Przetargi.pl
Budowa wydzielonego oświetlenia odcinka drogi gminnej nr 105846L w miejscowości Oleśniki

Gmina Trawniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-044 Trawniki, Trawniki 605
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5856018 , fax. 081 5856018
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trawniki
    Trawniki 605 605
    21-044 Trawniki, woj. lubelskie
    tel. 081 5856018, fax. 081 5856018
    REGON: 00055092400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trawniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wydzielonego oświetlenia odcinka drogi gminnej nr 105846L w miejscowości Oleśniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zamówienia obejmuje budowę wydzielonego oświetlenia odcinka drogi gminnej nr 105846L w miejscowości Oleśniki w następującym zakresie: -przebudowa stacji transformatorowej Oleśniki V; -budowa szafki oświetleniowej SO (o wymiarach 802x795, usytuować wzdłuż drogi powiatowej na działce nr 2914); -budowa linii kablowej oświetlenia drogowego nn 0,4Kv (długość linii - 555/640m, kabel YAKY 4x35mm2); -budowa słupów oświetleniowych (ilość 9 szt., słupy oświetleniowe S-60PE sześciokątne, oprawa WSL-800 RM 100/70 APC II klasy izolacji (z redukcją mocy), fundament F-100). Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz (umieszczonych na stronie http://trawnikiug.bip.e-zeto.com/)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacje na temat wadium - wadium: 1 500 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - do realizacji przedmiotu zamówienia, wykażą minimum: * kierownika budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba, (Do oferty wykonawca dołączy ksero uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla w/w osób); 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia o wartości 65 000,00 PLN - powyższe informacje zostaną potwierdzone w informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej: - dwa zadania dotyczące budowy oświetlenia przy drodze lub chodniku o wartości min. 65 000,00 PLN każda; potwierdzone stosownymi dokumentami; 6. Wpłacą wadium; 7. Zaakceptują warunki umowy przez podpisanie dołączonego wzoru umowy; 8. Akceptują warunki niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. A do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Ofertę przetargową z podaną ceną za przedmiot zamówienia (brutto ze stawką podatku VAT) (wzór - zał. B do SIWZ). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (wzór - zał. C do SIWZ). 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. D do SIWZ). 8. Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy (wzór - zał. E do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trawnikiug.bip.e-zeto.com/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach