Przetargi.pl
BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH.

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH. 1. Zakres prac: 1) Budowa boiska do dyscyplin sportowych o sztucznej nawierzchni do gier zespołowych płyta boiska 26x44m: - boisko uniwersalne do piłki ręcznej lub nożnej 20x40m 1 szt. - boisko do siatkówki 9x18m - 1 szt. - boisko do koszykówki 14x24m - 2 szt. Nawierzchnia boiska do dyscyplin sportowych: trawa syntetyczna h= 20 mm zasypana piaskiem kwarcowym Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR ( część III SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej (dokumenty te składają się na treść oferty): a) aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 b) atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni c) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Karta techniczna musi zawierać min. poniższe parametry: - wysokość trawy 20 mm, - charakterystyka włókna budowa - polietylen lub polipropylen, - wypełnienie - rodzaj wypełnienia piasek kwarcowy d) autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierająca potwierdzenie dostarczenia przez producenta materiałów do wykonania wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na na tę nawierzchnię. Wyposażenie do piłki koszykowej: - konstrukcja wsporcza koszy do koszykówki - 4 sztuki - tablica do koszykówki uniwersalna - 4 sztuki - obręcz do koszykówki profesjonalne z bocznymi wzmocnieniami blachą - 2 sztuki - konstrukcja mocująca do koszykówki typu gęsia szyja dwusłupowa - tuleje mocujce konstrukcję. Wyposażenie do piłki siatkowej: - dwa komplety słupków stalowych ocynkowanych uniwersalnych z regulacją wysokości i mimośrodu siatki - siatka turniejowa z polipropylenu z linką stalową z antenkami. Wyposażenie do piłki ręcznej - dwie bramki do piłki ręcznej 3x2 m Sprzęt należy dobrać zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWiOR (część III SIWZ). 2) Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR (część III SIWZ). 3) Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR (część III SIWZ). 4) Odwodnienie boiska Drenażowe odwodnienie boiska. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz STWiOR (część III SIWZ). 5) Dodatkowe elementy mające wpływ na koszt budowy, które wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach: - geodezyjny koszt obsługi budowy, - koszty map powykonawczych, - koszt nadzoru archeologicznego - koszt geodezyjnej obsługi budowy - koszty badań i sprawdzeń: wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.. -koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp. (w przypadku wystąpienia potrzeb) - koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, - koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem: skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami (w przypadku wystąpienia potrzeb) - koszty organizacji zaplecza budowy: placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., - koszty dozoru budowy, 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III SIWZ i stanowi odpowiednio załączniki: - Załącznik Nr 1 części III do SIWZ - Dokumentacja projektowa ( lit. a) projekt budowlany, lit b) przedmiar robót) - Załącznik Nr 2 części III do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Wszystkie elementy należy wykonać zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1a części III SIWZ) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) ( załącznik nr 2 części III SIWZ). Zaleca się Wykonawcom przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektu i terenu. 6) Okres gwarancji - na wykonane roboty budowlane - 3 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - na nawierzchnię syntetyczną - 3 lata 2. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja): województwo opolskie, powiat nyski, gmina Głuchołazy, miejscowość: Głuchołazy ul. Karszewskiego UWAGA: Ilekroć w dokumentacji technicznej występuje nazwa konkretnego produktu lub sugerujące nazwy wyrobów konkretnych firm - należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może spowodować konieczności zmiany przyjętej technologii w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Forma wadium. 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w pkt. 12.2.1) lit. b) do e) IDW winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3) postanowienia pkt. 12.2.2) niniejszej IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. 12.2.1) lit. b) i 12.2.1) lit. e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: WBK S.A. 29109021670000000562000051 z dopiskiem: Wadium na zadanie: BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA ZE SZTUCZNĄ NAWIERZCHNIĄ PRZY PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W GŁUCHOŁAZACH do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w oryginale 3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców, o których mowa w pkt. 11.1 niniejszej IDW. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach