Przetargi.pl
Budowa ulicy Goplan w Lublinie wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym, brakującym odcinkiem sieci kanalizacji sanitarnej i przebudową sieci wodociągowej z odgałęzieniami w granicach pasa drogowego oraz zaprojektowanie i wykonanie likwidacji kolizji istniejących urządzeń elektroenergetycznych z realizowaną inwestycją drogową wraz z pełnieniem nadzorów autorskich.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Goplan w Lublinie wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym, brakującym odcinkiem sieci kanalizacji sanitarnej i przebudową sieci wodociągowej z odgałęzieniami w granicach pasa drogowego oraz zaprojektowanie i wykonanie likwidacji kolizji istniejących urządzeń elektroenergetycznych z realizowaną inwestycją drogową wraz z pełnieniem nadzorów autorskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzone projekty budowlano - wykonawcze branży: a) drogowej, b) sanitarnej - kanalizacja deszczowa i sanitarna, przebudowa wodociągu, c) elektrycznej - oświetlenie drogowe, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji, tj.: a) budowę drogi, a w tym: - ułożenie krawężników, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej koloru szarego, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego, - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, w tym wyniesionego skrzyżowania z ul. Bobrzan wraz z przejściami dla pieszych z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego, b) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, c) wykonanie oświetlenie drogowego, d) wykonanie brakujących odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do posesji w granicach pasa drogowego, e) wykonanie przebudowy wodociągu wraz z odgałęzieniami do posesji w granicach pasa drogowego. 3) Zaprojektowanie i wykonanie likwidacji kolizji urządzeń energetycznych z realizowaną inwestycją drogową oraz sprawowanie nadzorów autorskich - na podstawie programu funkcjonalno użytkowego (zał. nr 1 do umowy), a w tym: a) wykonanie pomiarów i badań niezbędnych do określenia zakresu wykonania prac, b) sporządzenie numerycznej mapy sytuacyjno- wysokościowej, c) wykonanie projektu wykonawczego wraz z informacją BIOZ, d) sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, e) uzyskanie uzgodnienia projektu z użytkownikiem sieci tj. z PGE Dystrybucja S.A., f) uzyskanie opinii ZUDP, g) uzyskanie w imieniu Zamawiającego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia realizacji robót budowlanych, h) sprawowanie nadzoru autorskiego nad sporządzoną dokumentacją projektową: - wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20, ust. 1, pkt 4, ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994.r. (Dz. U. 2010r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), - wyjaśnianie wątpliwości, dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizowanych robót budowlanych, - uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizowanych robót budowlanych, - ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, - udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, - wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, - bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych oraz rozstrzyganie wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z dokumentacją projektową, i) wykonanie przebudowy kolizji zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. 4) Obsługa geodezyjna prowadzonych robót w liniach regulujących własności. 5) Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie go w ZDiM w Lublinie. 6) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej (3 egz,) oraz elektronicznej w formacie gis/cad dostarczonej na nośniku CD. 7) Uporządkowanie terenu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego. 8) Wykonanie niezbędnych prób i badań labolatoryjnych. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST. Wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 9) Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 10) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie w 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 11) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. 2. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sporządzi i uzgodni z Zamawiającym, jednolity rzeczowo - finansowy harmonogram robót na całość zadania uwzględniający wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu zamówienia w danym roku budżetowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 38 000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach