Przetargi.pl
Budowa ulicy Gosiewskiego ok km 0+000 do km 0+103 wraz z przebudową kolizji i budową kanalizacji deszczowej, na działkach nr ew. 2441, 2519/2 i 2519/12 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez zjazdów bramowych i chodników.

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Gosiewskiego ok km 0+000 do km 0+103 wraz z przebudową kolizji i budową kanalizacji deszczowej, na działkach nr ew. 2441, 2519/2 i 2519/12 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – bez zjazdów bramowych i chodników.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy Gosiewskiego ok km 0+000 do km 0+103 wraz z przebudową kolizji i budową kanalizacji deszczowej, na działkach nr ew. 2441, 2519/2 i 2519/12 w miejscowości Ostrów Mazowiecka – be zjazdów bramowych i chodników. ZAKRES OPRACOWANIA W ramach zadania przewiduje się: - budowę ulicy Gosiewskiego na odcinku od km 0+000 do km 0+103, - budowę kanalizacji deszczowej, - przebudowę kolizji z sieciami, - remont przepustu, - docelową organizację ruchu drogowego, 1) Podstawowe parametry: a) klasa drogi D - dojazdowa, b) przekrój poprzeczny 1x2, c) prędkość projektowa - Vp– 30km/h, d) kategoria ruchu – KR1, e) szerokość pasa ruchu – 3,00m f) szerokość jezdni – 6,00m 2) Konstrukcja jezdni : a) kostka betonowa – 8cm, b) podsypka cementowo – piaskowa – 3cm c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 20cm d) kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie – 15cm e) kategoria ruchu – KR1, f) podłoże grupy nośności G1 g) głębokość przemarzania – 1,0m 3) Branża sanitarna: W ramach przebudowy układu drogowego przewidziano wykonanie systemu kanalizacji deszczowej z rozmieszczeniem przykrawężnikowych wpustów ulicznych. Wody zostaną odprowadzone do studni istniejącej przy skrzyżowaniu z ul. Pasterską. Przewidziano również regulację wysokościową skrzynek zasuw ulicznych na sieci wodociągowej i włazów studni kanalizacji sanitarnej. Kolektory i przyłącza kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC litych SN8 o średnicach fi200-315mm łączonych poprzez kielichy z uszczelką wargową trwale umieszczoną w kielichu w procesie produkcyjnym. Kanały uzbroić w studzienki rewizyjne z prefabrykowanych kręgów betonowych fi1200 z betonu B-45 posadowione na podbudowie z wilgotnego betonu C12/15 o grubości 20cm z osadnikami gł. 0,5m. Zamknięcie studni z zastosowaniem włazów z pokrywą typu wentylacyjnego i wypełnieniem betonowym na całej powierzchni pokrywy klasy D400 w jezdni i A15 poza jezdnią usytuowane równo z powierzchnią terenu (drogi, chodnika lub pasa zieleni). W jezdni montować dodatkowo pierścień żelbetowy odciążający. Dno studzienki monolityczne. Stosować kręgi betonowe o wysokości 100, 50 i 25cm – połączenie elementów za pomocą uszczelek gumowych. Należy stosować kręgi betonowe z fabrycznie zamontowanymi stopniami włazowymi – stopnie muszą być zamontowane mijankowo w dwóch rzędach. Górna powierzchnia stopnia powinna być pozioma i zabezpieczona przed poślizgiem. Przejścia przewodów przez ścianki studni wykonać w tulejach systemowych szczelnych. Przejście przez ściankę studzienki powinno być na tyle elastyczne, aby była możliwa nierównomierność osiadania studzienki kanalizacyjnej i kanału. Studzienki ściekowe wykonać jako typowe wpusty uliczne o średnicy fi500 wykonać z osadnikiem głębokości 1,0m. Stosować wpusty pełne klasy D400. Wpust uliczny należy posadowić na fundamencie z betonu C12/15 gr. 10cm. Przejścia rur przez ściany studzienek wykonać za pomocą odpowiednich tulei szczelnych lub wkładek „ in-situ” zapewniających szczelność całego systemu. Włączenie do studni istniejącej wykonać z zastosowaniem wiertnicy. W otworze zamontować tuleję ochronną segmentową z uszczelką. Włazy studni istniejących kanalizacji sanitarnej oraz skrzynki zasuw wodociągowych należy wyregulować do poziomu projektowanej niwelety z zastosowaniem pierścieni dystansowych z poliuretanu lub betonowych. 4) Branża teletechniczna: Projekt obejmuje wykonanie: - wybudowanie nowego słupa telekomunikacyjnego żelbetowego 7 m, - przebudowa kabli napowietrznych, - zabezpieczenie kabli doziemnych telekomunikacyjnych W związku z kolizją istniejącego słupa drewnianego Orange Polska przy budowie ul. Gosiewskiego, należy wybudować nowy słup telekomunikacyjny żelbetowy 7,0m w miejscu niekolidującym. Na nowo wybudowanych kablach należy wykonać pomiary potwierdzające poprawność. 5) Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: a) kable, linie i słupy energetyczne b) linie i słupy telekomunikacyjne, c) sieć wodociągowa, d) kanalizacja sanitarna, e) sieć gazowa 2. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, kierowników poszczególnych robót, - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlano - Wykonawczym, wykonanym przez: ROAD CONCEPT Renata Kozak, ul. Sienkiewicza 21, 11-600 Węgorzewo - Projektant: branża drogowa- mgr inż. Renata Kozak, branża sanitarna - mgr inż. Bartosz Szewczyk, branża teletechniczna - mgr inż. Norbert Walkiewicz. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach