Przetargi.pl
Budowa ulicy Konrada Wallenroda i ulicy Pana Tadeusza w Łomży

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
    REGON: 00052513900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Konrada Wallenroda i ulicy Pana Tadeusza w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Wallenroda i Pana Tadeusza - I etap Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: I. Branża drogowa 1. TRASA T1 - ul. Konrada Wallenroda + TRASA T2 - ul. Pana Tadeusza zaprojektowano z masy min.-bit. - pow 2 762,0 m2 Konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna z masy min.-bit. o gr. 5 cm - warstwa wiążąca z masy min.-bit. o gr 6 cm - podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 25 cm - warstwa wzmacniająca z pospółki o gr. 40 cm 2. Trasa T3,T4,T5 -Ciągi pieszo-jezdne o pow 2 213,0 m2 Konstrukcja nawierzchni: - kostka polbruk h-8cm czerwona - podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm - warstwa wzmacniająca z pospółki o gr 15 cm 3. Nawierzchnia parkingów z kostki Polbruk h-8 cm szarej z czerwonymi pasami rozdzielczymi - pow 343 m2 Konstrukcja nawierzchni - kostka poolbruk h-8cm szara (30% kostka czerwona na pasy) - podbudowa z kruszywa łamanego o gr 15 cm - warstwa wzmacniająca z pospółki o gr 10 cm 4. Chodniki i ścieżka rowerowa o pow. - chodniki 1 885 ,0 m2 - ścieżka rowerowa kostka polbruk grafitowa bez fazki ) - 539,0 m2 5. Oznakowanie poziome i pionowe ulicy II. Branża sanitarna: 1. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV dn 315mm dł 314,6m, dn 250mm dł 137,9m 2. Wykonanie 19 studni rewizyjnych z kręgów betonowych z pierścieniami odciążającymi dn 1,2m oraz 1 szt studnia dn 2,0. Włazy żeliwne typ ciężki D 400 z zatrzaskiem 3. Wykonanie 24 kompletów wpustów deszczowych z rur Wipro dn 500mm L=2,5m z osadnikiem, z pierścieniem odciążającym i kratą ściekową typ ciężki 40 t na zawiasach III. Branża elektryczna 1. Zasilenie oświetlenia z szafki oświetleniowej - ul. Sikorskiego 2. Wykonanie linii kablowej oświetlenia kablem YKYżo 5x35mm2 o dł. trasowej845 (dł. montażowa 1009mb) 3. Wykonanie linii kablowej oświetlenia kablem YKYżo 3x16mm2 o dł. trasowej 61 (dł. montażowa 73 mb) 4. Montaż słupów stalowych VALMONT typ ORION o wys. 10m - 10 sztuk 5. Wysięgnik VALMONT - 24 sztuki 6. Oprawa typ SGP 340 z żarówką SON PLUS 100W - 24 sztuki 7. Trasa kabla wymaga wykonania przepustów kablowych wg DT 8. Demontaż istniejącego słupa rozkracznego - 1 szt. 9. Montaż słupa wirowanego E12/12 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 45 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 11.08.2009r. do godz. 11:00 .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6.1 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1). Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości co najmniej 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia i obejmujących wykonanie ( budowę lub remontu ) nawierzchni ulic (dróg) z mas asfaltowych i ciągów pieszo-jezdnych, chodników lub ścieżek rowerowych z kostki polbruk , z których co najmniej 1 jest o wartości nie mniejszej 1 500 000,00 zł oraz dołączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, t.j .sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ informację, że wyposażenie techniczne pozwoli na realizację zamówienia. 7) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.6 ; wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8) Wykaz osób ( personelu kierowniczego), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu; kierownik robót drogowych sanitarnych i elektrycznych musi mieć uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia i doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku , sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.8 ; Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować robotami przy realizacji zamówienia w branży budowlanej posiadają wymagane uprawnienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień drogowych , sanitarnych i elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2/. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty 1)Kalkulacja ceny oferty opracowaną na podstawie dokumentacji technicznej STT i przedmiarów robót zgodnie z załącznikiem nr 7 2)Kosztorys uproszczony jako, materiał pomocniczy do rozliczenia robót. 3)Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 4)W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy. Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach