Przetargi.pl
Budowa ulicy Łącznej wraz z sięgaczem od ulicy Głównej w Tomaszowie Mazowieckim

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Łącznej wraz z sięgaczem od ulicy Głównej w Tomaszowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Budowa ulicy Łącznej wraz z sięgaczem od ulicy Głównej w Tomaszowie Mazowieckim. 2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji. 2.1. Budowa ulicy Łącznej oraz sięgacza od ulicy Głównej położonego na działce o numerze ewidencyjnym 522 w obrębie 3 w Tomaszowie Mazowieckim. Roboty realizowane będą zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 103-11 z dnia 11.03.2011r. znak: WAB.7351-79-11 wydaną przez Starostę Tomaszowskiego oraz dokumentacją projektowo-techniczną stanowiącą opis przedmiotu zamówienia. 2.2. Wykonanie projektu przebudowy kanału deszczowego o długości ok. 215m w sięgaczu od ulicy Głównej - odcinka od ul. Głównej do rzeki Czarnej, wraz z opracowaniem operatu wodnoprawnego oraz uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie wylotu i odprowadzenie ścieków deszczowych i roztopowych do rzeki Czarnej. 2.3. Przebudowa kanału deszczowego w sięgaczu od ulicy Głównej - odcinka od ul. Głównej do rzeki Czarnej, wraz z budową wylotu do rzeki Czarnej na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowo-technicznej. 2.4. Zakres i opis prac: 1) Budowa ulic gminnych o kategorii ruchu KR1, w tym: - roboty rozbiórkowe, ziemne, regulacja wysokościowa urządzeń, studzienek i włazów kanałowych; - w ulicy Łącznej stanowiacej ciąg pieszojezdny jezdnia o szerokości 3,5÷5,0m z wibroprasowanej kostki brukowej grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia grub. 23 cm i podsypce piaskowej grub. 15cm; - w sięgaczu od ulicy Głównej jezdnia o szerokości 5,5m o nawierzchni z asfaltobetonu (4+4cm) na podbudowie z tłucznia grub. 22 cm i podsypce piaskowej grub. 20cm; - chodniki o wzmocnionej konstrukcji z wibroprasowanej kostki brukowej grub. 8cm na podbudowie z klińca grub. 12 cm; - oznakowanie drogowe; - urzadzanie zieleńcy. 2) Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem, w tym: - kanały deszczowe z rur PVC SN8 DN 315 wraz z przykanalikami DN 200; - przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz studni rewizyjnych, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych w granicach średnic DN 1000÷1200 mm; - studzienki ściekowe uliczne tegra DN 600 alternatywnie betonowe DN 500 z osadnikiem; - odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC160 SN8; - montaż rur osłonowych na instalacjach podziemnych. 3) Przebudowa linii napowietrznych SN 15kV i NN 0,4 kV w ulicach Głównej i Łącznej. 4) Wykonanie projektu przebudowy kanału deszczowego w sięgaczu od ulicy Głównej - odcinka od ul. Głównej do rzeki Czarnej zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 523/2, 522, 202/2, 202/1, 222 w obrębie 3 w jednostce administracyjnej m. Tomaszów Mazowiecki wraz z budową wylotu rzeku Czarnej, w tym: - wykonanie mapy geodezyjnej do celów projektowych; - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu inwestycji celu publicznego; - wykonanie przedmiarów robót budowlanych; - wykonanie Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; - wykonanie operatu wodnoprawnego na budowę wylotu oczyszczonych spływów deszczowych do rzeki Czarnej; - uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie wylotu i odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych z przyległej zlewni do rzeki Czarnej; - uzyskanie stosownych uzgodnień, decyzji, umów (umowy użyczenia, użytkowania) z Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, Zarządem Gospodarki Wodnej w celu wykonania robót i późniejszej eksploatacji zgodnie z warunkami uzyskanego pozwolenia wodnoprawnego, oraz w celu uzyskania pozwolenia na budowę; - przedłożenie do zamawiającego i uzyskanie pozytywnej opinii projektu wstępnego; - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas przebudowy kolektora; - uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń oraz decyzji o pozwolenie na budowę, w oparciu o upoważnienie do reprezentowania inwestora przy załatwianiu spraw formalnoprawnych związanych z projektowaniem. - przekazanie inwestorowi dwóch egzemplarzy dokumentacji projektowo-technicznej oraz operatu wodnoprawnego; - przekazanie inwestorowi jednego egzemplarza dokumentów jak wyżej na nośniku CD w formacie pdf; - przekazanie inwestorowi oryginałów wystąpień, wniosków, uzyskanych uzgodnień, warunków technicznych, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych. Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszystkie zaproponowane w operacie rozwiązania. Wszelkie niezbędne materiały do przygotowania w/w opracowania Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem. 5) Przebudowa kanału deszczowego o długości ok. 215m w sięgaczu od ulicy Głównej - odcinka od ul. Głównej do rzeki Czarnej zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 523/2, 522, 202/2, 202/1, 222 w obrębie 3 w jednostce administracyjnej m. Tomaszów Mazowiecki, wraz z wykonaniem wylotu do rzeki Czarnej na podstawie uprzednio opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowo-technicznej i uzyskanej prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę. 2.5 Zakres zamówienia obejmuje również inne prace niezbędne do wykonania zadania m. in: 1) wykonanie i utrzymanie przejazdów oraz tymczasowego oznakowania; 2) dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp., niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów; 3) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 4) koszty doprowadzenia i otrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 5) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 6) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 7) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych; 8) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 9) wyposażenie zwieńczenia istniejących studzienek sanitarnych w typowe pierścienie odciążajace; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 11) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 12) naprawy ewentualnych uszkodzeń istniejących instalacji i urządzeń nad i podziemnych, punktów poligonowych itp. elementów, lub wykonanie odpowiednich zabezpieczeń, pokrycie kosztów ewentualnych wyłączeń linii energetycznych i innych sieci na czas robót; 13) przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików; 14) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 15) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 16) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 17) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm) materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania przez zamawiającego, wykonawca odwiezie na swój koszt na wskazane miejsce - odległość transportu do 5 km (załadunek, transport, rozładunek). 18) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 4 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana), geodezyjne wytyczenie i dokumentację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach zatwierdzoną przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 4 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, książkę obmiaru, rozliczenie końcowe, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 19) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: - w dokumentacji projektowej, - w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych, które stanowią element pomocniczy i nie stanowią podstawy wyceny, - programie funkcjonalno-użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanawia wadium w wysokości 20 000 zł. Szczegółowe informacje odnośnie dopuszczalnej formy wadium i terminu wniesienia znajdują się w instrukcji dla wykonawców w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach