Przetargi.pl
Budowa wielopokoleniowego placu zabaw tzw. Smoczego Skweru u zbiegu ulic Wietora i Skawińskiej w Krakowie w formule zaprojektuj i zbuduj. Znak sprawy: 16/I/2012.

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    ul. Centralna 53 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
    REGON: 35711616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielopokoleniowego placu zabaw tzw. Smoczego Skweru u zbiegu ulic Wietora i Skawińskiej w Krakowie w formule zaprojektuj i zbuduj. Znak sprawy: 16/I/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie wielopokoleniowego placu zabaw tzw. Smoczego Skweru u zbiegu ulic Wietora i Skawińskiej w Krakowie. b) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zadania, tj.: - pozyskanie aktualnych map i wykonanie niezbędnych badań; -wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie koncepcji architektonicznej (koncepcja architektoniczna nie obejmuje całości zadania. Nie wyklucza się korekty założeń koncepcyjnych na etapie przygotowania dokumentacji projektowej); - uzyskanie wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń; - zrealizowanie wszystkich robót niezbędnych do wykonania i dopuszczenia obiektu do użytkowania w oparciu o opracowaną i uzgodnioną dokumentację techniczną; - uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych - niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, w tym między innymi: wystąpienie do wydziału bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego o zaopiniowanie projektu zagospodarowania pod względem zagrożenia powodziowego oraz o zwolnienie zakazów wynikających z prawa wodnego, ponadto uzyskanie opinii i pozwoleń konserwatorskich i archeologicznych. - uzyskanie wszelkich certyfikatów i atestów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. Wszystkie prace należy wykonywać pod nadzorem archeologicznym i konserwatorskim. c) Zakres robót: - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi do projektowania) oraz kosztorysu wykonawczego, przedmiaru robót, Specyfikacji Technicznych Wykonania i dokumentów dotyczących odbioru robót i dokumentów odbioru przez PINB; - rozbiórka istniejących obiektów oraz utylizacją lub złomowaniem odpadów; - roboty ziemne - w tym podniesienie poziomu terenu o minimum 20 cm; - zakup, modyfikacja, montaż urządzeń zabawowych, małej architektury - sposób montażu bez ingerencji w grunt np. na fundamentach płytowych; - wykonanie nawierzchni bezpiecznych; - wykonanie ciągów pieszych wraz z obrzeżami; - wykonanie trawników (z uwzględnieniem potrzeb związanych z ukształtowaniem terenu); - wykonanie nasadzeń; - pielęgnacja nasadzeń (w okresie 1 roku); - pielęgnacja trawników (w okresie 1 roku); - dostawa i montaż małej architektury - sposób montażu bez ingerencji w grunt np. na fundamentach płytowych; - wykonanie odwodnienia (jeśli będzie konieczne); - wykonanie oświetlenia wraz z przyłączem; - wykonanie ogrodzenia, furtki i bramy (wraz z malowaniem); - przejęcie gwarancji na okres 3 lat na wykonane roboty Wymienione prace obejmują zakup, montaż bądź wykonanie poszczególnych robót. Wszystkie elementy małej architektury (ogrodzenia, kosze, ławki i urządzenia zabawowe) muszą posiadać akceptację konserwatora zabytków. d) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu to: - łączna powierzchnia placu zabaw - około 3350 m? - powierzchnia części A (objętej koncepcją architektoniczną) - 2400 m? - powierzchnia części B (nie objętej koncepcją architektoniczną) - 950 m?. e) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno - użytkowego wraz z załącznikami (zał. nr 5, nr 5_1, nr 5_2, nr 7 do SIWZ). Szacunkowe ilości robót będące załącznikiem do programu funkcjonalno - użytkowego stanowią zał. nr 5_1 do SIWZ. g) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 19.000,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32 1240 4722 1111 0000 4850 3855. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 6) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a wrt. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. (Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach