Przetargi.pl
Budowa ulicy Morelowej i ulicy Brzoskwiniowej w Głuchowie

Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62052 Komorniki, ul. Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
    ul. Stawna 1
    62052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 53862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Morelowej i ulicy Brzoskwiniowej w Głuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres prac objętych zmówieniem wchodzą branże: drogowa, instalacyjna i elektryczna. W zakresie branży drogowej zamówienie obejmuje budowę dwóch odcinków: ulicy Morelowej o długości 176,99 m oraz ulicy Brzoskwiniowej o długości 195,92 m. Zaprojektowano ulice jednojezdniowe dwukierunkowe, o szerokości 5,0 m. Niweletę ulic dopasowano do rzędnych istniejących zjazdów do posesji w sposób zapewniający jej prawidłowe odwodnienie i obsługę terenów sąsiadujących. Wzdłuż ulicy Morelowej zaprojektowano na całej długości obustronne chodniki oddzielone pasem zieleni. Szerokość chodników wynosi nie mniej niż 1,5 m. Wzdłuż ulicy Brzoskwiniowej zaprojektowano na całej długości jednostronny chodnik, po stronie prawej, przylegający do jezdni. Szerokość chodnika wynosi nie mniej niż 2,0m. Nawierzchnię jezdni ulicy Morelowej oraz ulicy Brzoskwiniowej zaprojektowano jako nawierzchnię z betonowej kostki brukowej. Nawierzchnia chodnika, zjazdów i placu do zawracania również zostanie umocniona za pomocą betonowej kostki brukowej. Jako obramowanie projektowanych nawierzchni zastosowano betonowe krawężniki 15x30 cm, betonowe oporniki 12x25 cm oraz betonowe obrzeża chodnikowe 8x30 cm. Nie zaprojektowano opornika betonowego w miejscu połączenia zjazdu z nawierzchnią chodników. Przewiduje się wykonanie rozbiórek nawierzchni istniejących zjazdów oraz podejść do furtek przy posesjach, w granicach pasa drogowego (mają one nawierzchnię z betonowej kostki brukowej, z płyt betonowych itd.). Nieumocniona część pasa drogowego zostanie obhumusowana i obsiana trawą. Wody opadowe i roztopowe z projektowanych nawierzchni zostaną odprowadzone powierzchniowo, poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych projektowanym nawierzchniom, do studzienek wpustowych, a dalej przykanalikami do projektowanej kanalizacji deszczowej. W zakresie branży drogowej zamówienie obejmuje również budowę chodnika zlokalizowanego na działkach 382/9, 382/6 oraz 397/2 położonych w Głuchowie. Szerokość chodnika wynosi odpowiednio 5 m oraz 1,5 m. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano jako nawierzchnię z betonowej kostki brukowej. Wody opadowe z projektowanej nawierzchni zostaną odprowadzone powierzchniowo na tereny przyległe (tak jak w stanie istniejącym), poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych projektowanej nawierzchni W zakresie branży instalacyjnej zamówienie obejmuje budowę odwodnienia projektowanej drogi poprzez budowę zamkniętego systemu odprowadzania ścieków, w skład którego wchodzą betonowe wpusty deszczowe, przykanaliki i kanały główne z rur tworzywowych. Spływ wód przewidziano grawitacyjnie poprzez projektowane spadki podłużne i poprzeczne jezdni do wpustów deszczowych, a następnie poprzez przykanaliki, które zostaną włączone do kanałów głównych, a następnie poprzez projektowaną przepompownię, do odbiornika. Odbiornikiem wód opadowych i roztopowych będzie istniejący rów melioracyjny. W zakresie branży elektrycznej zamówienie obejmuje budowę wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowo pomiarowego ZK1-1P (realizowanego przez ENEA Operator Sp. z o.o.) do szafki sterowniczej pompowni wód deszczowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu natomiast oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium” (wewnątrz opakowania oferty). W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu. Nr konta Zamawiającego do wniesienia wadium: 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057 5. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 5) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 6. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 4) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert – podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy Do oferty należy również dołączyć: 1) oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu; 2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w trybie i terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy, to jest ma obowiązek złożyć wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od przekazania przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach