Przetargi.pl
Budowa wielorodzinnego, budynku socjalnego w Oławie przy ul. Zwierzyniec Duży w systemie partnerstwa publiczno - prywatnego zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008r. o partnerstwie publiczno - prywatnym ( Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz. 100 )

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielorodzinnego, budynku socjalnego w Oławie przy ul. Zwierzyniec Duży w systemie partnerstwa publiczno - prywatnego zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008r. o partnerstwie publiczno - prywatnym ( Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz. 100 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Informacje ogólne .Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie całego procesu inwestycyjnego ( projekt, budowa, eksploatacja) na każdym etapie jego realizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego w tym ustawy z dnia 19 grudnia 2008r. o partnerstwie publiczno - prywatnym ( Dz. U. z 2009r., Nr.19, poz. 100 ) zwanej dalej PPP. Wykonawca ( Partner Prywatny) przyjmuje na siebie częściowe ryzyko finansowe przedsięwzięcia przez cały okres obowiązywania umowy o PPP. Realizacja obiektu ma nastąpić zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym, który zostanie udostępniony Wykonawcom zakwalifikowanym do dalszego udziału w postępowaniu. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie 5 . Uwarunkowania lokalizacyjne: Teren przeznaczony pod budowę socjalnego budynku mieszkalnego, wielorodzinnego znajduje się we wschodniej części miasta Oława. Działka, na której przewiduje się projektowaną zabudowę, stanowi zurbanizowany teren niezabudowany i jest wydzielona z większego terenu przeznaczonego na zabudowę mieszkaniową wielorodzinną. Powyższy teren został wyodrębniony z obszaru cennego rezerwatu przyrody Zwierzyniec. Południową granicę terenu stanowi odnoga rzeki, tworząca tzw. rów Młyński z pasem zieleni ochronnej i usytuowana w bezpośrednim sąsiedztwie działki ulica Zwierzyniec Duży. Działka jest nie zainwestowana. Teren jest płaski. Zieleń w postaci drzew i krzewów nie występuje. Uwarunkowania urbanistyczne: Zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz wytycznymi Zamawiającego do programu funkcjonalno-użytkowego na terenie, na którym znajduje się planowana inwestycja przewiduje się lokalizację: a) budynku mieszkalnego socjalnego składającego się z części mieszkalnej, którą stanowią 34 mieszkania o zróżnicowanej wielkości i strukturze, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, b) parkingu terenowego na 13 miejsc postojowych, c) zieleni osiedlowej z urządzeniami rekreacji. Liczba kondygnacji nadziemnych budynku nie może przekroczyć 4, a wysokość zabudowy mierzona od poziomu terenu do najwyższego punktu dachu nie może przekroczyć 14 m. Nieprzekraczalna linia zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej znajduje się w odległości 5 m od linii rozgraniczającej ul. Zwierzyniec Duży. Szerokość ulicy w liniach rozgraniczających wynosi 15 m. Powierzchnia zabudowy w stosunku do powierzchni terenu nie może przekroczyć 40 %, w tym co najmniej 25 % powierzchni terenu powinno być urządzone jako powierzchnia zieleni biologicznie czynna. Dojazd i dojście do budynku należy zapewnić od strony ul. Zwierzyniec Duży. Drogi wewnętrzne, wydzielone na działce, powinny mieć szerokość w liniach rozgraniczających co najmniej 8 m. Na terenie działki należy zaprojektować lokalizację wydzielonych miejsc do gromadzenia i usuwania odpadów oraz pojemników do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo-kubaturowych Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Powierzchnia użytkowa - 825 m2, Powierzchnia kondygnacji netto - 1.075 m2, Powierzchnia działki - 1.680 m2, Ilość projektowanych mieszkań - 34 Ilość kondygnacji naziemnych - 3 lub 4 Ilość i struktura mieszkań zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Uwzględniając wytyczne Zamawiającego oraz charakter socjalny mieszkań, powierzchnia mieszkań nie powinna przekraczać następujących wielkości: L.p. Kategoria mieszkania Powierzchnia użytkowa mieszkania (m2) Ilość mieszkań Łączna powierzchnia mieszkań (m2) 1 Jednoosobowe 20,0 17 340,0 2 Dwuosobowe 25,0 9 225,0 3 Trzyosobowe 31,0 5 155,0 4 Czteroosobowe 35,0 3 105,0 Razem - 34 825,0 Zestawienie powierzchni kondygnacji netto budynku L.p. Rodzaj powierzchni Wielkość (m2) 1 Powierzchnia użytkowa mieszkania - 34 mieszkania 825 2 Powierzchnia usługowa funkcji własnej budynku (max. 10% pow. użytk.) 50 pomieszczenie kotłowni olejowej 15 komórka techniczna 5 pomieszczenia gospodarcze na każdej kondygnacji 30 3 Powierzchnia ruchu (max. 25% pow. użytk.) 200 klatka schodowa, przedsionek, korytarze 200 4 Powierzchnia kondygnacji netto budynku 1075 Udział powierzchni ruchu w powierzchni użytkowej budynku nie może przekroczyć 25% (206,2 m2). Udział powierzchni usługowej w powierzchni użytkowej budynku nie może przekroczyć 10% (82,5 m2) . Wytyczne z programu funkcjonalno-użytkowego: a) mieszkania jedno-, dwu-, trzy- i czteroosobowe o wielkościach od 20-35 m2, w tym jedno mieszkanie czteroosobowe przeznaczone na lokal służbowy (do dyspozycji palacza, sprzątaczki, pełniących funkcję dozoru budynku). b) pomieszczenia związane z obsługą budynku, takie jak: kotłownia olejowa, komórka techniczna pomieszczenia gospodarcze dla lokatorów - jedno wspólne dla każdej kondygnacji budynku oraz ewentualnie inne niezbędne dla funkcjonowania obiektu. c) pomieszczenia przeznaczone dla ruchu wewnątrz budynku - klatka schodowa, przedsionek, korytarze itp. Wymagany jest dostęp dla osób niepełnosprawnych co najmniej do jednego mieszkania. Dostęp do budynku należy zapewnić z poziomu terenu bez stopni i bez platform przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Mieszkania, z wyjątkiem jednopokojowych, należy zaprojektować jako strefowane: -strefa dzienna - pokój dzienny, kuchnia, -strefa nocna - sypialnie, łazienka. W mieszkaniach jednopokojowych przewiduje się zaprojektowanie aneksu kuchennego Uwarunkowania w zakresie infrastruktury technicznej W zakresie zaopatrzenia w wodę przewiduje się zaopatrzenie z miejskiej sieci wodociągowej biegnącej w ul. Zwierzyniec Duży. Ścieki bytowe i komunalne powinny być odprowadzane do kanalizacji sanitarnej w ul. Zwierzyniec Duży. Ścieki z budynku odprowadzane będą głównym przewodem odpływowym z rur PVC o średnicy 160 mm. Wody opadowe z ulic lub innych niezabudowanych powierzchni utwardzonych powinny być odprowadzane do kanalizacji deszczowej w ul. Zwierzyniec Duży. W zakresie zaopatrzenia w energię cieplną przewiduje się wybudowanie kotłowni olejowej zlokalizowanej na poziomie terenu, wbudowanej na parterze budynku. Nie przewiduje się zaopatrzenia budynku w gaz z sieci miejskiej. W zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną przewiduje się budowę stacji transformatorowej kontenerowej. Uwarunkowania geotechniczne Geotechniczne warunki posadowienia obiektu zostały określone w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, opracowanej na zlecenie Zamawiającego. Wyniki przeprowadzonych badań geotechnicznych zawarte w w/w dokumentacji wykazały w rozpoznanym podłożu budowlanym projektowanego obiektu kubaturowego występowanie prostych warunków gruntowych: jednorodne i ciągłe warstwy, brak występowania gruntów słabonośnych w tym organicznych przy poziomie wód gruntowych poniżej poziomu posadowienia. Stwierdza się, że projektowany obiekt odpowiada II kategorii geotechnicznej i może być projektowany i wykonywany powszechnie stosowanymi metodami. Płytko zalegający poziom wód gruntowych, który może okresowo podnieść się o ok. 1,0 m utrudnia głębsze posadowienie fundamentów. Dlatego za właściwe uznaje się płytkie posadowienie na stropie piasków, poniżej wyeliminowanej warstwy nasypów mineralnych. Statyczne zwierciadło wody występuje na głębokości 1,77-2,02 m.ppt, co odpowiada rzędnym 126,79-126,94 m.npm. Woda gruntowa nie wykazuje cech agresywnych w stosunku do betonu i żelbetu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium: a). Po zakończeniu fazy dialogu Zamawiający ( Podmiot Publiczny) zaprosi Wykonawców ( Partnerów Prywatnych) z którymi prowadził dialog do złożenia ofert. b). Przed złożeniem oferty, Wykonawca ( Partner Prywatny ) zobowiązany będzie wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). c). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. d). Wymagania szczegółowe dotyczące wadium zostaną podane w zaproszeniu do składania ofert skierowanym do Wykonawców ( Partnerów Prywatnych ), którzy uczestniczyli w dialogu konkurencyjnym. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Przed zawarciem umowy Wykonawca ( Partner Prywatny ), którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 9% ceny oferty ( brutto).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) : 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ( Partnerzy Prywatni ), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. -Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej PZP), 2). Zainteresowany podmiot musi spełniać łącznie następujące warunki udziału dotyczące zdolności ekonomicznej i finansowej: a). posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2.000.000,00 złotych; oraz b). posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 000.000,00 złotych. 3). Zainteresowany podmiot musi spełniać łącznie następujące warunki udziału dotyczące doświadczenia i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w całości w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania , robót budowlanych polegających na wybudowaniu co najmniej dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych (min. 30 lokali mieszkalnych w każdym z budynków) , b).dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: 1).głównym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, 2). projektantami branżowymi posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Projektanci wymienione powyżej ( w pkt.1 i 2) winni posiadać doświadczenie konieczne do wykonania prac projektowych stanowiących przedmiot zamówienia , tzn. zaprojektowali co najmniej jeden wielorodzinny budynek mieszkalny ( min 30 lokali) . 3) kierownikiem budowy posiadającym łącznie: - wykonawcze uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , - doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, których przedmiotem była co najmniej jedna budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego ( min. 30 lokali) 4). kierownikiem robót w specjalności sanitarnej: - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, 5). kierownikiem robót w specjalności elektrycznej: - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Projektanci, Kierownik budowy i kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane (w podanych wyżej specjalnościach) w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) i przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6). osobą posiadającą doświadczenie w zarządzaniu obiektami mieszkalnymi: - posiadającą co najmniej dwuletni, udokumentowany staż w zakresie zarządzania (w rozumieniu art. 184 ust. ustawy o gospodarce nieruchomościami) obiektami mieszkalnymi Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt III.2.1), . III.2.2) , III.2.3) zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , wg formuły spełnia - niespełna. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, to do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższe oceny spełnienia następujących warunków: - posiadania wiedzy i doświadczenia, - posiadania zdolności kredytowej lub posiadanych środków finansowych, w wyniku czego powstanie tzw. lista rankingowa Wykonawców ( Partnerów Prywatnych) i do dalszego udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych pierwszych pięciu Wykonawców, którzy uzyskali najwyższe lokaty. 2.1 Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonana w następujący sposób: 2.1.1 warunek posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawcy zostanie oceniony na podstawie wykazu wykonanych w całości ( tzn. przekazanych do eksploatacji) w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) robót budowlanych polegających na wybudowaniu wielorodzinnych budynków mieszkalnych i lokali oraz załączonych referencji. Każdy z wymienionych budynków musi posiadać min. 30 lokali mieszkalnych : waga 45% Zasada oceny: za każdą wykonaną i udokumentowaną referencjami robotę budowlaną ponad minimum warunkujące spełnienie warunku, Wykonawca otrzyma 1 pkt., ( max. 10 pkt.). Ocena punktowa warunku dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: (Ilość punktów badanego wniosku/ max ilość punktów wśród badanych wniosków)x 45% 2.1.2 warunku posiadania zdolności kredytowej lub posiadanych środków finansowych zostanie oceniony na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, waga 55% Zasada oceny: za każde udokumentowane wyciągiem z konta lub opinią banku o zdolności kredytowej 100 000 zł ponad żądane 2 000 000 zł ,Wykonawca otrzyma 1 pkt. ( max. 10 pkt.). Ocena punktowa warunku dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: (Ilość punktów badanego wniosku/ max ilość punktów wśród badanych wniosków)x 55% Łączna ocena punktowa wniosku stanowi sumę punktów uzyskanych z oceny warunków o których mowa w ppkt. 2.1.1 i 2.1.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca ( Partner Prywatmy) zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku , b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 ust. 1i 2 Ustawy Pzp, Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: a, c, d jw. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1).nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2).nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnieniem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 4). Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt. 1), 2), 3),4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ( Partnera Prywatnego) złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku, dyspozycje co do terminu wystawienia dokumentów, stosuje się odpowiednio jak wyżej. g). .informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tórych Wykonawca ( Partner Publiczny ) posiada rachunek, potwierdzająca,, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 000 000 zł ( słownie: dwa miliony złotych ). wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosku; h). polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 2 000 000 złotych ( słownie: dwa miliony złotych) i). Wykaz wykonanych w całości ( tzn. przekazanych do eksploatacji) w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) robót budowlanych polegających na wybudowaniu co najmniej dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych .Każdy z wymienionych budynków musi posiadać min. 30 lokali mieszkalnych. Wykaz powinien obejmować: a). wskazanie odbiorców/zamawiających na rzecz, których wykonane były roboty ( z podaniem: nazwy, adresu, telefonu ), b). zakres, opis robót ( z podaniem: ilości lokali mieszkalnych ), c). daty wykonania( od - do) i daty przekazania do eksploatacji. e). dokumentu/referencji potwierdzających że wymienione w wykazie budynki zostały zrealizowane przez Wykonawcę z należytą starannością w deklarowanej w wykazie ilości, j).Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Partner Prywatny w wykonywaniu przedmiotu zamówienia: robót budowlanych;( projektanci, kierownik budowy i kierownicy robót ) oraz eksploatacji budynku ( osoba posiadająca doświadczenie w zarządzaniu obiektami mieszkalnymi) wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien obejmować : - wskazanie imion i nazwisk osób ze wskazaniem zakresu powierzonych czynności , - w przypadku projektantów i kierownika budowy informacje na temat ich doświadczenia ( wykaz i opis wykonanych i zakończonych projektów a w przypadku kierownika budowy - budów, którymi kierował odpowiednio jako kierownik budowy potwierdzających spełnienie podanych warunków ), - w przypadku osoby posiadającej doświadczenie w zarządzaniu obiektami mieszkalnymi informacje na temat miejsca świadczenia usługi zarządzania nieruchomością ( nazwa, adres, telefon zlecającego, adres zarządzanej nieruchomości), czas zarządzania nieruchomością ( od - do), - w przypadku projektantów, kierownika budowy i kierowników robót branżowych - dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego , - w przypadku osoby posiadającej doświadczenie w zarządzaniu obiektami mieszkalnymi - dokument stwierdzający, że wskazana osoba posiada licencje zarządcy nieruchomości. k). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt j)., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; l). pełnomocnictwo do reprezentowania Partnera Prywatnego o ile wniosek będzie składał Pełnomocnik, ł). Partnerzy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ( zawarcie umowy o PPP ) , zobowiązani są do złożenia wraz z wspólnym wnioskiem pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Partnerów w postępowaniu i zawarcia umowy o PPP. m). wymagane odpowiednio w pkt: a), b), c), d), zaświadczenia oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 ust. 1i 2 Ustawy Pzp, powinny być złożone przez każdego Partnera składającego wspólny wniosek. Sposób przygotowania i składania wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu. A. Wymagania podstawowe. a) Każdy Wykonawca (Partner Prywatny) może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu., zwany dalej wnioskiem. b) Wniosek należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu i uwzględniając w kolejności treść ustaw: o Partnerstwie Publiczno -Prywatnym oraz Prawo zamówień publicznych. c) Wniosek i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy wynika, iż do reprezentowani Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład wniosku muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. d) Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do wniosku należy dołączyć oryginał stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. e). Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku oraz z udziałem w postępowaniu . B.. Forma wniosku. a) Wniosek ,oświadczenia i dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, mieć formę pisemną. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę według wyżej określonych zasad reprezentacji, . b) Całość wniosku powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. c) Wszystkie zapisane strony wniosku powinny być ponumerowane. d) Wszelkie miejsca we wniosku, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) wniosek e) Wniosek i oświadczenia powinny mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopisu. f). Pożądane jest zamieszczenie we wniosku spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron C. Miejsce i termin składania wniosków: a). wniosek należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Oławie, Pl. Zamkowy 15, 55-200 Oława, w pok. nr 14 (sekretariat) w terminie do dnia 16.12.2009r. do godz. 15.00. b).wnioski złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania koperty na podany adres, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. c). Wykonawca powinien umieścić wniosek w kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru : Znak postępowania :INW.341/36/09 Nazwa, adres Wykonawcy : Wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym na Budowę socjalnego budynku mieszkalnego w Oławie przy ul. Zwierzyniec Duży. Zamawiający : Gmina Miasto Oława Pl. Zamkowy 15 55 - 200 Oława Nie otwierać przed dniem 16.12.2009r. godz. 15.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach