Przetargi.pl
„Budowa urządzeń i obiektów lecznictwa uzdrowiskowego i małej architektury, wchodzących w skład wyposażenia lasu ochronnego uzdrowiskowego Doliny Elmy we wsi Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie – strefa „A””

Gmina Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 761 13 22, , fax. 89 761 15 30
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Górowo Iławeckie
    Kościuszki 17
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 761 13 22, , fax. 89 761 15 30
    REGON: 51074291300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa urządzeń i obiektów lecznictwa uzdrowiskowego i małej architektury, wchodzących w skład wyposażenia lasu ochronnego uzdrowiskowego Doliny Elmy we wsi Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie – strefa „A””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje : • Urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego i małej architektury, ścieżki. Założono, że obiekty te rozmieszczone będą na terenie miejscowości Nowa Wieś Iławecka, jak też i na przyległych terenach leśnych. Są to zarówno typowe obiekty uzdrowiskowe – np. tężnie , pawilony uzdrowiskowe, wiata inhalacyjna, jak też i obiekty towarzyszące, służące rehabilitacji ruchowej i kinezyterapii, jak też i niezbędne obiekty towarzyszące (ogrodzenia, bramy, toalety, drogowskazy, mapy informacyjne, markery miejsca, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, uchwyty do wiązania koni, tablice informacyjne, zadaszenia, miejsce grillowania, wiata rekreacyjna, szalet suchy oraz toaleta w centrum wsi, obudowy kiosków informacji turystycznej itp.) wg specyfikacji: Ogrodzenie z przęseł drewnianych o dł. ok. 290 mb – ogrodzenie frontowe na terenie siłowni zewnętrznej, wejścia na teren planowanego sanatorium oraz kompleksu BTP (basen, tężnia, pawilony uzdrowiskowe) Parametry (przęsło) - wysokość 1,45m - długość i szerokość 2,00x0,3m Ogrodzenie uzupełniające z siatki metalowej 490 mb Brama 1 szt. – zlokalizowane przy wejścia na teren planowanego sanatorium oraz kompleksu BTP Parametry: - powierzchnia zabudowy 31,0 m2 - kubatura 165m3 - wysokość 7,04m - długość i szerokość 2,95 x 10,54m - kąt nachylenia połaci dachowej 32 o • Tężnia solanki (drewno modrzewiowe), w centrum wsi, parametry: - powierzchnia zabudowy 430m2 - kubatura 3300m3 - wysokość 8,16m - długość i szerokość 38,48x38,48m - kąt nachylenia połaci dachowej 32 o • Pawilon uzdrowiskowy – Pawilon A- drewniany pawilon otwarty, parametry: - powierzchnia zabudowy 79,70m2 - kubatura 446m3 - wysokość 8,08m - długość i szerokość 9,25x 13,75m - kąt nachylenia połaci dachowej 32 o • Urządzenie zieleni – trawniki, nasadzenia drzew i krzewów, Zakres robót: a) przygotowanie terenu; b) wykonanie robót konstrukcyjnych; c) wykonanie robót budowlanych; d) instalacje elektryczne – niskoprądowe; e) instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne; f) drogi i ukształtowanie terenu; g) zieleń i zagospodarowanie terenu; h) wyposażenie; i) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż; j) zapewnienie przez okres jednego miesiąca (30 dni), licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych, profesjonalnego wsparcia technicznego (zwanego „Asystą techniczną”) w zakresie uruchomienia i działania obiektu basenowego; k) wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta; l) pomiar geodezyjny inwentaryzacji powykonawczej na zaktualizowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót; m) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń); n) uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane; o) uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego; p) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych, - testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: CZĘŚĆ III : 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych). CZĘŚĆ V : 10.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Gmina Górowo Iławeckie w BS o. Bartoszyce na nr 18 8855 0004 2003 0013 0015 0005 z dopiskiem „Budowa urządzeń uzdrowiskowych w Nowej Wsi Iławeckiej – cz. …….”. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) formularz ofertowy (z ceną netto i z podatkiem VAT). b) kosztorys ofertowy uproszczony dla zakresu określonego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. f) dowód wniesienia wadium g) dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt.XI. h) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie i) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach