Przetargi.pl
Budowa ulicy Gminnej w miejscowości Lesznowola

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Gminnej w miejscowości Lesznowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Gminnej w gminie Lesznowola, obręb: Lesznowola wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową sieci telekomunikacyjnej oraz oświetlenia ulicznego. Inwestycja jest realizowana na podstawie ostatecznej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej Nr 20/2016 wydanej przez Starostę Piaseczyńskiego, decyzji Nr 508/II/2017 wydanej przez Wojewodę Mazowieckiego. W przekroju poprzecznym zaprojektowano jezdnię o szerokości 6-7,0m z ciągiem pieszo-rowerowym o szerokości 3,5m po północnej stronie drogi i rondem na skrzyżowaniu z ul. Szkolną. Wody opadowe i roztopowe za pośrednictwem wpustów deszczowych zostają odprowadzone do kanalizacji deszczowej na całym odcinku ulicy. Projektowany kolektor, który będzie pełnił również rolę retencjonowania wód opadowych w swojej objętości, zostaje włączony do istniejącego rowu melioracyjnego. W ramach powyższej inwestycji wykonana zostanie również przebudowa sieci telekomunikacyjnej oraz oświetlenia ulicznego. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: 1) Projekt zagospodarowania terenu; 2) Projekt architektoniczno-budowlany branży drogowej; 3) Projekt architektoniczno-budowlany branży sanitarnej; 4) Projekt architektoniczno-budowlany branży elektrycznej (oświetlenie uliczne); 5) Projekt architektoniczno-budowlany branży telekomunikacyjnej; 6) Projekt budowlany budowy zatok parkingowych; 7) Projekt wykonawczy zamienny; 8) Badania geotechniczne podłoża gruntowego; 9) Projekt stałej organizacji ruchu; 10) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnych branż, 11) Decyzja nr 20/2016 z dnia 17.10.2016r., Decyzja Nr 508/II/2017 z dnia 18.12.2017r. 12) Przedmiary robót. Warunkiem zakończenia inwestycji jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej. UWAGA: Nawierzchnie jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego. Nawierzchnię zjazdów i zatoki postojowej należy wykonać z kostki betonowej typu Behaton z mikrofazą koloru grafitowego. Natomiast nawierzchnię chodników i ciągu pieszo-rowerowego należy wykonać z kostki betonowej bezfazowej koloru szarego. W czasie budowy drogi wykonywana będzie przebudowa linii energetycznej NN i SN przez wykonawcę wybranego przez Zakład Energetyczny w Konstancinie Jeziornej. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest udostępnić Wykonawcy teren budowy celem wykonania robót elektrycznych. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i uzgodnienia projektu czasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach