Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
- Data zamieszczenia: 2012-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
44-109 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
REGON: 27104821200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wybiegu dla psów przy ul. Słowackiego w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: 1. Budowa wybiegu dla psów. 2. Montaż urządzeń treningowych. 3. Montaż ogrodzenia wybiegu. 4. Montaż ogrodzenia wokół drzew. 5. Budowa ciągów pieszych. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Roboty pomiarowe, 2. Roboty przygotowawcze i ziemne, 3. Podbudowy pod chodniki. 4. Montaż ławek (6 szt.). 5. Montaż urządzeń: - tunel prosty ?80cm - 1 szt. - przeskocznia h=20 30 50cm - 1 szt, - ważka h=30cm - 1 szt, - kładka h=40cm - 1 szt, - tunel kręty ?80cm - 1 szt, - huśtawka - 1 szt, - kratka do czołgania h=40cm - 1 szt, - podium h=20 60 40cm, - wodopój - 3 szt, - piaskownica - 1 szt, - karuzela - 1 szt, - tunel mały ?40cm - 1 szt, - kładka mała h=20cm - 1 szt, - podest h=20cm - 1 szt, - ważka mała h=15cm - 1 szt, - psi pisuar z koszem na odchody - 6 szt, - ławka - 6 szt, - słupek do przywiązywania psa - 6 szt, - tablica z regulaminem - 2 szt. 6. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - nie mniejsza niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 7. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - nie mniejszym niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót, Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt budowlano - wykonawczy, 2. Przedmiar robót, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Istotne warunki zamówienia. 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Wykonawca do wykonania prac zatrudni 1 osobę nadzoru (kierownik budowy) oraz 6 osób fizycznych. 5. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną. 6 Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 9. Termin realizacji - 30 listopada 2012r. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - protokoły z pomiarów i badań, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. Wykonywanie prac w godzinach od 6?? do 18?? w dni robocze oraz od 6?? do 15?? w sobotę, 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4000,00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 7-9 W KATOWICACH
Dodano: 2016-07-26 - Fit-Park - budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Międzyrzeckiej - etap I, w ramach Budżetu Obywatelskiego.
Dodano: 2016-07-18 - Rekultywacja i ochrona powierzchni ziemi na obszarze dawnego składowiska odpadów pogórniczych Rejon Piłsudski w Jaworznie
Dodano: 2016-06-21 - Zagospodarowanie zieleńca przy ul. Hanki Sawickiej w Gliwicach
Dodano: 2016-03-08 - Odnowienie zieleńca przy ul. Centaura w Gliwicach
Dodano: 2015-08-03 - Zagospodarowanie terenów przy budynku Sz. Podstawowej i Gimnazjum w Cięcinie na ogólnodostępną bazę sportową.
Dodano: 2015-04-02 - Zagospodarowanie działki przy Al. Sikornik w Gliwicach
Dodano: 2015-02-06 - Remont parkingów, chodników u zbiegu ulic Ogrodowej, Szkolnej i Pocztowej w Sączowie wraz z uporządkowaniem i urządzeniem terenów zielonych i miejsc wypoczynkowych
Dodano: 2014-12-23 - REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO PARKU PSZCZYŃSKIEGO POPRZEZ PRZYWRÓCENIE WALORU PRZYRODNICZEGO CENNEJ ZIELENI PARKOWEJ
Dodano: 2014-10-03 - Zagospodarowanie terenu Centralnego Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach - etap VII, w tym oświetlenie terenu. (Nr sprawy WT-2370/2/2014 )
Dodano: 2014-09-18