Przetargi.pl
Budowa ulicy E. Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim - powiązanie dróg lokalnych z siecią dróg międzynarodowych i krajowych oraz otwarcie terenów inwestycyjnych.

Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44/724-45-47 , fax. 724-2311
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44/724-45-47, fax. 724-2311
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy E. Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim - powiązanie dróg lokalnych z siecią dróg międzynarodowych i krajowych oraz otwarcie terenów inwestycyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ulicy E. Orzeszkowej w Tomaszowie Mazowieckim - powiązanie dróg lokalnych z siecią dróg międzynarodowych i krajowych oraz otwarcie terenów inwestycyjnych. Zakres zamówienia: - ulica gminna klasy G, dwujezdniowa o szerokości pasa drogowego 40m, długości 413,42m; - dwie jezdnie szerokości 7m z mieszanki mineralno-asfaltowej 6+8cm na podbudowie z betonu asfaltowego oraz tłucznia kamiennego 10+20cm, na warstwie piasku grub. 10cm; - chodniki, opaski z kostki betonowej grub. 8 cm o powierzchni ok. 1871m2 - ścieżka rowerowa z kostki betonowej grub. 8 cm na podbudowie ze stabilizacji gruntu cementem o powierzchni ok. 1232m2; - oznakowanie drogowe: poziome i pionowe; - kanalizacja deszczowa z rur PVC SN8: D500 L=343m, D315 L=117m, D200 L=102m, separator z osadnikiem 1 kpl.; - kanalizacja sanitarna z rur PVC SN8: D315 L=350,5m, D160 L=77m; - wodociąg z rur PE-HD: ? 225 L=353m, ? 160 L=79m; - linia oświetlenia ulicznego na słupach aluminiowych typu SAL-U1 w ilości 28 szt.; - przebudowa słupa energetycznego polegająca na wymianie istniejącego słupa linii NN typu RN ŻN na żerdź wirowaną EPV; - przebudowa kanalizacji telefonicznej polegająca na budowie kanalizacji telefonicznej długości 70,2m o zakresie 0,0702 km/otw oraz demontażu istniejącej kanalizacji długości 50m, - wykonanie projektu organizacji ruchu i oznakowania robót na czas budowy; - wykonanie archeologicznych wykopaliskowych badań ratowniczych na terenie stanowiska wielokulturowego w związku z realizowana inwestycją, wraz z opracowaniem wyników, zgodnie z Decyzją Nr 227/2008 z dnia 27 października 2008r. wydaną przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim. Powierzchnia terenu badań ok. 0,47 ha, - Zamawiający przewiduje czas trwania badań archeologicznych na ok. 1 - 1,5 miesiąca. Rozpoczęcie badań będzie poprzedzone zdjęciem za pomocą sprzętu mechanicznego wierzchniej warstwy ziemi (pozycja ujęta w kosztorysie prac drogowych). Na czas prowadzenia badań przewiduje się prace 10-15 pracowników fizycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 60.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane odpowiadające zakresowi zamówienia do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjno-sanitarnej bez ograniczeń do wykonania przedmiotu zamówienia, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności telekomunikacyjnej, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, Zamawiający będzie liczył doświadczenie zawodowe od dnia otrzymania uprawnień budowlanych. Osoby mające pełnić funkcje kierowników robót w poszczególnych specjalnościach muszą posiadać wymagane doświadczenie zawodowe na dzień otwarcia ofert. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) W okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, wykonali minimum 2 roboty budowlane odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia. Poprzez robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie rozumiał budowę lub przebudowę (wraz z pełną konstrukcją jezdni) drogi lub ulicy klasy technicznej Z lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 4 miliony złotych. c) Dysponują lub będą dysponowali automatyczną, legalizowaną wytwórnią masy asfaltowej o wydajności nie mniejszej niż 30t/h. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni masy, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał wytwórnię masy asfaltowej, którą będzie dysponował. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 miliony złotych (dwa miliony). 4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania należy złożyć: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dotyczy podmiotów zbiorowych. 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 2.1 Wykaz - załącznik nr 2 do części II SIWZ, osób jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wskazanymi do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjno-sanitarnej bez ograniczeń do wykonania przedmiotu zamówienia, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, - w specjalności telekomunikacyjnej, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Kierownikiem budowy będzie osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 2.2 Wykaz, załącznik nr 3 do części II SIWZ, robót potwierdzający, iż Wykonawca wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty zostały wykonane należycie. Dokumentami takimi będą np. referencje, protokoły odbioru. 2.3. Wykaz, załącznik nr 4 do części II SIWZ, narzędzi i urządzeń, potwierdzający iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował automatyczną, legalizowaną wytwórnią masy asfaltowej o wydajności nie mniejszej niż 30t/h. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 3.1 kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 miliony złotych. 4. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: 4.1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 4.2 Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ, w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. 4.3 Kosztorys ofertowy. 4.4. Zestawienie kosztów - załącznik nr 5 do części II SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 są one zastępowane dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tomaszow.miasta.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach