Urząd Gminy Krynki ogłasza przetarg
- Adres: 16-120 Krynki, ul. Garbarska 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7228550, 7228070 , fax. 085 7228550
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krynki
ul. Garbarska 16 16
16-120 Krynki, woj. podlaskie
tel. 085 7228550, 7228070, fax. 085 7228550
REGON: 00053960900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ug-krynki.pbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wodociągu Kol. Nietupa, Plebanowo, Kundzicze, Ciumicze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z przyłączami domowymi w miejscowości Kolonia Nietupa, Plebanowo, Kundzicze, Ciumicze Zakres robót obejmuje: - długość sieci z rur ciśnieniowych PCV o średnicy 110 mm - 8450 mb, - długość przyłączy z rur ciśnieniowych PE o średnicy 32x3,0 mm - 2048 mb, - zakończenie przyłączy wodociągowych zestawem wodomierzowym - sztuk 58, - hydranty pożarowe nadziemne - 14 sztuk, - obsługa geodezyjna - obiekt kpl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 20 000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki: A.Wypełnić druk Oferta załącznik nr 1 do oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji Wykonawca powinien dołączyć do oferty wypełnioną tabelę elementów zawierającą ceny jednostkowe i wartość poszczególnych elementów robót - załącznik nr 2 do oferty; B.Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie należy uwzględnić roboty kontynuowane z podaniem ich wartości, stopnia zaawansowania i umownego terminu zakończenia Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 roboty tożsame o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto każda Roboty tożsame to roboty związane z budową sieci wodociągowych, kanalizacyjnych -sieć, przyłącza Wykazane roboty tożsame powinny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością -dołączać referencje W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie C.Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wymagania stawiane kierownikowi budowy: posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego podmioty te mogą spełniać łącznie D. Potencjał techniczny - załącznik nr 5 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 -dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych- ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację -Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty-określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 6.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, zapewniając dobre wykonanie całości zamówienia wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot 7.Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 8.Polisa, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 10.Wypełniony, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 8 do oferty 11.Dokumenty wymienione w CZĘŚCI III pkt. 1 A-D 12.Uzupełniony przedmiar robót;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-krynki.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1802B Grajewo (ul. Konopska) - Konopki - Cyprki - Kurki - Tarachy - Bęćkowo - Szczuczyn w km 0+000 - 3+430.
Dodano: 2016-07-13 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego utwardzenia terenu wraz z budową nowego utwardzenia
Dodano: 2016-06-20 - Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 56.
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa dróg gminnych na osiedlu domów jednorodzinnych w miejscowości Długobórz Drugi.
Dodano: 2016-05-30 - Budowa pompowni wody na instalacji wodociągowej, instalacja kanalizacji deszczowej do odwodnienia pompowni, instalacja elektroenergetyczna do zasilania pompowni oraz naprawy istniejących elementów sieci wodociągowej - DO-120.362/43/16
Dodano: 2016-05-05 - Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 56
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103585B Chilmony - Bobra Wielka wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie gm. Nowy Dwór, pow. sokólski, woj. podlaskie.
Dodano: 2016-03-31 - Poprawa bezpieczeństwa dróg gminnych poprzez ich integrację z drogą krajową Nr 8 na terenie Gminy Suchowola - Etap II
Dodano: 2016-03-30 - Integracja dróg gminnych z drogą wojewódzką 671 poprzez budowę i rozbudowę odcinków dróg gminnych nr 103922B, nr 103899B, drogi w miejscowości Ostrynka oraz drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 671 do drogi powiatowej nr 1308B wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi i niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie gm. Janów, pow. sokólski, woj. podlaskie.
Dodano: 2016-03-29 - Rozbudowa drogi gminnej nr 106015B w miejscowości Konopki-Jałbrzyków Stok.
Dodano: 2016-03-23