Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Zielonej Szkoły w Goreniu Dużym

Gmina Baruchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-821 Baruchowo, Baruchowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 284 56 82 , fax. 54 284 58 48
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baruchowo
    Baruchowo 54
    87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 284 56 82, fax. 54 284 58 48
    REGON: 91086679000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Zielonej Szkoły w Goreniu Dużym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielofunkcyjnego placu zabaw oraz strefy seniora z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Zielonej Szkoły w Goreniu Dużym w zakres który wchodzą: 1) Roboty przygotowawcze i wykończeniowe: 2) Wykonanie prac związanych z przygotowanie terenu pod montaż urządzeń, oraz zagospodarowanie terenu po wykonaniu montażu urządzeń: a) niwelacja terenu; b) przygotowanie terenu pod montaż urządzeń i elementów; 3) Wykonanie w strefie placu zabaw nawierzchni z płyt warstwowych z wysokiej jakości granulatu gumowego SBR z barwioną wierzchnią warstwą o wymiarach 50x50 cm i grubości 3 cm montowanych za pomocą kołków. W skład przygotowania podłoża wchodzi: Wykonanie koryta o głębokości 30 cm, ułożenie warstwy stabilizacyjnej z piasku o grubości 10 cm, oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (frakcja 0-31,5) o grubości 15 cm, oraz montaż nawierzchni. Nawierzchnia z płyt powinna spełniać normę PN-EN 1177, chroniąc dzieci przed upadkami i zapewniając im bezpieczną strefę zabaw. Preferowany kolor nawierzchni z płyt to czerwony, ostateczna kolorystyka zostanie ustalona z Zamawiającym w trakcie realizacji. 4) Wykonanie w strefie seniora na podsypce cementowo-piaskowej nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej o grubości 6 cm kolor szary. Strefę należy oddzielić od pozostałego terenu opaską z obrzeża betonowego 6x20 cm. c) Wykonanie wokół placu rekreacyjnego ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej o długości ok 114 m. Panele z drutu o gr. min. 4mm, powlekane materiałem PCV w kolorze zielonym. Wysokość ogrodzenia min. 120 cm. Górna krawędź panela powinna być zabezpieczona przed czynnikiem mogącym wyrządzić krzywdę dzieciom. 5) Słupki ogrodzeniowe wykonać z profili stalowych zamkniętych min. 40x60 mm. Słupki ogrodzeniowe osadzić w fundamencie o przekroju 30x30 cm. Dopuszcza się zastosowanie fundamentów prefabrykowanych. Na placu zabaw powinna zostać zamontowana 1 furtka o szerokości co najmniej 1 metr, aby umożliwić swobodny wjazd osób na wózkach inwalidzkich. 6) Ogólne parametry techniczne: a) Powierzchnia nawierzchni placu zabaw - ok. 659,0 m2, b) Powierzchnia nawierzchni placu seniora z kostki brukowej bezfazowej 6cm - ok. 147,0 m2, c) Długość obrzeży do wykonania - ok. 56 mb. d) Długość ogrodzenia panelowego z podmurówką - ok. 114 mb 7) Dostawa i montaż urządzeń i elementów kompleksu w skład którego wchodzą następujące elementy: 7.1) Plac Zabaw w skład którego wchodzić będą następujące urządzenia: a) Zestaw zabawowy integracyjny; b) Zestaw zabawowy; c) Piramida; d) Huśtawka bocianie gniazdo; e) Huśtawka podwójna wahadłowa; f) Bujak na sprężynie; g) Ważka czteroosobowa; 7.2) Strefa seniora w skład której wchodzić będą następujące elementy: a) Chwytak piłek; b) Stolik do gry w Szachy, c) Stolik do gry w Chińczyka; d) Ławka z funkcją pedałowania montowana na stałe do podłoża - w ilości 2 sztuki; e) Ławka z młynkiem montowana na stałe do podłoża - w ilości 2 sztuki; f) Kosz na śmieci; g) Tablica informacyjna z regulaminem korzystania z obiektu; 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa powyżej, dotyczą również podwykonawców. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane. 3. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. 5. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze oraz specyfikacji elementów wyposażenia. 6. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wzór zobowiązania do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy Wzór umowy na roboty budowlane Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach