Przetargi.pl
Budowa ulicy Franciszka Klimczaka w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 40
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 40
    REGON: 1525966300154
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Franciszka Klimczaka w Warszawie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej ul. Franciszka Klimczaka wraz ze skrzyżowaniem z ul. Przyczółkową w Warszawie”. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa I. Opis inwestycji 1. Teren Inwestycji Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie Miasta Stołecznego Warszawy, na terenie Dzielnicy Wilanów. Ulica F. Klimczaka stanowi drogę publiczną gminną. Po jednej stronie ulicy zlokalizowany jest Urząd Dzielnicy Wilanów po drugiej Centrum Handlowe Royal Wilanów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy F. Klimczaka na odcinku od istniejącego skrzyżowania z drogą wewnętrzną dla terenu MU5 do skrzyżowania z ul. Przyczółkową. Na zakres przedmiotu zamówienia składają się, w szczególności: • roboty drogowe, • oświetlenie uliczne, • zabezpieczenie sieci elektroenergetyczne, • zabezpieczenie sieci teletechnicznych, • budowa kanalizacji deszczowej, • budowa sieci wodociągowej, • konstrukcje, • gospodarka drzewostanem, • stała organizacja ruchu. UWAGA - Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót związanych z urządzaniem zieleni. 3. Dokładny zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa: Projekt budowlano - wykonawczy ulicy Klimczaka, opracowana przez Pracownię Projektowo-Usługową ANIOŁ s.c., ul. Korotyńskiego 23/4, 02-123 Warszawa. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłączenie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. II. Wymagania i warunki realizacji - Zamawiający wymaga, aby konstrukcje nawierzchni wykonać na podłożu niewysadzinowym grupy nośności G1. W przypadku, gruntów wysadzinowych podczas prowadzenia robót ziemnych należy je wymienić i zastąpić piaskiem. Minimalny wskaźnik zagęszczenia Is=1,00 dla jezdni, Is=0,97 dla chodnika i ścieżek rowerowych. - Zamawiający wymaga w ramach zadania ustawienie obrzeży betonowych na ławie z betonu B-10 w miejsce podsypki cementowo - piaskowej. - Zamawiający wymaga w ramach zadania wykonania dodatkowej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm pod nawierzchniami chodników. - Zamawiający wymaga w ramach zadania wykonania wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórek, zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2011 r. o odpadach. - Wykonawca zawrze w swoich cenach wszelkie koszty związane ze składowaniem, recyklingiem oraz utylizacja wszelkich materiałów z rozbiórek i odpadów, a także zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu w operacie kolaudacyjnym wszystkich niezbędnych protokołów z tym związanych. - Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia reklam i innych urządzeń oraz obiektów kolidujących z prowadzonymi robotami lub ich przeniesienia w miejsce niekolidujące z prowadzonymi robotami budowlanymi. - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji w terenie, przed złożeniem oferty. - Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania, uzgodnienia i wdrożenia w ramach zadania projektów czasowych organizacji ruchu, o ile zajdzie taka konieczność. - Zamawiający wymaga stałego umożliwienia dojazdu do każdej posesji zlokalizowanej przy ulicy Klimczaka w czasie całego trwania budowy. - Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wszelkich uzgodnień i opinii, wygasłych przed zawarciem Umowy oraz wygasających w trakcie trwania Umowy, o ile zachodzi taka potrzeba. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wykazu osób przeznaczonych do wykonania zamówienia oraz kopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osób mających pełnić powierzone im funkcje w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. - Zamawiający wymaga aby personel kierowniczy Wykonawcy wyznaczony do realizacji niniejszej Umowy, w okresie trwania Umowy, nie podejmował się jakiejkolwiek innej pracy kolidującej z realizacją Umowy. - Zamawiający wymaga stałej obecności kierownika budowy na obiekcie w trakcie trwania budowy. - 2. Roboty należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi dokumentacja przedmiotu zamówienia, w której skład wchodzi: Spis dokumentacji technicznej: 1) Projekt zagospodarowania terenu 2) Projekt budowlany drogowy 3) Projekt budowlany - Oświetlenie ulicy 4) Projekt budowlany - Kanalizacja deszczowa 5) Projekt budowlany – Projekt likwidacji i budowy sieci wodociągowej DN 200 w ul. Klimczaka 6) Projekt budowlany – Zabezpieczenia sieci ciepłowniczej 2xDN 300/450 7) Projekt budowlany – Rozbiórki i budowy kominka wentylacyjnego komory ciepłowniczej UB-5 8) Projekt budowlany – Zabezpieczenie kabli 9) Projekt budowlany – Przykrycia Rowu Wolickiego 10) Likwidacja istniejącego oraz budowa tymczasowego przepustu wraz z jego likwidacją po okresie eksploatacji w rejonie włączenia ulicy Klimczaka w ulicę Przyczółkową Spis specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: 1) STWiOR - Drogi 2) STWiOR - Oświetlenie ulicy 3) STWiOR - Kanalizacja deszczowa 4) STWiOR - Projekt likwidacji i budowy sieci wodociągowej DN 200 w ul. Klimczaka 5) STWiOR - Zabezpieczenia sieci ciepłowniczej 2xDN 300/450 6) STWiOR - Rozbiórki i budowy kominka wentylacyjnego komory ciepłowniczej UB-5 7) STWiOR - Zabezpieczenie kabli 8) STWiOR - Projekt przykrycia Rowu Wolickiego 9) STWiOR - Likwidacja istniejącego oraz budowa tymczasowego przepustu wraz z jego likwidacją po okresie eksploatacji w rejonie włączenia ulicy Klimczaka w ulicę Przyczółkową oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. Wymagania i warunki dotyczące zakresu i realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacjami Technicznymi i SIWZ. Wykonawca ma obowiązek w cenie oferty ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, zgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania i przekazania do użytkowania przedmiotu umowy. 3. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), wszystkich pracowników wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, o których mowa powyżej – to wszystkie czynności przy budowie jezdni i chodników określone w dokumentacji projektowej, które wykonywane będą bezpośrednio na placu budowy. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 5. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: 45233120-6 – roboty w zakresie budowy dróg, 45316110-9 – Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego. Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. - Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach