Przetargi.pl
Budowa Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-874 Białystok, Poleska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
    Poleska 89
    15-874 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , fax. 85 66 37 302
    REGON: 50622576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce polegająca na pracach projektowych i wykonaniu robót budowlanych. Zakres robót budowlanych obejmuje architekturę, konstrukcję oraz instalacje wewnętrzne i przyłącza instalacji zewnętrznych niezbędne do realizacji zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, według wymagań szczegółowo określonych w Programie Funkcjonalno Użytkowym, zwanym dalej PFU (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w koncepcji budowy Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce wraz z mapą do celów projektowych oraz wizualizacjami (stanowiącymi Załącznik nr 2 do SIWZ). Budynek będzie wykorzystywany do stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego Zamawiającego – Zakład Pomocy Doraźnej w Hajnówce. 2. Wykonanie zamównienia będzie przebiegało w dwóch etapach: a)Etap I- Wykonanie dokumentacji projektowej w tym opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j z późn. zm.) oraz wykonanie przedmiarów branżowych i kosztorysów branżowych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389 t.j. z późn. zm.) sporządzonymi metodą szczegółową wraz z tabelą elementów scalonych i zestawieniem materiałów umożliwiające realizację całości zadania. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i opinie wymagane przepisami w tym pozwolenie na budowę oraz pełnić nadzór autorski nad wykonaną dokumentacją. Zaprojektowany budynek powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z zaleceniami w PFU. Etap I został szczegółowo opisany w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z zapisami PFU. b) Etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową po uzyskaniu ostatecznej decyzji zezwalającej na budowę. Etap II został szczegółowo opisany w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz jest zgodny z zapisami w PFU. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się na 36 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót przyjętego z klauzulą bez zastrzeżeń. Z uwagi na fakt, iż okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako poza cenowe kryterium oceny ofert, Zamawiający wyznacza maksymalny punktowany okres gwarancji na 60 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót przyjętego z klauzulą bez zastrzeżeń. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w SIWZ w Rozdziale 18 „Opis Kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.” Okres obowiązywania rękojmi za wady na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, wynosi 5 lat od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j. z późn. zm.). 3. W przypadku złożenia oferty w formie papierowej oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą). 4.W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/ poręczyciela. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok: Nr rachunku bankowego: Santander Bank Polska S.A.: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000. 5.1.Wadium musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.2.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Na dokumencie będącym formą wadium dołączonym do oferty musi być wyraźnie określony przedmiot, którego wadium dotyczy „Wadium - przetarg Budowa Zakładu Pomocy Doraźnej w Hajnówce w systemie „zaprojektuj i wybuduj”". 7.Zwrot wadium: 7.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 7.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7.4.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7.5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu uprzednio zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Zatrzymanie wadium: 8.1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: •odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, •nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, •zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. (jeżeli dotyczy); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 5) Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej; 6) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach