Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98100 Łask, ul. Warszawska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436 768 300 , fax. 436 768 388
- Data zamieszczenia: 2018-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
ul. Warszawska 14
98100 Łask, woj. łódzkie
tel. 436 768 300, fax. 436 768 388
REGON: 73093451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa urządzeń podczyszczających na wylotach kd W4, W9, W10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa urządzeń podczyszczających na wylotach kd W4, W9, W10”. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na wykonaniu niezbędnych robót budowlanych, zakupie i montażu na istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, przed wylotami kanalizacyjnymi nr W-4 do rzeki Grabi w km 31+860 oraz W-10 do rowu melioracyjnego przy ul. Narutowicza w km 2+980, urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe w celu uzyskania poziomu dopuszczalnego określonego w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1800). 3. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności: 3.1. przy wylocie kanalizacji deszczowej W-4: 3.1.1. roboty ziemne, w tym wykopy pod osadnik, separator i kanały deszczowe, zasypanie wykopów; 3.1.2. odwodnienie wykopów; 3.1.3. montaż separatora i osadnika z elementów prefabrykowanych; 3.1.4. demontaż studni DN 1500 mm; 3.1.5. montaż studni rewizyjnych; 3.1.6. instalacja odcinków kanalizacji deszczowej z rur PVC; 3.1.7. formowanie nasypów wokół separatora i osadnika; 3.1.8. konserwacja sieci kanalizacji deszczowej, w tym czyszczenie odcinka kanalizacji deszczowej w rejonie prowadzonych prac, czyszczenie i naprawa studzienek na kanalizacji deszczowej; 3.1.9. remont wylotu, w tym rozplantowanie nadmiaru ziemi, montaż prefabrykowanego elementu obudowy wylotu (przyczółek DN 500), wymiana ujściowego odcinka rurociągu betonowego DN 800, wykonanie palisady z kołków i słupków, wykonanie podwodnego narzutu kamiennego; 3.2. przy wylocie kanalizacji deszczowej W-10: 3.2.1. roboty ziemne, w tym wykopy pod separator z osadnikiem i kanały deszczowe, zasypanie wykopów; 3.2.2. odwodnienie wykopów; 3.2.3. montaż separatora z osadnikiem; 3.2.4. demontaż rurociągów deszczowych; 3.2.5. instalacja odcinków kanalizacji deszczowej z rur PVC; 3.2.6. utwardzenie nawierzchni terenu w obrębie separatora; 3.2.7. konserwacja sieci kanalizacji deszczowej, w tym czyszczenie odcinka kanalizacji deszczowej w rejonie prowadzonych prac, czyszczenie studzienek na kanalizacji deszczowej; 3.2.8. konserwacja rowu odpływowego w obrębie wylotu, w tym ręczne wykoszenie porostów ze skarp rowu, odmulenie dna rowu, ręczne rozplantowanie urobku po odmuleniu rowu; 3.2.9. remont wylotu, w tym montaż prefabrykowanego elementu obudowy wylotu (przyczółek DN 500), montaż klapy zwrotnej DN 500 (PEHD). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi element służący do wyliczenia ceny ofertowej – załącznik nr 10 do SIWZ. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy osobno dla wylotów W4 i W10 (w formie kalkulacji szczegółowej) z uwzględnieniem wartości czynników cenotwórczych tj. stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu, podatek VAT. Kosztorys powinien zawierać zestawienia: robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelę elementów scalonych. 5. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 6. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 7. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: wykonywanie rozbiórek, montaż urządzeń bezpieczeństwa, wykonywanie wykopów, wykonywanie odcinków kanalizacji deszczowej, wykonywanie studni kanalizacyjnych, montaż urządzeń na sieci kanalizacji deszczowej, konserwacja i czyszczenie kanalizacji deszczowej, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 7.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności. 7.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 5. Z treści wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę składaną wspólnie. 6. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dotyczy to również wspólników spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie szerokopasmowego dostępu do Internetu użytkownikom w gminie Kleszczów – rozbudowa infrastruktury FTTH w latach 2023 – 2025
Dodano: 2024-04-05 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Teklów w sołectwie Bielina
Dodano: 2024-03-14 - Budowa doziemnych przyłączy MSK LODMAN dla Akademii Sztuk Pięknych i Muzeum Pałac Herbsta
Dodano: 2024-02-09 - Budowa doziemnego przyłącza MSK LODMAN dla Akademii Sztuk Pięknych.
Dodano: 2023-11-10 - Rozbudowa dróg wewnętrznych w Kleszczowie: Część 1 Budowa drogi przy cmentarzu w Kleszczowie. Część 2 Remont ul. Dojazdowej w Kleszczowie.
Dodano: 2023-04-06 - Rozwój infrastruktury sportowej Gminy Rząśnia poprzez remont hali sportowej wraz z zapleczem w Rząśni oraz utworzenie miejsca sportowo -rekreacyjnego w miejscowości Stróża
Dodano: 2023-02-15 - Rozbudowa infrastruktury światłowodowej FTTH na terenie gminy Kleszczów : Część 1: budowa przyłączy telekomunikacyjnych Część 2: zapewnienie dostępu do sieci telekomunikacyjnej w Stefanowiźnie
Dodano: 2022-11-03 - Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego
Dodano: 2022-10-31 - Przebudowa przejść dla pieszych w Pabianicach (5 lokalizacji)
Dodano: 2022-08-23 - Pierwszy etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gm. Brzeźnio Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich – Studni awaryjnej SW-2 na terenie ujęcia dla Gm Brzeźnio
Dodano: 2022-07-26