Przetargi.pl
„Budowa zaplecza administracyjno-technicznego dla PGMiKM w Polkowicach przy ul. Kolejowej 25 - Budowa zajezdni autobusowej – etap IB” „Część 1 - Dokończenie budowy budynku hali bez instalacji i prac wykończeniowych”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00 , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. 3 Maja 51
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, fax. 76 746 90 30
    REGON: 2065202300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa zaplecza administracyjno-technicznego dla PGMiKM w Polkowicach przy ul. Kolejowej 25 - Budowa zajezdni autobusowej – etap IB” „Część 1 - Dokończenie budowy budynku hali bez instalacji i prac wykończeniowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych części 1 z etapu IB na działkach oznaczonych nr ewid. 253/1, 751/1 przy ul. Kolejowej 25 w Polkowicach obejmujących: budowę zajezdni autobusowej – dokończenie budowy budynku hali bez instalacji i prac wykończeniowych, tj. postawienie konstrukcji stalowej budynku hali wraz z obudową ścian i dachu, z montażem bram i naświetli oraz wykonaniem warstw posadzki hali do poziomu „chudego” betonu włącznie. Zamawiający informuje, że w etapie IA wykonano już: fundamenty hali budynku warsztatowego i stan surowy otwarty budynku socjalno-magazynowego oraz uzbrojenie zewnętrznej infrastruktury podziemnej terenu działki w postaci instalacji i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ciepłowniczej, wodociągowej, elementy myjni oraz wycinkę drzew objętych stosowną decyzją. Przewidywany zakres przedmiotu umowy oraz wymagania Zamawiającego określa dokumentacja techniczna całości zamierzenia oraz części 1 etapu IB, przekazana w wersji elektronicznej na etapie przetargowym w postaci nw. dokumentów: 1) Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 04.10.2013 r. nr 748.2013 [wraz z postanowieniem z dnia 11.03.2013]; 2) Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 24.01.2014 r. nr 960.20132013 [wraz z postanowieniem z dnia 11.03.2014]; 3) Decyzja na usunięcie drzew i krzewów z dnia 29.10.2013 [SR.613.171.2013]; 4) Dokumentacja techniczna całości zamierzenia, tj. Zadania nr I - Budowa zajezdni autobusowej: a)„Projekt budowlany – IX 2013”; b) Projekt zagospodarowania działki – zmiany; 5) Inwentaryzacja powykonawcza (wykonanych do tej pory i zinwentaryzowanych robót w etapie IA); 6) Dokumentacja techniczna wykonawcza robót objętych zakresem przewidywanym w Części 1 etapu IB, tj.: a) Projekt wykonawczy w etapie IB - branża architektoniczna; b) Projekt wykonawczy w etapie IB - branża konstrukcyjna; 7) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [STWiOR] na Część 1 etapu IB: branża architektoniczna i konstrukcyjna z 20.X.2016 r. 8) Zakres robót dla Części 1 etapu IB, tj. na: „Dokończenie budowy budynku hali bez instalacji i prac wykończeniowych”, objętych przedmiotem niniejszego postępowania określa udostępniony przedmiar robót w wersji *.pdf i *.ath. Wersje papierowe dokumentacji przekazane zostaną na etapie przekazania placu budowy. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materiałów wskazanych w udostępnionych dokumentach. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie umożliwiał osiągnięcie założonych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszędzie tam gdzie w opisach występują nazwy własne materiałów można zastosować materiały inne pod warunkiem wykazania Zamawiającemu na etapie wykonawczym ich równoważności na min. 3 dni przed zamontowaniem lub użyciem. Na Wykonawcy spoczywa więc obowiązek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub użyciem, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest na wykonane roboty udzielić gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od daty podpisania Protokołu końcowego odbioru robót bez wad i usterek. Okres rękojmi za wady ustala się na równy okresowi gwarancji, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad i usterek. Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, zatem do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych i zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu. Na jego podstawie należy wypełnić załącznik nr 2 do Formularza ofertowego – „Zbiorczą Tabelę elementów scalonych robót”. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu kosztorys ofertowy oraz tabelę elementów scalonych robót w wersji elektronicznej w formie edytowalnej *.ath na płycie lub pendrive.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert, to jest do dnia 24.11.2016 r. do godz. 09.00 wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych i 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach