Przetargi.pl
Budowa woliery hodowlanej głuszca w ramach rozbudowy leśniczówki, gmina Giby, powiat sejneński, województwo podlaskie, nr geod. dz. 458/2 i 511 - obręb ewidencyjny Frącki

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Głęboki Bród ogłasza przetarg

  • Adres: 16-506 Giby, Głęboki Bród
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5165203, 5165231, , fax. 087 5165203, 5165231
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Głęboki Bród
    Głęboki Bród 4
    16-506 Giby, woj. podlaskie
    tel. 087 5165203, 5165231, , fax. 087 5165203, 5165231
    REGON: 79001124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gleboki-brod.bialystok.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa woliery hodowlanej głuszca w ramach rozbudowy leśniczówki, gmina Giby, powiat sejneński, województwo podlaskie, nr geod. dz. 458/2 i 511 - obręb ewidencyjny Frącki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa woliery hodowlanej głuszca w ramach rozbudowy leśniczówki, zlokalizowanej w leśnictwie Chylinki, gmina Giby, nr geod. dz. 458/2 i 511 - obręb ewidencyjny Frącki, obejmująca: a) budynek socjalno-gospodarczy, b) woliera edukacyjna z wybiegiem, c) woliera hodowlana ze śluzą i wybiegiem, d) indywidualna oczyszczalnia ścieków, e) zewnętrzne instalacje infrastruktury technicznej: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.o., energetyczna, teletechniczna, f) ogrodzenia wewnętrzne wolier i terenu, g) utwardzone dojazdy, dojścia i miejsca postojowe, h) woliera sezonowa rozbieralna – 11 boksy, i) woliera sanitarna rozbieralna – 3 boksy. 2. Podstawowe parametry techniczne budynku socjalno-gospodarczego: a) powierzchnia zabudowy: 102,89 m2, b) powierzchnia całkowita: 302,41 m2, c) powierzchnia użytkowa budynku: 230,25 m2, d) kubatura budynku: 888,70 m3, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 1 + poddasze użytkowe, f) ilość kondygnacji podziemnych: 1. 3. Podstawowe parametry techniczne woliery edukacyjnej z wybiegiem: a) powierzchnia zabudowy: 126,35 m2, b) powierzchnia całkowita: 126,35 m2, c) powierzchnia użytkowa budynku: 104,22 m2, d) kubatura budynku: 703,80 m3, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 1 f) powierzchnia wybiegu 191,43 m2, 4. Podstawowe parametry techniczne woliery hodowlanej z wybiegiem: a) powierzchnia zabudowy: 264,74 m2, b) powierzchnia całkowita: 264,74 m2, c) powierzchnia użytkowa budynku: 208,55 m2, d) kubatura budynku: 1474,60 m3, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 1 f) powierzchnia wybiegu ze śluzą 957,69 m2, 5. Prace w zakresie robót budowlanych, dotyczące przedmiotowego zamówienia, realizowane będą w oparciu o niżej wymienione dokumenty będące integralną częścią SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa, opracowana przez firmę Pana Tomasza Zaforymskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: „Studio Projektowe „MODUS” Tomasz Zaforymski” z siedzibą w Suwałkach przy ul. Tadeusza Kościuszki 140, 16-400 Suwałki, składającą się z następujących opracowań: a) Projekt Budowlany na budowę woliery hodowlanej głuszca w ramach rozbudowy leśniczówki obejmujący: - budynek socjalno-gospodarczy - woliera edukacyjna - woliera hodowlana - zewnętrzne instalacje infrastruktury technicznej: wodociągowa, kanalizacja sanitarna, c.o., energetyczna, teletechniczna - ogrodzenia wewnętrzne wolier i terenu - utwardzone dojazdy, dojścia i miejsca postojowe - indywidualna oczyszczalnia ścieków - woliera sezonowa rozbieralna – 11 boksy - woliera sanitarna rozbieralna – 3 boksy Adres inwestycji: Leśniczówka Chylinki, gmina Giby, powiat sejneński, województwo podlaskie, nr geod. dz. 458/2, 511 - obręb ewidencyjny Frącki. Inwestor: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki Bród 4, 16-506 Giby: I. Załączniki formalne: 1. Strona tytułowa 2. Zespół autorski i zespół sprawdzający. 3. Spis zawartości. 4. Oświadczenie projektantów zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy Prawo budowlane. 5. Uprawnienia i zaświadczenia projektantów. 6. Decyzja o warunkach zabudowy. 7. Informacja BIOZ. 8. Warunki geotechniczne gruntu. 9. Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Sejnach. II. Projekt budowlany: 1. Projekt zagospodarowania terenu: a) architektura: - opis techniczny - analiza techniczna elementów konstrukcyjnych wolier - rys. nr A/U – projekt zagospodarowania terenu - rys. nr O/1.1 – ogrodzenie zewnętrzne – plan sytuacyjny - rys. O/1.2 – ogrodzenie zewnętrzne – schemat bramy, bramki i panelu 2. Budynek socjalno-gospodarczy: a) architektura: - opis techniczny + charakterystyka energetyczna - rys. nr A/1 – rzut ław fundamentowych - rys. nr A/2 - rzut piwnic - rys. nr A/3 - rzut parteru - rys. nr A/4 - rzut poddasza - rys. nr A/5 - rzut więźby dachowej - rys. nr A/6 - rzut dachu - rys. nr A/7.1 - przekrój pionowy A-A - rys. nr A/7.2 - przekrój pionowy B-B - rys. nr A/8.1 - elewacje - rys. nr A/8.2 - wizualizacje kolorystyczne elewacji - rys. nr A/9.1 - wykaz okien i drzwi - rys. nr A/9.2 - fundament agregatu b) konstrukcja - opis techniczny - rys. nr K/1 - rysunek szalunkowy stropu piwnic, - rys. nr K/2 - zbrojenie - siatka dolna stropu piwnic, - rys. nr K/3 - zbrojenie - siatka dolna stropu piwnic, - rys. nr K/4 - elementy monolityczne ścian piwnic c) instalacje sanitarne - opis techniczny - rys nr Swk/1 - rzut piwnic – inst. wod.-kan. - rys nr Swk/2 - rzut parteru – inst. wod.-kan. - rys nr Swk/3 - rzut poddasza – inst. wod.-kan. - rys nr Swk/4 - rozwinięcie instalacji wod.-kan. - rys nr Sco/1 - rzut piwnic - instalacja c.o. - rys. nr Sco/2 - rzut parteru – instalacja c.o. - rys. nr Sco/3 - rzut poddasza - instalacja c.o. - rys nr Sco/4 - rozwinięcie instalacji c.o. - rys. nr Sco/5 - schemat technologiczny kotłowni olejowej - rys. nr Sw/1 - rzut parteru instalacja wentylacji i klimatyzacji - rys. nr Sw/2 - rzut poddasza instalacja wentylacji - karty katalogowe urządzenia do przetłaczania ścieków d) instalacje elektryczne (Uwaga projekt instalacji elektrycznych zawiera opracowanie wszystkich obiektów + zagospodarowanie terenu) -opis techniczny - rys. nr E1- projekt zagospodarowania terenu przyłącza kablowe, agregat prądotwórczy ● Budynek zaplecza socjalno-gospodarczego (nr 6) - rys. nr E2 - Schemat zasilania, schemat rozdzielni RG - rys. nr E3 - Rzut piwnic – Instalacje elektryczne, oświetlenie ewakuacyjne - rys. nr E4 - Rzut parteru – Instalacje elektryczne, oświetlenie ewakuacyjne - rys. nr E5 - Rzut poddasza – Instalacje elektryczne, oświetlenie ewakuacyjne - rys. nr E6 - Rzut dachu – Instalacja odgromowa ● Woliera hodowlana (nr 5) - rys. nr E7 - Schemat RE - rys. nr E8 - Rzut parteru – Instalacje elektryczne - rys. nr E9 - Rzut dachu – Instalacja odgromowa ● Woliera edukacyjna (nr 4) - rys. nr E10 - Schemat RE - rys. nr E11 - Rzut parteru – Instalacje elektryczne - rys. nr E12 - Rzut dachu – Instalacja odgromowa ● Woliera hodowlana istniejąca (nr 3) - rys. nr E13 - Schemat złącza kablowego zintegrowanego z wył. p.poż. e/ instalacje teletechniczne -opis techniczny - rys. nr SG1 - rzut parteru - rys. nr SG2 - rzut poddasza - rys. nr SG3 - schemat połączeń - rys. nr SG4 - schemat połączeń PZT 3. Budynek woliery edukacyjnej: a) architektura - opis techniczny + charakterystyka energetyczna - rys. nr A/1 – rzut fundamentów - rys. nr A/2 - rzut parteru - rys. nr A/3 - rzut więźby dachowej - rys. nr A/4 - rzut dachu - rys. nr A/5.1 - przekrój pionowy A-A - rys. nr A/5.2 - przekrój pionowy B-B - rys. nr A/6.1 - elewacje - rys. nr A/6.2 - elewacje - rys. nr A/6.3 - wizualizacje kolorystyczne elewacji - rys. nr A/7 - pomieszczenie wc dla osób niepełnosprawnych - rys. nr A/8.1 - podjazd dla niepełnosprawnych - rys. nr A/8.2 - podjazd dla niepełnosprawnych - rys. nr A/8.3 - podjazd dla niepełnosprawnych - rys. nr A/9 - wykaz stolarki - rys. nr A/10 – schemat detalu żaluzji wentylacyjnej - rys. nr A/11 - schemat detalu drzwi wejścia do kojców hodowlanych oraz otworu wyjściowego dla ptaków - rys. nr A/12.1 - plan sytuacyjny wybiegu woliery edukacyjnej - rys. nr A/12.2 - schemat detalu ogrodzenia woliery edukacyjnej - rys. nr A/12.3 - ogrodzenie woliery edukacyjnej b) konstrukcja - opis techniczny c) instalacje sanitarne - opis techniczny - rys nr Swk/1 - rzut parteru – inst. wod.-kan.. - rys nr Swk/2 - rozwinięcie instalacji wod.-kan.. - rys nr Sco/1 - rzut parteru – instalacja c.o. - rys. nr Sco/2 - rozwinięcie instalacji c.o. - rys. nr Sw/1 - rzut parteru - instalacja wentylacji i klimatyzacji d) instalacje elektryczne -opis i rysunki zawarte są w części instalacji elektrycznej budynku socjalno-gospodarczego e) instalacje teletechniczne - opis techniczny - rys. nr WE1 – rzut parteru - rys. nr WE2 – schemat połączeń 4. Budynek woliery hodowlanej: a) architektura - opis techniczny - rys. nr A/1 – rzut fundamentów - rys. nr A/2 - rzut parteru - rys. nr A/3 - rzut więźby dachowej - rys. nr A/4 - rzut dachu - rys. nr A/5.1 - przekrój pionowy A-A - rys. nr A/5.2 - przekrój pionowy B-B - rys. nr A/6.1 - elewacje - rys. nr A/6.2 - elewacje - rys. nr A/6.3 - wizualizacje kolorystyczne elewacji - rys. nr A/7 - wykaz stolarki - rys. nr A/8 - schemat detalu żaluzji wentylacyjnej - rys. nr A/9 - schemat detalu drzwi wejścia do kojców hodowlanych oraz otworu wyjściowego dla ptaków - rys. nr A/10.1 - schemat detalu woliery sanitarnej - rys. nr A/10.2 - schemat detalu woliery sanitarnej - rys. nr A/11.1 - plan sytuacyjny wybiegu woliery hodowlanej - rys. nr A/11.2 - schemat detalu ogrodzenia wybiegu woliery hodowlanej - rys. nr A/11.3 - ogrodzenie wybiegu woliery hodowlanej b) konstrukcje: - opis techniczny c) instalacje sanitarne - opis techniczny - rys. nr Swk/1 – rzut parteru - rys. nr Swk/2 – rozwinięcie instalacji nawadniającej d) instalacje elektryczne -opis i rysunki zawarte są w części instalacji elektrycznej budynku socjalno-gospodarczego e) instalacje teletechniczne - opis techniczny - rys. nr WH1 – rzut parteru - rys. nr WH2 – schemat połączeń 5. Zewnętrzne instalacje sanitarne: - opis techniczny - rys. nr S/1 – projekt zagospodarowania terenu - rys. nr S/2 – profile wodociągowe - rys. nr S/3 – profile kanalizacji sanitarnej - rys. nr S/4 – studzienka kanalizacyjna dn 425 - rys. nr S/4a – studzienka kanalizacyjna dn 1000 - rys. nr S/5 – schemat studni wodociągowej - rys. nr S/6 – ułożenie rur c.o., cwu, i cyrkul. w wykopie 6. Projekt instalacji indywidualnej oczyszczalni ścieków: a) część opisowa - opis zagospodarowania terenu - opis techniczny - oświadczenie projektanta i sprawdzającego - uprawnienia projektowe i zaświadczenia PIIB b) część graficzna - rys. nr S/1- projekt zagospodarowania terenu indywidualnej oczyszczalni ścieków - rys. nr S/2- profil kanalizacji sanitarnej - rys. nr S/3- schemat odprowadzenia ścieków do gruntu - rys. nr S/4- szczegóły montażowe i posadowienia zbiornika oczyszczalni - rys. nr S/5- studzienka kanalizacyjna Ø 425 PVC - rys. nr S/6- studzienka kanalizacyjna Ø 1000 betonowa - rys. nr S/7- rysunek oczyszczalni c) informacja BIOZ 7. Woliera sanitarna: - rys. nr A/1- w – schemat ustawienia elementów woliery sanitarnej. 8. Woliera sezonowa: - rys. nr A/2-w – schemat ustawienia elementów woliery sezonowej. b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - T3.1 branża roboty budowlane - T3.2 branża instalacje sanitarne - T3.3 branża instalacje elektryczne - T3.4 branża instalacje teletechniczne c) Przedmiary robót: - T4.1 branża roboty budowlane - T4.2 branża instalacje sanitarne - przyłącza wodno-kanalizacyjne, cieplne i indywidualna oczyszczalnia ścieków - T4.2 branża instalacje sanitarne - instalacje wod-kan i instalacja nawadniania - T4.2 branża instalacje sanitarne - instalacja centralnego ogrzewania w budynku nr 6 i nr 4 - T4.2 branża instalacje sanitarne - budowa kotłowni olejowej - T4.2 branża instalacje sanitarne - instalacje klimatyzacji i wentylacji w bud. nr 6 i nr 4 - T4.3 branża instalacje elektryczne - T4.4 branża instalacje teletechniczne – budowa kanalizacji i kabli światłowodowych - T4.4 branża instalacje teletechniczne – system monitoringu IP woliery edukacyjnej - T4.4 branża instalacje teletechniczne – system monitoringu IP woliery hodowlanej 2) Opracowania uzupełniające i inne dokumenty: a) decyzja dotycząca pozwolenia na budowę – Decyzja Starosty Sejneńskiego NR 104/2018 z dnia 02.08.2018 r., nr rejestru AB.6740.104.2018, która stała się ostateczna dnia 17.08.2018 r., b) decyzja Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 02.11.2018 r., znak sprawy: BI.ZUZ.1.421.5.24.2018.ZW, która uprawomocniła się z dniem 17.11.2018 r. dotycząca pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną polegającą na wprowadzeniu oczyszczonych ścieków do urządzenia wodnego (drenażu rozsączającego) zlokalizowanego na działce nr 511, obręb Frącki, gmina Giby, c) decyzja Dyrektor Zarządu Zlewni w Augustowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 02.11.2018 r., znak sprawy: BI.ZUZ.1.421.5.24.2018.ZW, która uprawomocniła się z dniem 17.11.2018 r. dotycząca pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego – drenażu rozsączającego zlokalizowanego na działce nr 511, obręb Frącki, gmina Giby służącego do odprowadzenia oczyszczonych ścieków z oczyszczalni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w przedmiotowym postępowaniu od Wykonawców wniesienia wadium. Wysokość wymaganego wadium ustala się na kwotę 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł.). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 16 czerwca 2020 r. do godz. 10.00, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. O/Suwałki 37 1020 1332 0000 1002 0190 2378, a w tytule wpłaty należy wpisać „Budowa woliery hodowlanej głuszca w ramach rozbudowy leśniczówki, gmina Giby, powiat sejneński, województwo podlaskie, nr geod. dz. 458/2 i 511 - obręb ewidencyjny Frącki”. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 4). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy . Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie wraz z ofertą, a jego kopia dołączona do samej oferty. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą sporządzoną przez Wykonawcę, wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, (Formularz Oferty) należy złozyć: - Kosztorysy ofertowe przygotowane metodą kalkulacji uproszczonej, wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny, opracowany w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót z zachowaniem przyjętej numeracji, pozycji i podziału na poszczególne działy. W przypadku, gdy określone pozycje przedstawione zostały w kosztorysie Wykonawcy pod innymi numerami, Wykonawca w tym zakresie powinien przedstawić odpowiednie informacje lub oznaczenia. - Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie. - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. - celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenia wg. wzoru przedstawionego w Załączniku nr 3 (oświadczenie wstępne wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (niewiążący wzór)). i nr 10 (zobowiązanie do udostępnienia zasobów (niewiążący wzór)) do SIWZ. - celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust . 1 pkt 12 – 23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 - 2 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie wg. wzoru przedstawionego w Załączniku nr 2 (oświadczenie wstępne wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (niewiążący wzór)) do SIWZ. Wykonawcy, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w XIII pkt. 19 SIWZ, albo zamieszczenia jej na stronie internetowej Zamawiającego, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej w postaci oryginału. Wzór w/w oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 7 (oświadczenie wykonawcy dotyczące informacji o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (niewiążący wzór)) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach