Przetargi.pl
BUDOWA ULICY PIASKI NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ DOJAZDOWĄ DO PRZEDSZKOLA DO SKRZYŻOWANIA Z UL. TOWAROWĄ W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 3482P

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ULICY PIASKI NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ DOJAZDOWĄ DO PRZEDSZKOLA DO SKRZYŻOWANIA Z UL. TOWAROWĄ W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 3482P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyburzeń, rozbiórka i demontaż elementów istniejących na działkach przeznaczonych pod pas drogowy, wykonanie nawierzchni drogowych, parkingowych, zjazdów, chodników, ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej ulicznej oraz oświetlenia ulicznego. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole, ulicy Piaski. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1)Wykonanie wyburzeń, rozbiórka i demontaż elementów istniejących na działkach przeznaczonych pod pas drogowy. a)działka 47/1, 47/2, 35/1, 35/2, 29/2 – Do wyburzenia - budynek mieszkalny parterowy, budynek mieszkalny jednokondygnacyjny z poddaszem użytkowym, murowany z cegły pełnej ceramicznej. Stropy między kondygnacyjne drewniane ze ślepym pułapem i zasypką z drewnianymi belkami nośnymi. Bieg klatki schodowej wewnętrzny w konstrukcji drewnianej. Posadzki drewniane, w części dobudowanej bez poddasza użytkowego betonowe. Dach dwuspadowy, w części dobudowanej jednospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty papą na pełnym deskowaniu. Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne. Rury spustowe z blachy ocynkowanej. Wysokość 5,70 m. Powierzchnia zabudowy: ~ 133,09 m2 b)działka 29/2, 30/1, 25, 26/1 – Do wyburzenia - budynek gospodarczy parterowy, budynek gospodarczy jednokondygnacyjny bez poddasza, murowany z cegły pełnej ceramicznej. Posadzki betonowe. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, kryty papą na pełnym deskowaniu. Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne. Rury spustowe z blachy ocynkowanej. Wysokość 3,50 m. Powierzchnia zabudowy: ~ 39,04 m2. c)działka 47/1, 47/2, 35/1, 35/2 – Do rozbiórki garaż blaszany, garaż blaszany przeznaczony do parkowania samochodu osobowego. Konstrukcja nośna z profili stalowych. Pokrycie blacha stalowa ocynkowana falista. Wysokość 2,20 m. Powierzchnia zabudowy: ~ 14,25 m2 d)działka 21/1 – Do rozbiórki - wiata magazynowa, otwarta, bez ścian zewnętrznych. Konstrukcja nośna – słupki stalowe 8x8 cm. Konstrukcja dachu drewniana. Pokrycie blacha stalowa powlekana na łatach. Wysokość wiaty 4,30 m. Powierzchnia zabudowy: ~ 108,00 m2 e)działka 21/1, 19/6 – Do rozbiórki - garaż blaszany, garaż blaszany przeznaczony do magazynowania resztek drewnianych ze stolarni. Konstrukcja nośna w części z profili stalowych, w części z elementów drewnianych. Pokrycie blacha stalowa ocynkowana falista na łatach drewnianych. Wysokość garażu 2,20 m. Powierzchnia zabudowy: ~ 31,50 m2 f)działka 19/5, 19/6, 17/2 – Do rozbiórki – altana drewniana, ściany zewnętrzne w konstrukcji drewnianej, pokryte deskami. Dach dwuspadowy, konstrukcja drewniana. Wysokość 4,10 m. Powierzchnia zabudowy: ~ 30,00 m2. Opisane powyżej budynki i obiekty są wolnostojące, parterowe nie przylegają do granicy działek. Wszystkie prace rozbiórkowe mogą być wykonane bez konieczności zajęcia działek sąsiadujących. Materiał pochodzący z rozbiórki garaży i wiaty wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży na terenie MZUK Sp. z o.o. w Kole ul. Dąbska. 2)Wykonanie robót związanych z nowymi drogami, parkingami, zjazdami, chodnikami i ścieżką rowerową. Odcinek drogi do wykonania ma długość 285,14 m. a)Podstawowe parametry drogi: -kategoria drogi – gminna, -klasa drogi – zbiorcza, -kategoria ruchu – KR3, -szerokość jezdni – 7,0 m, -nawierzchnia bitumiczna, -pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe w kierunku krawędzi jezdni o wartości 2%, -szerokość chodnika – 2,0 m ( strona północna ) i 1,5m ( strona południowa ), -szerokość ścieżki rowerowej – 2,0 m, -pochylenie chodników oraz ścieżki rowerowej – 2% w stronę jezdni, -szerokość zjazdów indywidualnych – zmienna ( min. 4,0m), -spadek podłużny wjazdów – zmienny. b)Konstrukcje nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni chodników i ścieżki rowerowe: -kostka betonowa bezfazowa koloru szarego , na ścieżce rowerowej koloru czerwonego – gr. 8 cm, -podsypka cementowo-piaskowa (1:3) gr 5 cm, -podbudowa z chudego betonu gr.15cm, Konstrukcja miejsc postojowych do parkowania równoległego: -kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8 cm, -podsypka cementowo-piaskowa (1:3) gr 5 cm, -podbudowa z chudego betonu gr.20 cm, -grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm , Rm = 5 MPa, Konstrukcja nawierzchni jezdni: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 6 cm, -podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16P gr. 7 cm, -podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0/31,5) gr. 20 cm, -grunt stabilizowany cementem gr 15 cm, Rm= 5 Mpa, Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje: -kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8 cm, -podsypka cementowo-piaskowa (1:3) gr 5 cm, -podbudowa z chudego betonu gr.20 cm, -grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm , Rm = 5 MPa, Konstrukcja zatok postojowych: -kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8 cm, -podsypka cementowo-piaskowa (1:3) gr 5 cm, -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne gr.25cm 0/31,5 mm, -grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm , Rm = 5 MPa, c)Montaż oznakowania pionowego i poziomego. 3)Wykonanie robót związanych z instalacjami kanalizacji deszczowej tj. roboty ziemne i montażowe wg następującego zakresu robót: a)Wykonanie kolektora z rur PVC-U SN8 315/9,2 z uszczelką długości – 267,1 m. b)Wykonanie przykanalików z rur PVC-U SN8 200/5,9 z uszczelką długości – 48,6 m. c)Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych fi 1000 mm – 8 szt. d)Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych z osadnikiem – 15 szt. 4)Wykonanie robót związanych z instalacjami elektroenergetycznymi zewnętrznymi. Oświetlenie uliczne jest kontynuacją wykonanego w I etapie oświetlenia ulicznego. Do wykonania roboty ziemne i budowa kablowego oświetlenia terenu wg następującego zakresu robót: a)Wykonanie kablowego oświetlenie zewnętrznego przewodem YAKXS 4x25mm2, b)Wykonanie montażu słupów stalowych ocynkowany wysokości 8 m na fundamencie F-150 – 8 szt., o minimalnej grubości ścianki – 3,0 mm – 11 szt. c)Wykonanie montażu opraw oświetlenia ulicznego LED 96W 5000K, jak zamontowane na wykonanym wcześniej odcinku lub o parametrach równoważnych – 11 szt. 2.Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy w wycenie przedmiotu zamówienia. 4.Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorysy ofertowe. 5.Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane. 6.Kanalizacja sanitarna i wodociąg będą realizowane przez Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kole. 7.Wykonawca będzie zobowiązany udostępnić teren i umożliwić wykonanie przez MZWiK Sp. z o.o. w Kole odcinków kanalizacji sanitarnej i wodociągu w rejonie prowadzonych robót. 8.Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1)Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu. 2)Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym – specjalność drogowa oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane: a)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3)Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 4)Roboty budowlane prowadzone będą w okresie funkcjonowania ruchu drogowego w ulicy Towarowej i wykonanego odcinka ul. Piaski. Przed przystąpieniem do robót wykonawca jest zobowiązany opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskać zgodę zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. 5)Wykonawca w trakcie prowadzonych robót będzie zobowiązany udostępnić dojazd do istniejących nieruchomości. 6)Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 7)Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów. 8)Zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót. 9)Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej. 10)Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 9.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracę, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zadania: 1)roboty branży drogowej (roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy oraz nawierzchni z betonu asfaltowego oraz z kostki brukowej betonowej ); 2)roboty branży sanitarnej – kanalizacja deszczowa (roboty ziemne, roboty montażowe); 3)roboty branży elektroenergetycznej - oświetlenie uliczne (roboty ziemne, roboty montażowe). 10.Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 11.W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 12.W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 13.Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 14.Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 15.Zadanie inwestycyjne będzie współfinansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019”. 16.Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace min. 5 letniej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: 45.000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach