Przetargi.pl
Budowa ulicy Piaskowej w Nowym Mieście Lubawskim

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
    ul. Rynek 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
    REGON: 87111888500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Piaskowej w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa ulicy Piaskowej w Nowym Mieście Lubawskim dotycząca w szczególności następującego zakresu robót budowlanych: a) wykonanie robót przygotowawczych oraz rozbiórkowych obejmujących: − roboty pomiarowe, ustalenie granic oraz pkt. głównych, − pomiar geodezyjny oraz stała obsługa geodezyjna w trakcie budowy, − pomiar powykonawczy, − rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej/płytek betonowych chodnikowych, − rozbiórkę nawierzchni asfaltowych, − rozbiórkę nawierzchni betonowych, − rozbiórkę krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi, − rozbiórkę obrzeży betonowych wraz z ławami betonowymi, − wywóz urobku, − roboty ziemne, b) wykonanie robót w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej obejmujących: − wykonanie wykopów, − wykonanie podłoża z materiałów sypkich, − ułożenie kanalizacji deszczowej z podłączeniem wpustów, studni wraz z próbą szczelności i monitoringiem wizyjnym ok. 222,0 mb, − wykonanie studzienek ściekowych – 12 szt., − wykonanie studni rewizyjnych – 8 szt., − ręczne zasypanie wykopów liniowych wraz z zagęszczeniem mechanicznym, c) budowa jezdni obejmująca: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy odsączającej z piasku, − ułożenie krawężników betonowych na ławach betonowych – 215,0 mb, − wykonanie podbudowy z chudego betonu, − wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej ok. 1125,0 m2, d) przełożenie istniejącego chodnika obejmujące: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem mechanicznym, − ponowne ustawienie krawężników betonowych na ławach betonowych ok. 201,0 mb, − ponowne ustawienie obrzeży betonowych na ławach betonowych, − wykonanie podbudowy z chudego betonu, − ponowne ułożenie kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej wraz z regulacją urządzeń ok. 227,0 m2, e) przełożenie istniejących zjazdów obejmujące: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem mechanicznym, − wykonanie podbudowy z chudego betonu, − ponowne ułożenie kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej wraz z regulacją urządzeń ok. 92,0 m2, f) wykonanie nowych zjazdów obejmujące: − mechaniczne wykonanie koryta z uporządkowaniem dna wykopu, − wywóz ziemi, − wykonanie warstwy odsączającej z piasku, − ułożenie obrzeży betonowych na ławach betonowych, − wykonanie podbudowy z chudego betonu, − wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej ok. 304,0 m2, g) wykonanie robót wykończeniowych obejmujących: − plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego, − regulację bram wjazdowych, − regulację wszystkich istniejących urządzeń na terenie objętym inwestycją. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących wszelkie prace fizyczne związane z robotami budowlanymi (w tym operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym). Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy – Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 40 1020 3583 0000 3302 0011 3605 z dopiskiem „Wadium – Budowa ulicy Piaskowej w Nowym Mieście Lubawskim” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje dzień i godzina wpływu środków na ww. rachunek Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim – pok. nr 16 (Kasa Miejska) lub dołączyć do oferty. 8. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską w Nowym Mieście Lubawskim reprezentowaną przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Pzp, f) gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta, g) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż forma pieniężna przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający żąda, aby w sytuacji, w której dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, zostały wystawione tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja o zabezpieczeniu oferty składanej przez podmiotu wspólnie ubiegające się o zamówienie publiczne (lub lista podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wymaganego w niniejszym postępowaniu. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy – Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy – Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy – Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy – Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy – Pzp, wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach