Przetargi.pl
Budowa ulicy Skalistej na odcinku od ul. Uroczej do ul. Sławinkowskiej w Lublinie wraz z odwodnieniem, odgałęzieniami w pasie drogowym - wodociągowym i kanalizacji sanitarnej, oraz zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia lub przebudowy istniejących urządzeń teletechnicznych kolidujących z realizowaną inwestycją drogową wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Skalistej na odcinku od ul. Uroczej do ul. Sławinkowskiej w Lublinie wraz z odwodnieniem, odgałęzieniami w pasie drogowym - wodociągowym i kanalizacji sanitarnej, oraz zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia lub przebudowy istniejących urządzeń teletechnicznych kolidujących z realizowaną inwestycją drogową wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzone projekty budowlano - wykonawcze branży: a) drogowej, b) sanitarnej - odwodnienie ulicy, odgałęzienia w pasie drogowym - wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji, tj.: a) budowę drogi, a w tym: ułożenie krawężników, wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, b) wykonanie odwodnienia ulicy, c) wykonanie odgałęzień w pasie drogowym - wodociągowych i kanalizacji sanitarnej. 3) Zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia lub przebudowy urządzeń teletechnicznych kolidujących z realizowaną inwestycją drogową oraz sprawowanie nadzoru autorskiego - na podstawie programu funkcjonalno użytkowego (zał. nr 1 do umowy), a w tym: a) wykonanie pomiarów i badań niezbędnych do określenia zakresu wykonania prac, b) sporządzenie numerycznej mapy sytuacyjno-wysokościowej, c) wykonanie projektu wykonawczego wraz z informacją BIOZ, d) sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, e) uzyskanie uzgodnienia projektu z użytkownikiem sieci tj. z TP S.A., f) uzyskanie opinii ZUDP, g) uzyskanie w imieniu Zamawiającego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia realizacji robót, h) sprawowanie nadzoru autorskiego nad sporządzoną dokumentacją projektową: - wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20, ust. 1, pkt 4, ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994.r. (Dz. U. 2010 r., nr 243, poz.1623 z późn. zm.), - wyjaśnianie wątpliwości, dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej, pojawiających się w toku realizowanych robót budowlanych, uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizowanych robót budowlanych, - ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, - udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, - bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie), i) wykonanie zabezpieczenia lub przebudowy kolizji zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. 4) Obsługa geodezyjna prowadzonych robót w liniach regulujących własności. 5) Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie go w ZDiM w Lublinie. 6) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej (3 egz,) oraz elektronicznej w formacie gis/cad dostarczonej na nośniku CD. 7) Uporządkowanie terenu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego. 8) Wykonanie niezbędnych prób i badań laboratoryjnych. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST. Wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 9) Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 10) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 11) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. 2. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sporządzi i uzgodni z Zamawiającym, jednolity rzeczowo - finansowy harmonogram robót na całość zadania uwzględniający wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu zamówienia w danym roku budżetowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 0/100) zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach