Gmina Tuchów ogłasza przetarg
- Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
- Data zamieszczenia: 2011-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
ul. Rynek 1 1
33-170 Tuchów, woj. małopolskie
tel. 0146525218 w. 12
REGON: 00052780700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wiejskiego ośrodka kultury w Siedliskach (w miejscu istniejącego budynku domu ludowego) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt pn. Budowa wiejskiego ośrodka kultury w Siedliskach (w miejscu istniejącego budynku domu ludowego) obejmujący prace budowlane związane z rozbiórką i wyburzeniem istniejącego starego budynku, w miejscu którego zostanie wybudowany nowy budynek użyteczności publicznej. Niniejszy projekt realizowany jest w oparciu umowę o przyznanie pomocy nr 00155-6922-UM0600006/11 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013 W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane: a/ Roboty budowlane - Roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe budynku oraz wywóz materiałów z rozbiórki - Roboty ziemne - wykopy pod fundamenty - Ławy i ściany fundamentowe - konstrukcja - Płyta stropowa żelbetowa nad piwnicą - Izolacje przeciwwilgociowe i termiczne fund. - Drenaż opaskowy całego budynku - Zasypanie przestrzeni fundamentowej - Roboty budowlane (poziom piwnic, przyziemia, poddasza) - Strop nad parterem - płyta żelbetowa - Wykonanie konstrukcji dachu i jej pokrycie - Elewacja budynku - okładzina deską drewnianą - Elewacja budynku - cokół budynku - Schody do budynku (wejście główne i boczne) - Roboty wykończeniowe (piwnice, przyziemie, poddasze) - Wymiana ogrodzenia działki - Chodniki, podjazdy, pasek z kostki - Tereny zielone b/ Roboty instalacyjne - Instalacja elektryczna - Instalacja odgromowa i wyrównawcza - Instalacja wewnętrzna gazowa - Instalacja C.O. - Instalacja wentylacji mechanicznej - Instalacja kanalizacji wewnętrznej - Instalacja wody zimnej i ciepłej - Instalacja wodociągowa p.poż. - Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej - Zewnętrzna instalacja kanalizacji opadowej - Instalacja przeciwwłamaniowa, alarmowa - Instalacja telefoniczna - Instalacja sieci komputerowej - Instalacja nagłaśniająca w sali widowiskowej c/ Dostawa urządzeń i wyposażenia budynku - Dostawa urządzeń i wyposażenia sal - Dostawa urządzeń i wyposażenia kuchni Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej SIWZ kompletna dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz szczegółowe przedmiary robót. Zakres robót podlegający trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla tego typu robót, łącznie z robotami towarzyszącymi, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca robót budowlanych przy składaniu i wycenie ofert musi uwzględnić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zaproponowane materiały nie mogą być gorszej jakości niż w dokumentacji technicznej. Odstępstwo od tych wymagań jest możliwe tylko po uzyskaniu zgody, Inwestora, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające ich do stosowania oraz gwarancje na wszystkie zamontowane urządzenia. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wbudowania), oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania obciążają wykonawcę robót. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą bardziej korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności: 1.powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy 2.powodujące poprawę parametrów technicznych 3.wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny, lub zmiany obowiązujących przepisów 5). Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 6). Zmiany o których mowa powyżej muszą być każdorazowo zatwierdzone łącznie przez projektanta, inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie i w projekcie technicznym. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000,00 zł powinno być wniesione w terminie do dnia 14.11.2011 r. do godz. 10.00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z adnotacją:Wadium - nr sprawy: [ZP-271-30/11]. 1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.w pieniądzu 2.poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r Nr 42 poz. 275/ Wykonawcy którzy zamierzają wnieść wadium w formie innej niż pieniądz powinni złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w pokoju nr 7, dziennik podawczy przed terminem składania ofert Wadium wnieść można w każdej formie wymienionej w pkt. 1.1a, 1 SIWZ z tym, że dowód /kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ należy umieścić wewnątrz oferty. 2.Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ustawy Zamawiający zwraca wadium: 1. Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow /Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku Sołeckiego w miejscowości Masłomiąca
Dodano: 2016-07-26 - Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaworsku Zadanie nr 2 - Przebudowa łazienki wewnętrznej w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaworsku
Dodano: 2016-07-19 - Zabezpieczenie prawego brzegu rzeki Poprad w km 16 + 676 - 17 + 032 za pomocą opaski brzegowej z dużych głazów kamiennych, w m. Sucha Struga - Głębokie, gm. Rytro, pow. nowosądecki, woj. małopolskie - usuwanie skutków powodzi
Dodano: 2016-07-15 - Budowa odwodnienia drogi gminnej (dz. nr ewid. 12494/1) z odprowadzeniem wód do cieku wodnego (dz. nr ewid. 12605/1) w miejscowości Biały Dunajec, w zakresie obejmującym: budowę kanalizacji deszczowej i przebudowę drogi gminnej
Dodano: 2016-07-13 - Budowa placu manewrowego do nauki jazdy i wykonanie placu przyszkolnego z kostki brukowej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu
Dodano: 2016-07-13 - Remont i przebudowa toalet w budynkach o numerach inwentaryzacyjnych A-18 i A-22 zlokalizowanych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania dwóch pomieszczeń w budynku A-18 z pomieszczeń gospodarczych na sanitarne
Dodano: 2016-07-06 - Oczyszczenie syfonu nr 15 pod kanałem Łączany - Skawina w miejscowości Wielkie Drogi, gmina Skawina, województwo małopolskie
Dodano: 2016-06-23 - Rewitalizacja obszaru wokół Zespołu Szkół w Proszowicach -Budowa obiektów małej architektury - obiektów sportowych
Dodano: 2016-06-20 - WI-01-2.271.2.6.2016 Wykonanie robót rozbiórkowych - cześć 1 zamierzenia inwestycyjnego pn. Budowa Ośrodka Kultury os. Kantorowice w Krakowie
Dodano: 2016-06-13 - ODBUDOWA ZABEZPIECZEŃ OD STRONY POTOKU ORAZ NAWIERZCHNI DROGI UL. JANA PAWŁA II - BOCZNA NAD DUNAJCEM (K420012) W MIEJSCOWOŚCI BIAŁY DUNAJEC W KM 0+035 - 0+155
Dodano: 2016-06-07