Przetargi.pl
Budowa windy w Urzędzie Miejskim.

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11600 Węgorzewo, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 275 400, , fax. 874 275 401
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3
    11600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 275 400, , fax. 874 275 401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy w Urzędzie Miejskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigowym przystosowanym do obsługi osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3. Inwestycja położona na działce nr ewidencyjny 320/3 w obrębie 02 Węgorzewo. Zakres robót obejmować będzie: 1. Wykonanie podjazdu z zewnątrz budynku do szybu windowego 2. Wykonanie szybu windowego w budynku Urzędu Miejskiego 3. Uzupełnienie ścian, wypraw elewacyjnych, stropów, posadzek i innych elementów konstrukcyjnych przy wykonywaniu szybu windowego 4. Wykonanie nowego podziału pomieszczeń poddasza 5. Usunięcie kolizji wewnętrznych instalacji w miejscu budowy szybu windowego 6. Wykonanie otworu wejściowego do szybu na poziomie istniejącego chodnika 7. Wymianę szyb w istniejących oknach szczytowych na szkło bezpieczne hartowane 8. Montaż instalacji elektrycznych w szybie windowym 9. Wykonanie zasilania urządzenia dźwigowego 10. Montaż urządzenia dźwigowego zgodnego z charakterystyką techniczną zamieszczoną w dokumentacji projektowej 11. Rozruch urządzenia dźwigowego, przeprowadzenie rejestracji urządzenia dźwigowego we właściwym Oddziale UDT i dostarczenie protokołu z badania przez UDT potwierdzające, że urządzenie może być przekazane do bezpiecznej eksploatacji. Informacje dodatkowe . • Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający funkcjonowania pracy urzędu. • W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca. • Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. • Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku Urzędu Miejskiego. • Wszystkie prace muszą być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc w godzinach 16.00 – 6.00 i w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę. • W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7.00 - 16.00. Szczegółowy opis i zakres robót został określony w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o Projekt Budowlany (załącznik Nr 1), STWiOR (załącznik 2 do SIWZ), Przedmiar robót (załącznik 3 do SIWZ - materiał pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysiecy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie czego Wykonawca załączy dowody.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach