Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg
- Adres: 11600 Węgorzewo, ul. Zamkowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 275 400, , fax. 874 275 401
- Data zamieszczenia: 2017-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
ul. Zamkowa 3
11600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 275 400, , fax. 874 275 401
REGON: 79067130800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa windy w Urzędzie Miejskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigowym przystosowanym do obsługi osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3. Inwestycja położona na działce nr ewidencyjny 320/3 w obrębie 02 Węgorzewo. Zakres robót obejmować będzie: 1. Wykonanie podjazdu z zewnątrz budynku do szybu windowego 2. Wykonanie szybu windowego w budynku Urzędu Miejskiego 3. Uzupełnienie ścian, wypraw elewacyjnych, stropów, posadzek i innych elementów konstrukcyjnych przy wykonywaniu szybu windowego 4. Wykonanie nowego podziału pomieszczeń poddasza 5. Usunięcie kolizji wewnętrznych instalacji w miejscu budowy szybu windowego 6. Wykonanie otworu wejściowego do szybu na poziomie istniejącego chodnika 7. Wymianę szyb w istniejących oknach szczytowych na szkło bezpieczne hartowane 8. Montaż instalacji elektrycznych w szybie windowym 9. Wykonanie zasilania urządzenia dźwigowego 10. Montaż urządzenia dźwigowego zgodnego z charakterystyką techniczną zamieszczoną w dokumentacji projektowej 11. Rozruch urządzenia dźwigowego, przeprowadzenie rejestracji urządzenia dźwigowego we właściwym Oddziale UDT i dostarczenie protokołu z badania przez UDT potwierdzające, że urządzenie może być przekazane do bezpiecznej eksploatacji. Informacje dodatkowe . • Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający funkcjonowania pracy urzędu. • W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca. • Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. • Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku Urzędu Miejskiego. • Wszystkie prace muszą być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc w godzinach 16.00 – 6.00 i w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę. • W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7.00 - 16.00. Szczegółowy opis i zakres robót został określony w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o Projekt Budowlany (załącznik Nr 1), STWiOR (załącznik 2 do SIWZ), Przedmiar robót (załącznik 3 do SIWZ - materiał pomocniczy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysiecy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie czego Wykonawca załączy dowody.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja kotłowni miejskiej w Bisztynku”
Dodano: 2024-06-21 - Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
Dodano: 2024-06-14 - Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynku RCB przy ul. Augustowskiej 44 w Olsztynie według posiadanego projektu
Dodano: 2024-06-13 - Budowa budynku remizy strażackiej w miejscowości Nowy Dwór
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa dróg gminnych na odcinku DP 1588N do miejscowości Chojnica od km 0+000 do km 0+472,50
Dodano: 2024-04-04 - Budowa systemu retencji wody pitnej w msc Żelazna Góra wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki sanitarne poprzez msc Krzewno do miejscowości Gronówko w Gminie Braniewo
Dodano: 2023-12-13 - Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap II
Dodano: 2023-09-25 - Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap I
Dodano: 2023-06-16 - „Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowościach Gązwa, Grabowo, Gronowo i Użranki Gmina Mrągowo” w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-05-17 - Modernizacja budynku lodowni
Dodano: 2023-05-10