Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Zespole Szkół w Kalinówce

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7518760, fax. 081 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Zespole Szkół w Kalinówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Kalinówce, na działce nr 239/2, wraz z ogrodzeniem i częścią komunikacyjną boiska. Projekt zakłada następujące prace budowlane: - zabezpieczenie i ogrodzenie placu budowy; - wycięcie drzew i krzewów, oczyszczenie terenu ( darń należy wywieść poza teren budowy w miejsce uzgodnione z Inwestorem); - wytyczenie położenia obiektów; - roboty ziemne: wykopy i przekopy koparkami i spycharkami; - wykonanie niezbędnych rozbiórek, w tym starego ogrodzenia ( gruz należy wywieść poza teren budowy a nadmiar ziemi zagospodarować zgodnie z wytycznymi inwestora ); - wykonanie , kształtowanie, zagęszczenie podłoża i ostateczne profilowanie terenu; - wykonanie warstwy odsączającej; - montaż obrzeży 8x30x100cm wokół boiska; - wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego; - wykonanie fundamentów betonowych pod sprzęt sportowy; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, wykonanie warstwy stabilizującej; - zamontowanie tulei z sączkami (wg wytycznych producenta) do słupków siatkówki i tenisa ziemnego oraz tulei do bramek piłki ręcznej i tulei słupków do koszykówki; - wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej - wytyczenie i wykonanie linii segregacyjnych dla poszczególnych boisk; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. wokół nawierzchni sportowej; - ustawienie sprzętu sportowego do piłki ręcznej, siatkówki (tenisa ziemnego) oraz koszykówki wg wytycznych producenta; - wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego wysokości 4,00 i 6,00m - montaż bramy i furtek wg wytycznych i projektu producenta; - montaż ławek i koszy na śmieci; - przemieszanie humusu składowanego w hałdach i wykorzystanie jako dolna warstwa dla trawnika; - uporządkowanie terenu i wywiezienie odpadków powstałych podczas prac na wysypisko; - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Płytę boiska wielofunkcyjnego dostosowano do uprawiania gier zespołowych takich jak piłka nożna i ręczna o wymiarach pola gry 40,0 x 20,0 m z boczną strefą bezpieczeństwa wokółwynosząca 2,0m. Poza tym zaplanowano 2 boiska do koszykówki o wymiarach 28,0 x 15,0 m, o strefie bocznej bezpieczeństwa 5,0 m i za koszami 2,0 m, boisko do siatkówki o wymiarach 18,0 x 9,0 m z boczną strefą bezpieczeństwa wynoszącą 11,55 m i za krótszymi bokami 13,00 m oraz boisko do tenisa ziemnego o wymiarach 23,77 x 10,97 m ze strefą boczną bezpieczeństwa 10,55 m i za krótszymi bokami 10,12 m. Nawierzchnia musi posiadać: atest PZH, ważną rekomendację techniczną lub aprobatę techniczną ITB, autoryzację producenta systemu na przedmiotowe zadanie, badania potwierdzające zgodność proponowanej nawierzchni z wymaganiami IAAF, wydane przez akredytowaną jednostkę IAAF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Wszelkie prace budowlane związane z realizacją powyższego zadania należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem, z zachowaniem szczególnej ostrożności zapewniając bezpieczeństwo użytkowników obiektu, zwłaszcza prowadząc roboty w trakcie roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10.000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach