Przetargi.pl
Budowa wewnętrznej drogi leśnej (pożarowej) w leśnictwie Zemborzyce

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Lotnicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7513011, 7513012 , fax. 081 7512091
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik
    ul. Lotnicza 4 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 7513011, 7513012, fax. 081 7512091
    REGON: 43006880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnik.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wewnętrznej drogi leśnej (pożarowej) w leśnictwie Zemborzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zadania: Budowa wewnętrznej drogi leśnej (pożarowej) w leśnictwie Zemborzyce Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej o długości 4702,16 m. 2.Drogę podzielono na dwa odcinki: nr 1 o przebiegu południkowym i nr 2 o przebiegu równoleżnikowym. Początek drogi nr 1 znajduje się w km 0+003,42, na przecięciu osi z istniejącą lewą krawędzią drogi powiatowej nr 2269L (ul. Osmolicka) w km 5+048. Początek drogi nr 2 znajduje się w km 0+003,00 na przecięciu osi z istniejącą lewą krawędzią drogi powiatowej nr 2269L (ul. Osmolicka) w km 8+471. 3.Droga leśna (pożarowa) charakteryzuje się następującymi parametrami:. 1.Parametry techniczne dla odcinków drogi leśnej: Szerokość jezdni 3,50 m, Szerokość jezdni na mijankach 6,00 m, Szerokość składnic przyzrębowych 8,00 m, Szerokość poboczy 0,75 m, Długość mijanek 23 m, Długość składnic przyzrębowych 30 m Pochylenie poprzeczne jezdni 3% Pochylenie poprzeczne poboczy 6% Minimalna szerokość pasa drogowego - 12 m. 2. Parametry zjazdów: Szerokość jezdni zjazdu 6,00 m, Szerokość pobocza 0,75 m, Promienie wyokrąglające krawędzie jezdni - 11,00 m 3. Konstrukcja jezdni dróg leśnych: 12,0 cm - warstwa ścieralna z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, 17 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie wzmocnionego geokratą, włóknina separacyjna, 15,0 cm - warstwa odsączająca z podsypki piaskowej 15,0 cm warstwa gruntu stabilizowanego wapnem, 4.Konstrukcja nawierzchni zjazdów w pasie drogowym ul. Osmolickiej: 8 cm - warstwa ścieralna - wibroprasowana kostka betonowa, 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 25,0 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego wapnem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli, co najmniej 5 letniej nieodpłatnej gwarancji jakości od dnia końcowego odbioru robót oraz zrównanej z tym okresem rękojmi za wady. 5. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na powierzchni robót w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 6. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 7. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień wykonania zamówienia - odbioru robót. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca, który uzyska zamówienie, będzie je realizował przy udziale podwykonawców, działania wykonawcy opisane są w dziale VIII i postanowieniach projektu umowy. 9. Wymagania dotyczące robót: a.wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b.roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ; c.wszystkie materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać wymagane atesty i odpowiadać odpowiednim normom technicznym tj. muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie. Przed zastosowaniem i wbudowaniem podlegają sprawdzeniu przez inspektora nadzoru. Ponadto wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyżej wymienione dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania. d.Wykonawca zapewni na swój koszt pełną obsługę geodezyjną budowy drogi (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). 10. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: - wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., nr 21) 11. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 13. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 14. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz.620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku BGŻ Oddział Świdnik Nr 21203000451110000000504030 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium na budowę drogi leśnej w leśnictwie Zemborzyce 4. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez dekompletowania i uszkodzenia oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zawraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.sprawi, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.6 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_swidnik/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach