Przetargi.pl
Budowa wodociągu wiejskiego w gminie Pokrzywnica, etap V

Gmina Pokrzywnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-121 Pokrzywnica, Al. Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6918721 , fax. 023 6918555
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokrzywnica
    Al. Jana Pawła II 1 1
    06-121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie
    tel. 023 6918721, fax. 023 6918555
    REGON: 13037836700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu wiejskiego w gminie Pokrzywnica, etap V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci rozdzielczej wodociągowej o długości 27.562 mb w miejscowościach Budy Pobyłkowskie, Kępiaste, Murowanka, Pobyłkowo Małe, Pobyłkowo Duże, Wólka Zaleska. Sieć wodociągowa: - fi 225 mm - 5.922 mb, - fi 160 mm - 2.668 mb, - fi 110 mm - 18.972 mb, Ułożenie rurociągu PE fi 125/9,2 - 72 mb, Przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE fi 32-50 mm - 1669 mb, Przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych fi 63 mm - 192 mb, Zasuwy żeliwne kielichowe i kołnierzowe z obudową na rurociągach PCW i PE o śr. fi 50 - 200 mm - 522 szt. Montaż hydrantów p.poż. - 145 szt. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, dokumentacja projektowa - do wglądu w U.G - załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8. Zakres robót ponadto będzie obejmował: obsługę geodezyjną ( wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą), w celu uzyskania zezwolenia na prowadzenie robót w pasie dróg powiatowych należy opracować projekt czasowej organizacji ruchu zatwierdzony przez Zarząd Dróg Powiatowych w Pułtusku. Powyższe elementy należy wkalkulować w cenę zamówienia przedstawioną w ofercie. Ponadto należy doprowadzić drogi żwirowe i gruntowe, na których będą powadzone roboty związane z ułożeniem rurociągów do pierwotnego stanu ( poz. 11,12,13 przedmiaru robót). Należy przez to rozumień: prawidłowe zagęszczenie wykopów, ubicie oraz rozplantowanie pospółki żwirowej w pasie prowadzonych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w kwocie 100.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: a) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć - wykonanie budowy sieci wodociągowej długości powyżej 15 km każde zamówienie. b) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, która przynależy do Izby Budownictwa i która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a)wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 2 do SIWZ; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz personelu - osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, g)dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie instalacji wodociągowych, h)zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie instalacji wodociągowych potwierdzające przynależność do izby na dzień składania oferty, i)wykaz wykonanych robót- w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wielkości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz zawierający 3 roboty - wykonanie budowy sieci wodociągowej długości powyżej 15 km każde zamówienie. j)kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, k)pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę, która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym, bądź ewidencyjnym. Do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. l) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pokrzywnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach