Przetargi.pl
Budowa wodociągu Lipnik- Grzędzice

Gmina Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 613 410 , fax. 915 613 411
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stargard
    ul. Rynek Staromiejski 5
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 613 410, fax. 915 613 411
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu Lipnik- Grzędzice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa i wymiana sieci wodociągowej w miejscowości Ulikowo, gmina Stargard. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody- 45232150-8 Roboty drogowe- 45.23.31.40 - 2 3. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy wg dokumentacji (załącznik nr 9) projektowej w której skład wchodzą: a) Sieć wodociągowa: - Projekt Budowlany. - Projekt Wykonawczy. - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Plan BIOZ - Wodociągi Zachodniopomorskie-uzgodnienie. b) Odtworzenie nawierzchni - Projekt Budowlany. - Projekt Wykonawczy. - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Plan BIOZ c) Opinia Geotechniczna. 2) Lokalizacja zadania inwestycyjnego Teren gminy Stargard – pomiędzy miejscowościami Lipnik- Grzędzice. 3) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 siwz oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych, obejmujących wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorysy należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt 1 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji projektowej. Zamawiający wyjaśnia, że załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). W przypadku rozbieżności ceny pomiędzy formularzem ofertowym a uproszczonym kosztorysem ofertowym, Zamawiający uzna, że właściwą wielkość wpisano w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 4) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczowymi częściami zamówienia są roboty obejmujące wszelkie czynności w wykopach związane z budową i przebudową sieci wodociągowej. 5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, za wyjątkiem zakresu wskazanego w pkt 4. 6) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) roboty: - wodociągowe wewnątrz wykopów, związane z kanalizacją sanitarną - drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni, 7) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy dot. robót budowlanych. 8) Gwarancja na okres minimum 60 miesięcy (max. 80 miesięcy) od daty odbioru poszczególnych robót. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji, będą przez zamawiającego odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Proponowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 9) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy do akceptacji harmonogram rzeczowo- finansowy. Harmonogram rzeczowo- finansowy należy przygotować z uwzględnieniem poniższej kolejności zakresu realizacji zadania zgodnie z oznaczeniem w dokumentacji projektowej: a) od węzła W1 (włączenie do istniejącej sieci wodociągowej fi 300 w miejscowości Lipnik) do węzła W 43, b) od węzła W43 do węzła W71 (włączenie do istniejącej sieci wodociągowej fi 110 w Grzędzicach),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232150-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł w terminie do 19 lutego 2018 r. do godz.14.00. Wadium wnoszone jest w formach określonych art.45 ust.6 ustawy: 1) poręczenia i gwarancje – jako zawartość oferty; w przypadku pieniądza - przelewem na konto Urzędu Gminy w Stargardzie – Bank Pekao S.A. I Oddział w Stargardzie Szczecińskim nr 42 1240 3901 1111 0000 4216 5187. 2) Zamawiający przyjmuje, że dochowany będzie termin wniesienia wadium – jeżeli najpóźniej 19 lutego 2018 r. do godz. 14:00 środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego (uznany zostanie rachunek). Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny, termin dokonania zlecenia przelewu; 3) poręczenia, gwarancje lub weksle winny być wystawione na okres nie krótszy niż okres związania ofertą - do dnia w którym upływa 30 dni od daty otwarcia ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert dzień – dzień, w którym upływa termin składania ofert jest dniem pierwszym związania); 4) w przypadku przelewu do oferty należy załączyć kserokopię przelewu oraz informację o numerze konta bankowego, na który należy zwrócić wadium; 5) dokument przelewu winien być opisany (wadium, nazwa zadania), 6) do zwrotu i utraty wadium stosuje się odpowiednio art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (złożyć w oryginale). 2. Oświadczenie o wstępnym spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do siwz (złożyć w oryginale). 3. Oświadczenie o wstępnym braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3 do siwz (złożyć w oryginale). 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego wg załącznika nr 12 (złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej). 5. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składa osoba nieuprawniona wg dokumentu rejestrowego (złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej). 6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 229 j.t. z późn. zm.) (według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ). W przypadku przynależności z innym wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedkłada dowody, że powiązania te nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 siwz oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych, obejmujących wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorysy należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt 1 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji projektowej. Zamawiający wyjaśnia, że załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). W przypadku rozbieżności ceny pomiędzy formularzem ofertowym a uproszczonym kosztorysem ofertowym, Zamawiający uzna, że właściwą wielkość wpisano w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach