centrum miasta) 3. Opis techniczny wiat przystankowych: a. Materiał: profil zamknięty aluminiowy - grubość ścianki min. 5 mm b. Pokrycie dachowe: poliwęglan przyciemniony c. Przeszklenie ścian: szyby hartowane wandaloodporne o grubości 8 mm o wymiarach 1 520 mmm x 855 mm posiadające świadectwo bezpieczeństwa CE (podane wymiary szyb są identyczne jak szyb w istniejących na terenie Suwałk wiatach przystankowych) d. Siedziska: ławka z tworzywa sztucznego (profil zamknięty) - trudna do zniszczenia, oparcie z tworzywa sztucznego - trudne do zniszczenia o przekroju około 9,5 x 2,2 cm - siedzisko - 3 listwy, oparcie 2 listwy, kolor zielony lub brązowy e. Wymiary wiaty: - długość - ok. 4,0 m (wmontowane 4 szyby o wymiarach jw.) - 20 sztuk - długość - ok. 5,0 m (wmontowane 5 szyb o wymiarach jw.) - 4 sztuk - szerokość ścianki bocznej od 1,0 m do 1,2 m (wmontowana szyba o wymiarach jw.) - dolna część wiaty wypełniona blachą aluminiową - wysokość ni mniejsza niż 2,2 m (do konstrukcji dachu), - dach wysunięty poza konstrukcję wiaty od strony wejścia do wiaty (okap) nie mniejszy niż 60 cm, - wiata wyposażona w dwie ramki poziome o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy f. Słupek przystankowy: - ocynkowany i pomalowany podwójny - z zamontowanymi dwiema ramkami poziomymi o wymiarach ok. 64,5 x 33 cm na rozkłady jazdy - ramki zabezpieczone od góry przed działaniem opadów atmosferycznych (zdjęcie - załącznik nr 2.4) - z zamontowanym koszem na śmieci - ze znakiem przystankowym D - 15 - I generacja, typ średni g. Posadowienie - fundamenty prefabrykowane punktowe 4. Szczegółowy zakres robót dot. zadania 1, 2 i 3 zwierają załączone projekty, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. 5. Zamówienia będą realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 33.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące) na całość zamówienia w tym: zadanie 1 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych), zadanie 2 - 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych), zadanie 3 - 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych), zadanie 4 - 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia 05.03.2010 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach