Przetargi.pl
„Budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe z dróg gminnych przed wprowadzeniem do cieków wodnych”

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe z dróg gminnych przed wprowadzeniem do cieków wodnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków istniejącej sieci kanalizacji deszczowej polegająca na zmianie jej parametrów użytkowych, tj. budowie urządzeń podczyszczających wody opadowe z dróg gminnych przed wprowadzeniem do cieków wodnych. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określają trzy komplety dokumentacji technicznych składające się z: a) wielobranżowych projektów budowlanych, b) projektów wykonawczych, c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, d) przedmiarów robót budowlanych. Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie zlecenia na koszt Wykonawcy koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót budowlanych, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem rodzaju użytych materiałów. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również inne tj. w szczególności koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami i zestawieniami materiałowymi, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem oraz późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowania, koszty zajęcia pasa drogowego, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty związane z odbiorami, badaniami i sprawdzeniami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii związanej z wykonywanymi robotami budowlanymi itp., koszty nadzorów branżowych sprawowanych przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, koszty ubezpieczenia budowy itp. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r. poz.1202 z poźn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia realizowane będą łącznie z robót opisanych we wzorze umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z właścicielami wskazanych we wzorze umowy sieci oraz do ustalenia warunków wzajemnej współpracy przy realizacji zadania. 2) Opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa urządzeń podczyszczających wody opadowe z dróg gminnych przed wprowadzeniem do cieków wodnych, w podziale na 3 części: Część nr 1: „Wylot W10” Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej polegająca na zmianie jej parametrów użytkowych, tj. montażu studni DZ2300 na kanale DN600, zawierającej jednokomorowy układ oczyszczający wody opadowe lub roztopowe (separator lamelowy i osadnik) w ciągu ul. Pierwszej Brygady w Brzegu (działka ewidencyjna nr 1200 obręb Południe, gm. Brzeg). Część nr 2: „Wylot W1” Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej polegająca na zmianie jej parametrów użytkowych, tj. montażu studni DZ1800 na kanale DN400, zawierającej jednokomorowy układ oczyszczający wody opadowe lub roztopowe (separator lamelowy i osadnik) w ciągu ul. J Kusocińskiego w Brzegu (działka ewidencyjna nr 1282 obręb Południe, gm. Brzeg). Część nr 3: „Wylot W4” Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej polegająca na zmianie jej parametrów użytkowych, tj. montażu studni DZ1800 na kanale DN350, zawierającej jednokomorowy układ oczyszczający wody opadowe lub roztopowe w ciągu ul. M. Konopnickiej w Brzegu (działka ewidencyjna nr 239/3 obręb Południe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - załączniki nr 1/1, nr 1/2 i nr 1/3 do SIWZ, 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowią załączniki nr 3/1, nr 3/2 i nr 3/3 do SIWZ, 3) oświadczenie dotyczące spełniania przesłanek określonych w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp skutkujących wykluczeniem z postępowania – wzór oświadczenia stanowią załączniki nr 4/1, nr 4/2 i nr 4/3 do SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowią załączniki nr 6/1, nr 6/2 i nr 6/3 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach