Przetargi.pl
Budowa ulicy Merkurego w Straszynie

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Juszkowo, Zakątek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586929420
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    Zakątek 1
    83-000 Juszkowo, woj. pomorskie
    tel. 586929420
    REGON: 191674931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Merkurego w Straszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ulicy Merkurego w Straszynie wraz z uzyskaniem dokumentów umożliwiającego użytkowanie obiektu budowlanego będącego wynikiem ww. robót budowlanych.2. Zamawiający zamierza wykonać część inwestycji objętej dokumentacją techniczną w skład której wchodzą w szczególności: projekt budowlany, projekt wykonawczy, opinia geotechniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: „Budowa ulic Neptuna i Merkurego w Straszynie wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przyłączami wod.-kan.” autorstwa mgr inż. Piotr Wojczal, (Projektowanie i Obsługa Inwestycji Piotr Wojczal, Gdańsk). Zakres realizacji inwestycji został wskazany w dokumentacji załączonej do postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej, każda o powierzchni minimum 1000 m2 oraz co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia dróg, każda o długości minimum 150 mb.b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, która pełnić będzie funkcję kierownika robót.UWAGA!Uprawnienia posiadane przez osoby w ww. wymaganym zakresie, powinny być zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane, oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach