Przetargi.pl
Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w ulicy Partyzantów na odcinku od ulicy 8 Marca do Powiatowego Urzędu Pracy

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w ulicy Partyzantów na odcinku od ulicy 8 Marca do Powiatowego Urzędu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w ulicy Partyzantów na odcinku od ulicy 8 Marca do Powiatowego Urzędu Pracy. 2. Realizacja robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego polega na: 1) Wykonaniu zasilania oświetlenia poprzez zabudowanie szafki sterowania oświetleniem w układzie północno-całonocnym. Zasilanie oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia odbywać się będzie ze złącza kablowego R2 104-3Z5, przy którym zostanie zabudowana przez Tauron szafka pomiarowa. Przyłącze kablowe oraz szafka pomiarowa są objęte zakresem dostawy energii zgodnie z warunkami przyłączenia; 2) Wykonaniu linii oświetlenia ulicznego poprzez: zabudowanie 25 stanowisk słupowych aluminiowych okrągłych naturalnie anodowanych z zamocowaniem na wysięgnikach 25 opraw ze źródłami światła LED podłączanych przewodem YDY 3x2,5mm2, ułożenie przewodu YAKXs 4x35mm2 w ziemi na głębokości 0,7m z występującymi skrzyżowaniami z istniejącą infrastrukturą podziemną, wprowadzenie kabla do słupów, zabezpieczenie oświetlenia ochroną przepięciową i przeciwporażeniową. 3. Podstawowe parametry przedmiotu zamówienia: 1) Szafka oświetlenia ulicznego: 1 szt.; 2) Sterowanie oświetleniem w układzie północno-całonocnym: 3) Długość trasy oświetlenia: 825 m; 4) Słupy aluminiowe o wysokości zawieszenia opraw 9 m (+/- 0,6m): 25 szt.; 5) Oprawa uliczna LED z układem oszczędzania energii: 25 szt. 6) Założona kategoria oświetlenia drogi /B/: natężenie min. 10 lx. 4. Zakres robót budowlanych dla przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w: 1) dokumentacji projektowej, na którą składają się: a) projekt budowlany, b) projekt wykonawczy, c) przedmiar robót; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) projekcie zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia budowy. 5. Oferowana przez Wykonawcę w ramach robót budowlanych oprawa ze źródłem światła LED winna spełniać wymagania określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne stawiane oprawie oświetleniowej ze źródłem światła LED. 6. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowana oprawa oświetleniowa ze źródłem światła LED odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ - Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowana oprawa oświetleniowa ze źródłem światła LED spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne/. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w załączniku nr 2 i 10 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakresie parametru wysokości słupów oświetleniowych tj. wysokości montażu (zawieszenia) opraw, określonego w dokumentacji projektowej jako 9,0m, Zamawiający dopuszcza jako rozwiązanie równoważne wysokość słupów oświetleniowych 9,0m z tolerancją wynoszącą: +/- 0,6m. 8. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.29.2014.AI - Wadium - Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Partyzantów 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Efektywność świetlna oprawy oświetlenia ulicznego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach