Przetargi.pl
Budowa wodociągu w ul. Zapieckowej, Generała Maczka, Generała Grota Roweckiego z łącznikiem ? 200 w ul. Wschodniej oraz łącznikiem ? 110 w ul. Szarych Szeregów w Mszczonowie

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, ul. Spółdzielcza 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8580081 , fax. 046 8580091
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie
    ul. Spółdzielcza 105 105
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8580081, fax. 046 8580091
    REGON: 75001206300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w ul. Zapieckowej, Generała Maczka, Generała Grota Roweckiego z łącznikiem ? 200 w ul. Wschodniej oraz łącznikiem ? 110 w ul. Szarych Szeregów w Mszczonowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej PCV: ? 110 oraz ? 200 w ul. Zapieckowej, Generała Maczka, Generała Grota Roweckiego wraz z łącznikiem ? 200 w ul. Wschodniej oraz łącznikiem ? 110 w ul. Szarych Szeregów w Mszczonowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 6 do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędne uprawnienia, określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Prawo zamówień publicznych . 5. Dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w specjalizacji sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 6. Wykażą przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełniają warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie udokumentują spełnienia wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy (załącznik nr1) wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli. 2. Wzór umowy (załącznik nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa w rozdz. V, pkt 5 i która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów tzn. kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dla ww. osoby aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 8. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 9. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być pisane w języku polskim. UWAGA: w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach