Przetargi.pl
Budowa zaplecza przy boisku ul. Woleńska

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 147 114 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 322 147 114, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zaplecza przy boisku ul. Woleńska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Budowa zaplecza przy boisku ul. Woleńska” będzie realizowany w systemie „ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ”.Ww. przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa zaplecza przy boisku ul. Woleńska” w Ligocie. Zamawiający przewiduje realizację budynku zaplecza w technologii modułowej/kontenerowej. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a)opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wymaganej przepisami Prawa Budowlanego zgody na realizację budynku zaplecza (wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. przyłącza itp.), b)budowę parterowego budynku zaplecza (wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. przyłącza itp), c)budowę: zjazdu z ul. Woleńskiej, utwardzonego dojazdu do budynku (Uwaga: zjazd z ul. Woleńskiej oraz dojazd wzdłuż lokalizacji niniejszego budynku, aż do boiska posiada opracowaną dokumentację projektową i wydaną prawomocną zgodę na realizację. Szczegóły stanu istniejącego i zatwierdzonych rozwiązań projektowych zawarto w pkt. 1.2. Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. d)wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, e)uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego zaświadczenia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o przyjęciu bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy/robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Parametry budynku zaplecza: - obiekt w technologii modułowej / kontenerowej, - wymiary zewnętrzne : około 22,50 m x 8,50 m, - budynek parterowy, - budynek należy posadowić na płycie fundamentowej, - konstrukcja ścian: konstrukcja stalowa, wypełnienie ścian: płyta warstwowa systemowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 8 do SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy, - załącznik nr 9 do SIWZ – dokumentacja projektowa (dot. zjazdu oraz utwardzonego dojazdu), - załącznik nr 10 do SIWZ – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dot. zjazdu oraz utwardzonego dojazdu), które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: - roboty zbrojarskie - roboty betoniarskie Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 11 do SIWZ. 2.Warunki dotyczące gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej* rękojmi za wady oraz gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy, w tym użyte materiały, licząc od daty dokonania przez Strony protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. *UWAGA: W związku z zastosowaniem kryterium oceny ofert – okres gwarancji i rękojmi, Zamawiający wymaga określenia okresu gwarancji i rękojmi zgodnie z pkt 2 Dział XIV SIWZ - Kryteria oceny ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty. Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach