Gmina Stolno ogłasza przetarg
- Adres: 86-212 Stolno, Stolno 112
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 677 09 00 , fax. 56 677 09 06
- Data zamieszczenia: 2013-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stolno
Stolno 112 112
86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 677 09 00, fax. 56 677 09 06
REGON: 87111853700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zaplecza socjalnego przy Starej Kuźni w Oborach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa zaplecza socjalnego przy kuźni w miejscowości Obory. Szczegółowy zakres prac określa dołączona do niniejszej SIWZ dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi na podstawie ceny ryczałtowej za całość zadania, co oznacza, że wykonawca zobowiązany jest wycenić całość robót. Dołączony kosztorys ślepy jest jedynie pomocniczym dokumentem, który ma ułatwić wycenę całości zadania. Występujące w kosztorysach ślepych lub dokumentacji ewentualne nazwy producentów są jedynie podane jako przykładowe. Wykonawca ma prawo zastosować materiały równoważne innego producenta jednakże o parametrach technicznych nie gorszych niż materiały przyjęte w kosztorysach. Założenia: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. - Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. - Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. - Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). - Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii (lub dokona spisu stanów liczników w obecności przedstawiciela zamawiającego). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników (lub na różnicy spisanych stanów przed rozpoczęciem inwestycji i po jej zakończeniu) - Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. - Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, - Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. UWGA Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy PZP - tj. w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1500 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 69/2016
Dodano: 2016-07-15 - Wymiana stolarki okiennej w budynku głównym Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej Uniwersytetu Technologiczno- Przyrodniczego w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna nr 3
Dodano: 2016-06-30 - Program Okna - wymiana okien w placówkach oświatowo wychowawczych z podziałem na 3 zadania - II postępowanie
Dodano: 2016-06-10 - Program Okna - wymiana okien w placówkach oświatowo wychowawczych z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-03-11 - Remont - wymiana bram warsztatowych z naprawą tynków i malowaniem budynku nr 74 w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego 32 w Toruniu
Dodano: 2015-07-14 - Program Okna - wymiana okien w placówkach oświatowo wychowawczych z podziałem na II zadania
Dodano: 2015-07-14 - WYMIANA CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 6 PRZY UL. HALLERA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 57/2015
Dodano: 2015-05-25 - WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29 SKŁAD GRUDZIĄDZ - SPRAWA NR 37/2015
Dodano: 2015-04-20 - Program Okna - wymiana okien w placówkach oświatowo wychowawczych z podziałem na IV zadania
Dodano: 2015-03-17 - WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ (BUD. NR 28 I 29) W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONTY BOCZNIC KOLEJOWYCH W GARDEI I GRUPIE
Dodano: 2015-03-04