Przetargi.pl
Budowa Zachodniej Bramy Kurpiowszczyzny w miejscowości Jednorożec

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06323 Jednorożec, ul. Odrodzenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 518 392 , fax. 297 517 031
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14
    06323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 297 518 392, fax. 297 517 031
    REGON: 54447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Zachodniej Bramy Kurpiowszczyzny w miejscowości Jednorożec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do wykonania przewidziano zagospodarowanie działki nr 1141/1, 1141/2, 1141/8, 1142/1, 1143/3, 2406 poprzez budowę placu rekreacyjnego i postojowego, budowę wiaty rekreacyjno - wypoczynkowej oraz budowę oświetlenia ulicznego. Zakres zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ i obejmuje wykonanie: I część: Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego i montaż oświetlenia ulicznego w Jednorożcu przy ul. Odrodzenia (dz. nr 1143/3, 1142/1, 1141/1, 2406). II część: Budowa wiaty wypoczynkowej, placu rekreacyjnego i postojowego w Jednorożcu przy ul. Odrodzenia (dz. 1141/2, 1141/8). Szczegółowy zakres robót określony został w załączonym do niniejszej SIWZ przedmiarze robót, dokumentacji technicznej. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w dokumentacji przetargowej należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. długość, szerokość, kubatura, wysokość itd.) oraz wybrane cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia itd.). Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w PN, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp. Zgodnie z art.30 ust.5 uPzp Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej SIWZ i umowy, tj.: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp., - utrzymania i likwidacji placu budowy, ewentualne odtworzenie stanu pierwotnego drogi, dojazdu oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - ponoszenia opłat za media. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego. Na podstawie art.29 ust.3a w związku z art.36 ust.2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: prace budowlane w zakresie budowy placu zabaw. Wykonywanie prac objętych ww. zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych – co najmniej 3 pracowników fizycznych (robotników). 3) Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz.1066 z późn.zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca na żądanie Zamawiającego (nie później niż w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne) obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia zostały również określone w załączniku nr 8 do SIWZ tj. projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Część II: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art.45 ust.6 uPzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza to, że kwota wadium musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy numer 81 8924 0007 0011 7489 2003 0002 Bank Spółdzielczy Przasnysz z podaniem tytułu wpłaty „Wadium: Budowa Zachodniej Bramy Kurpiowszczyzny w miejscowości Jednorożec – część …..” Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 22.05.2018 r., i godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego oraz odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w uPzp. Uwaga: W treści gwarancji wadialnej składanej przez konsorcjum winny być wskazane podmioty wchodzące w skład konsorcjum, albo przynajmniej z treści gwarancji powinno wynikać, że Gwarant wadium miał możliwość powziąć informację, że oferta złożona zostanie w ramach konsorcjum i gwarant ten fakt składania oferty w ramach konsorcjum zaakceptował. (KIO 12111/16 z dnia 21.07.2016 r.) Zamawiający prosi aby potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna załączyć do oferty w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co pozwoli uniknąć dekompletacji oferty w momencie zwrotu dokumentu wadialnego. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art.46 ust.1-5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art.25a ust.1 uPzp stanowiącego załącznik nr 2/I i/lub 2/II do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy cz. I i II: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – w zależności, na którą część zamówienia składana jest oferta - załącznik nr 1/I do SIWZ lub załącznik nr 1/II do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 3) dowód wniesienia wadium na poszczególną część; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach