Przetargi.pl
Budowa ulicy Świeżej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Świeżej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ulicy Świeżej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim. Zadanie realizowane będzie na podstawie decyzji nr 721/10 z dnia 20.12.2010r. znak: WAB.7351-862/10 wydanej przez Starostę Tomaszowskiego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowo-technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, oraz z uwzględnieniem warunków decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: BAM.7624-17/dOS2010 z dnia 23 sierpnia 2010r. wydanej przez Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego. 2.1 Zakres i opis prac: 1) rozbiórka konstrukcji jezdni i chodników, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni ścieralnej z wibroprasowanej kostki betonowej grub. 8 cm na podbudowie tłuczniowej i podsypce piaskowej, przystosowanej do obciążenia ruchem KR1 dla klasy technicznej D, 4) budowa chodników i zjazdów bramowych z wibroprasowanej kostki betonowej grub. 8 cm na podbudowie tłuczniowej i podsypce piaskowej, 5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 6) urządzanie zieleńcy, 7) budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia ulicznego z rur z żywic poliestrowych (GRP) w granicach średnic DN200÷DN600, 8) montaż studni rewizyjnych z rur z żywic termoutwardzalnych zbrojonych włóknem szklanym DN 1200; 9) montaż studzienek osadnikowych o średnicy wewnętrznej 500mm pod wpustami ulicznymi; 10) budowa przyłączy-odgałęzień sanitarnych z rur kamionkowych DN160, 11) instalacja oświetleniowej oprawy sodowej energooszczędnej zamontowanej na wysięgniku rurowym, nad przewodami linii napowietrznej; 2.2. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in: 1) wykonanie i utrzymanie przejazdów oraz tymczasowego oznakowania; 2) dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp., niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów; 3) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 4) koszty doprowadzenia i otrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 5) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in.nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 6) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 7) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót dróg i ulic dojazdowych; 8) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 9) wyposażenie zwieńczenia istniejących studzienek rewizyjnych sanitarnych w typowe pierścienie odciążające w ilości 4 szt.; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 11) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 12) przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików; 13) naprawy ewentualnych uszkodzeń istniejących instalacji i urządzeń nad i podziemnych, punktów poligonowych itp. elementów, lub wykonanie odpowiednich zabezpieczeń, pokrycie kosztów ewentualnych wyłączeń linii energetycznych i innych sieci na czas robót; 14) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie tego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 15) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostkę finansującą przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 16) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 17) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania przez zamawiającego, wykonawca odwiezie na swój koszt na wskazane miejsce - odległość transportu do 6 km (załadunek, transport, rozładunek). 18) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 4 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana), geodezyjne wytyczenie i dokumentację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach zatwierdzoną przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym branża drogowa w wersji analogowej i numerycznej 2 egz. na płycie CD-R), oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 4 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, książkę obmiaru, rozliczenie końcowe, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 19) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach